Voi per***... Auttakaa tyhmää äitiä (youtubesta)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Saako sieltä jostain katottua, mihin on kommentoinut jotakin? Mä sain nyt vasta tietää, että mukula on kommentoinut jotain videota siellä, vanhassa tabussa olleen sähköpostitilin kautta...!! Ja kommentit tietty tulleet mun oikealla nimellä. Voi helvatan helvata!! Mä en olis vieläkään tiennyt, mutta yhden videon lataaja kommentoi siihen jotakin takaisin ja siitä tuli ilmotus sähköpostiin. Likka sanoi, ettei se ole ainoa kommentti, mutta ei muista mihin on kommentoinut ja mitä. Kiva... Mä olen kyllä ennenkin koittanut poistaa sitä sähköpostia siitä vanhasta tabusta, mutta en ole löytänyt sellasta kohtaa. Tänään sitten kiukkuspäiten (siitä kommentoinnista) aloin sitä sähköpostia / tablettia räpeltämään ja taisin onnistua saamaan sen tilin pois - ainakin toivottavasti. Mutta nyt tarvis sitten ne loputkin youtube kommentit löytää ja poistaa...

Joten pystyykö niitä löytämään mitenkään tuolta tuubista millään haulla tmv? Vai onko ne nyt ikuisesti sitten arvoitus, jos ei kukaan kommentoi niihin mitään...
 
En mä tiedä. Ihan kauheeta. Mä varmasti räjähtäisin. Minkä takia kakaras pitää kommentoida jollei se ymmärrä miten toimii?? Mä arvaan jo...mä olin vähän ajattelematon taas. Sitten selän takana räkätetään että ne kaikki viestit menee mun äidille ja sen nimi näkyy.
 
Ainakin ennen näki omien sivujen kautta, kun kirjautui Youtubeen. Kirjaudu niillä tabletissa olevilla tunnuksilla Youtubeen katso omasta profiilista näkyykö siellä kommentteja.
 
Ainakin ennen näki omien sivujen kautta, kun kirjautui Youtubeen. Kirjaudu niillä tabletissa olevilla tunnuksilla Youtubeen katso omasta profiilista näkyykö siellä kommentteja.

Mä olen aivan käsi, myönnän, mutta mä en löytänyt sieltä, kun jonkun lähihistorian (mitä haettu ja kastottu) ja tilaukset. En ainakaan löytänyt mitään kommentteihin viittaavaa linkkiä tmv. :( No ne vissiin sitten on siellä ikuisesti... Kiva... Juu, tyhmä minä, kun en tiennyt, että sinne(kin) kommentteihin ym. on "vapaa pääsy", kun vaan on joku googlen sänköposti synkronoitu jotenkin jonkun muun kanssa (juu en ymmärrä mitään siitäkään)... Miksi nykyajan äiti-ihmisen pitää olla näin toope tän tekniikan kanssa. Annoin vaan vanhan tabletin likalle, eikä päässä sanonut mitään. Mielessä oli monta kertaa kylläkin sen sähköpostin poistaminen siitä tabletista, mutta tosiaan en osannut sitäkään tehdä. Hitto, että ottaa päähän niin hitosti!
 

Yhteistyössä