Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran: Pari päivää ollu menkkajomoa, tänään jonkun verran. Dpo:ta en tiedä.. Oletan et ovis ois ollu kp13-15, koska sillon oireita. Testasin tikuilla kp16-21 ja negaa pukkas, joten siksi oletan et ovis ollu tuolla välillä. Nyt ois siis dpo8-10?
 
Theran: Pari päivää ollu menkkajomoa, tänään jonkun verran. Dpo:ta en tiedä.. Oletan et ovis ois ollu kp13-15, koska sillon oireita. Testasin tikuilla kp16-21 ja negaa pukkas, joten siksi oletan et ovis ollu tuolla välillä. Nyt ois siis dpo8-10?
Mulla oli edellisen km jälkeen pari kiertoa tiputtelua.. Epäilen että johtui keltarauhasen vajaatoiminnasta. Voisko sulla olla keltarauhasessa jotain? Onko mitään verikokeita otettu?
 
Onko jollakin ollut oviksesta lähtien nippailua muniksissa ja alavatsassa, vähän menkkajuilinnan tapaista. Kp13 tikutin oviksen, nyt menossa Kp16. Eka yritys menossa, ja ei tämmöistä ole ollut muissa kierroissa. Välillä repäisykipuja myös.
Palelua on myös, varsinkin aamuisin.
 
Onko jollakin ollut oviksesta lähtien nippailua muniksissa ja alavatsassa, vähän menkkajuilinnan tapaista. Kp13 tikutin oviksen, nyt menossa Kp16. Eka yritys menossa, ja ei tämmöistä ole ollut muissa kierroissa. Välillä repäisykipuja myös.
Palelua on myös, varsinkin aamuisin.
Keltarauhanen mun tietääkseni niitä oireita aiheuttaa myös. Jotkut tosin kyllä tietää jo heti oviksesta että on tärpännyt. :) toivottavasti olisi NE oireet :D
 
Theran: Keskiviikkona on otettu labrat. Huomenna soitan ja tiedustelen vastauksia. Saa tietää et onko ovuloinut, mut jos nyt jo alkaa menkat niin luulis et on ovuloinut. Mut varmasti just tota keltarauhashormonin puutetta. Veetuttaa vaan tämä tilanne. :( Nyt varmaan tuhruttellee muutaman päivän. Hanat aukiaa ehkä sillon maanantaina miten kalenterissaki ois.. huoh..
 
Vihdoinkin kp1 tänään. Ikinä ollu näin pitkää kiertoa, 40 päivää. Aina ollu tosi säännöllinen kierto. Siks en voi käsittää mikä ihme tässä on. Mikä siinä on kun ei tärppää vaikka kaikki pitäis olla ok.

Pahoittelut theranille, voimia.
 
Catharin: Epäilen.. :( Yleensä mulla tuhrut on ollu lopun alkua.. Monessa kierrossa tuhrutellut.. huoh. Saas nähä mitä huomenna paljastuu labroista.
 
Catharin: Epäilen.. :( Yleensä mulla tuhrut on ollu lopun alkua.. Monessa kierrossa tuhrutellut.. huoh. Saas nähä mitä huomenna paljastuu labroista.
No höh :( mä elättelin sen suhteen toiveita kun mulla taas ei ikinä oo tuhrutellu välipäivinä. Niinku theran tossa sanoi ni kuullostaa kyl siltä keltarauhaselta JOS se ei sitä kiinnittymistä oo. Höh. Mutta ihanaa et huomenna vihdoin saat kuulla ne tulokset, sit heti infoa tänne tai faceen kiitos (y)
 
Catharin: Joo, ihanaa siinä mielessä tosiaan, et vihdoin saa jotain selvyyttä miksi tuhruttelee ja miksi luteaalivaihe jää lyhyeksi. Kaikki viittaa tosiaan siihen keltarauhashormonin vajaatoimintaan, et yllätyn kyllä todella, jos sitä ei huomisista labroista näe.
Huomenna tosiaan ne labratulkinnat on mun omalla vastuulla, mut maanantaina soittaa sit lääkäri jatkoista.
Kiinnittymiseen, noh.. ainahan kaikki on mahdollista. Juilintaa on kyllä. Toiveet on kyllä suht. matalalla, enkä taida edes viitsiä testejä tuhlata enää tässä kierrossa..
Kerron kyllä huomenna sit!
 
Maya123: Älä vielä hätäile! Onko oviksesta tarkkaa päivää, eli tikuttelitko vai oletitko, että oli ovis tiettynä päivänä?
Mullahan näky esikoinen testisä vasta dpo12, eli 10 ja 11 tein puhasta negaa.. :)
Mulla on ehkäisyvälineenä ollut käytössä tollanen ehkäisytietokone joka siis laskee varmat päivät aamulämmön perusteella. Se siis näyttää ovulaation, laskee keskimääräiset kierron pituudet ja luteaalivaiheen jne. ja kertoo koska on mahdollista tulla raskaaksi ja koska ei. Eli se siis bongasi oviksen kp 16 ja oireet sopi kyllä kyseiseen päivään. Viime kuussa oli menkat viikon myöhässä ja silloin elettiin samaa innostusta, mutta venynyt kierto johtuikin siitä että ovulaatio oli jäänyt puuttumaan kokonaan.
 
