S
Sureva
Vieras
Pakko purkaa jonnekin ja jotenkin tätä oloa... Oon niin yksinäinen ja kiinni 5kk vauvassa, en osaa live-elämässä purkaa mun pahaa oloa mitenkään. Ei oo ystäviä kelle jutella, eikä ketään.. Miehellä isoja ongelmia ja oon ollut niissä parhaani mukaan tukena ja apuna. Kuitenkaan ei tunnu että mies arvostaisi mua pätkääkään. Ei ikinä pyydä anteeks kun loukkaa mua. Ei halua seksiä mun kanssa ja sekin on muka mun asenteessa vika (ei halua myöntää että vika on näissä hänen ongelmissa).. En oo siis rupsahtanu äitiyden myötä tms, vaikka en mä varmasti kedon kauneinkaan ole. Ennen kuitenkin kelvannut. Oon mielestäni koittanut nyt ihan kaiken ja ollut jopa koittamatta - miehen suhtautuminen muhu ei oo muuttunu.. Oon koittanu jutella miehelle, että on ihan ok myöntää jos rakkaus on vaan hiipunut pois. Mut ei kuulemma ole. Rakastaa mua sanojensa mukaan enemmän kuin mitään mutta sitten kun yritän jutella että mitä/milloin alkaa itse tekeen näiden ongelmien eteen jotain, niin suuttuu. Ja puheet kääntyykin niin että "oli virhe että edes tavattiin"... Mä oon niiin hämilläni etten edes tiedä mitä mä haen tällä kirjottamisella..
ja tosiaan mies ei pyydä anteeks vaikka sovittaisiin (unohdan helposti koska en halua riidellä).. Tuntuu että oon ihan hajalla. Mitähän mun pitäis tehdä... Eroaminen tuntuu jotenkin kauhealta, mut selkeesti häämöttää jo... En haluais luovuttaa kuitenkaan, koska rakastan ja haluan miestäni todella paljon!