V
vierailija
Vieras
Saako sieltä jostain katottua, mihin on kommentoinut jotakin? Mä sain nyt vasta tietää, että mukula on kommentoinut jotain videota siellä, vanhassa tabussa olleen sähköpostitilin kautta...!! Ja kommentit tietty tulleet mun oikealla nimellä. Voi helvatan helvata!! Mä en olis vieläkään tiennyt, mutta yhden videon lataaja kommentoi siihen jotakin takaisin ja siitä tuli ilmotus sähköpostiin. Likka sanoi, ettei se ole ainoa kommentti, mutta ei muista mihin on kommentoinut ja mitä. Kiva... Mä olen kyllä ennenkin koittanut poistaa sitä sähköpostia siitä vanhasta tabusta, mutta en ole löytänyt sellasta kohtaa. Tänään sitten kiukkuspäiten (siitä kommentoinnista) aloin sitä sähköpostia / tablettia räpeltämään ja taisin onnistua saamaan sen tilin pois - ainakin toivottavasti. Mutta nyt tarvis sitten ne loputkin youtube kommentit löytää ja poistaa...
Joten pystyykö niitä löytämään mitenkään tuolta tuubista millään haulla tmv? Vai onko ne nyt ikuisesti sitten arvoitus, jos ei kukaan kommentoi niihin mitään...
Joten pystyykö niitä löytämään mitenkään tuolta tuubista millään haulla tmv? Vai onko ne nyt ikuisesti sitten arvoitus, jos ei kukaan kommentoi niihin mitään...