Maicy: Mullakin on nyt tiputellut jo pitkän aikaa joka kuukausi, joskus ollut viikonkin tiputtelua ennen menkkoja, keskim. ehkä 5 pvää. Kierron pituus on nyt viime aikoina vaihdellut 26-31 välillä, aiemmin oli aika tarkkaan 27 pvää. Viime kierrossa tiputtelu alkoi kp 23 ja siitä voimistuen menkat kp 27 aamuyöllä. Nyt menossa yk5, tänään kp 22, dpo10. Edellisyöstä alkaen tähän aamupäivään on nyt tuhrinut vähän... Enteilisi siis taas lyhyttä kiertoa.
Voisikohan näihin tiputteluihin tosiaan olla syynä tuo keltarauhasen häiriö?
 
Nonih.. Kaiken järjen mukaan keltarauhasen vajaatoimintaa tällä akalla. Huoh.. tulipahan varmistus. Tää on vielä oma diagnosointi, mut kuitenkin. Proge arvo oli 21,8, joka kertoo et ovis tod.näköisesti on tapahtunut, mutta koska arvo alle 25 niin tuo keltarauhasen määrä ei riitä ylläpitämään mahdollista hedelmöittynyttä munasolua. Vuotaa siksi aikasin pois. Montakohan raskautta täsä ois jo "alkanut", jos ois toiminta normaalia.. :cry::cry: taas yksi kierto menny päin helevettiä. Mua itkettää tää tilanne.
Ainoa positiivinen asia on se, että nyt tod.näköisesti lääkäriltä saan reseptin lääkkeille ja päästään kokeileen sen avulla. Mutta, mikä vituttaa on se, että mulla on jotenkin fiilis, et se ei vieläkään sit riitä. Että tulee jotain muuta sit ja ne lääkkeet ei auta. :(
 
Moi! Täällä yks toisen lapsen haaveilija.. Viime kierrossa luultavasti kemiallinen raskaus. Sen takia hirveesti jännittää.. Oireita ei oikeastaan oo yhtään. Kierrot on sekasin vähän vielä viime raskaudesta et kierrot on vaihdellut 28-42.. Nyt on kp 37. Viime kierrosta vuoto alko kp28. Haalean haamun tein maanantaina siitä eteenpäin vahvistuneet viivat melkein joka päivä. Äsken tein testin(perjantai) ja viiva oli haalempi kuin eilen. Oon tehnyt kyllä aamuisin ja nyt päivällä..
 

Attachments

Hätähousu himotestaaja teki tietenki aamulla pc:n r-testin, kp21/28, johon tuli niin haalea viiva että se oli varmaan se viivanpaikka :ROFLMAO: Pitää muistaa kaupasta ostaa uus paketti, pääsis si viikon päästä tekeen niitä järkeviä testejä :D:ROFLMAO:

Voimia ja jaksamusta kaikille jotka joutuvat oikein tekemällä tehdä vauvoja ja kumminki on niin vaikiaa... tekee pahaa ajatella koko asiaa, ja toivon todellakin sydämeni pohjasta jotta jokainen haluava saa vielä joku pvä pitää omaa pientä tuhisevaa kääröä sylissään :love:
 
Olen vielä hieman kokematon ovulaatiotestien kanssa (muutaman yksittäisen tehnyt). Onko virtsan vahvuudella mitään merkitystä viivan tummuuteen? Eli pitääkö iltapissaakin pidättää se pari kolme tuntia, niinkuin raskaustestien kanssa suositellaan.



http://aijaa.com/WvnVI4

Ylempi eilen illalla ja alempi tänään aamulla.
Tämän aamuinen on vahvempi kuin eilinen, mutta kuvittelin että ovulaatio olisi ollut jo alkuviikosta.. Silloin en testannut tikuilla, niin tosiaan taisin vaan kuvitella :D
 
Nonih.. Kaiken järjen mukaan keltarauhasen vajaatoimintaa tällä akalla. Huoh.. tulipahan varmistus. Tää on vielä oma diagnosointi, mut kuitenkin. Proge arvo oli 21,8, joka kertoo et ovis tod.näköisesti on tapahtunut, mutta koska arvo alle 25 niin tuo keltarauhasen määrä ei riitä ylläpitämään mahdollista hedelmöittynyttä munasolua. Vuotaa siksi aikasin pois. Montakohan raskautta täsä ois jo "alkanut", jos ois toiminta normaalia.. :cry::cry: taas yksi kierto menny päin helevettiä. Mua itkettää tää tilanne.
Ainoa positiivinen asia on se, että nyt tod.näköisesti lääkäriltä saan reseptin lääkkeille ja päästään kokeileen sen avulla. Mutta, mikä vituttaa on se, että mulla on jotenkin fiilis, et se ei vieläkään sit riitä. Että tulee jotain muuta sit ja ne lääkkeet ei auta. :(
❤
Tosta tuli muuten mieleen et aiheuttaako keltarauhasen puute aina sen tiputtelun?
 
Olen vielä hieman kokematon ovulaatiotestien kanssa (muutaman yksittäisen tehnyt). Onko virtsan vahvuudella mitään merkitystä viivan tummuuteen? Eli pitääkö iltapissaakin pidättää se pari kolme tuntia, niinkuin raskaustestien kanssa suositellaan.



http://aijaa.com/WvnVI4

Ylempi eilen illalla ja alempi tänään aamulla.
Tämän aamuinen on vahvempi kuin eilinen, mutta kuvittelin että ovulaatio olisi ollut jo alkuviikosta.. Silloin en testannut tikuilla, niin tosiaan taisin vaan kuvitella :D
Peitot tänään heilumaan :D
 

Yhteistyössä