Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Illuminated: Mitkä kierronpäivät sulla on? Jos viivassa on väriä, niin hcg:tä kyllä erittyy että kiinnitystä nyt ainakin on. Kokkeilehan aamupissasta joku päivä uudelleen :) Tsemppiä!
Nyt on kp 37, oli pitkä kierto, ovisplussan löysin vasta kp 22-23. Viime kierto oli siis 28 päivää ja ovis kp 15-16... Vähän on nyt siis heitellyt, vaikka hormonaalista ehkäisyä en ole ikinä käyttänyt. Mutta oviksen ja jonkun aiemman kierron perusteella oletan että nyt noin kp 37/35.

Menkkajomotuksia on, lämmöt koholla ja järkky nälkä. Testaan huomenna illalla ja pe aamulla. Mulla siis nyt oli illalla se vahvempi viiva, normaalia?
 
Himotestaajana testailin tietysti ovistestillä tänäänkin, eli kp4. Sehän sitten alkoi digimittarissa hymynaama välkkyä! :eek::confused:(n)

Viime kierrossakin alkoi välkkymään hurjan aikaisin, kp10, ja vilkutti peräti viisi päivää ennen pysyvää hymynaamaa. Mun mielestä oli aika heikko viiva kyllä silloinkin vielä. Nyt näyttää viiva jopa vahvemmalta tänään kuin viime kierron pysyvän hymynaaman päivänä. Aiemmin 2-3 päivää vilkuttanut korkeintaan.

Onkohan mulla kierto aivan sekaisin? Onko muille käynyt vastaavaa?
 
Täällä yks piinailija ilmottautuu! Nyt keskenmenon jälkeen yk 5 meneillään kp 23/29.
Mun neljättä, ensimmäistä yhteistä yritetty saada alulle nykyisen mieheni kanssa pikkusta vajaa 2 vuotta. Toukokuisista tipahdin lokakuussa tuulimuna raskauden takia. Viikkoja tuolloin 8+5.
Nyt meneillään dpo8 ja oviksesta lähtien olo ollut outo!
Etoo, paleltaa, mahaa vihloo ja repii, ihan kun lievää supistelutuntemustakin havaittavissa. Tissit olleet tosi kipuiset! Kipu hetkittäistä, nännin kohdilta suoraan ylöspäin lähtevää vihlontaa, muistuttaa kaukaisesti maidonnousua! Nokka tukkonen, aivastelen kokoajan! Lämmöt koholla, vaikken niitä sen kummemmin mittailekkaan. Peruslämpö ollu aina 35.7-36.2 nyt 36.5.
Hölmönä jo testannu paristi mut eihän ne mitään vielä näytä :D Viikonloppuna sitten jo pitäs näkyä jos tärppi käyny. Tiistain seutuvilla pitäs menkat alkaa.
Saa nähä!!!
Vauva olis niin toivottu ja haluttu! <3 <3
 
Täällä yks piinailija ilmottautuu! Nyt keskenmenon jälkeen yk 5 meneillään kp 23/29.
Mun neljättä, ensimmäistä yhteistä yritetty saada alulle nykyisen mieheni kanssa pikkusta vajaa 2 vuotta. Toukokuisista tipahdin lokakuussa tuulimuna raskauden takia. Viikkoja tuolloin 8+5.
Nyt meneillään dpo8 ja oviksesta lähtien olo ollut outo!
Etoo, paleltaa, mahaa vihloo ja repii, ihan kun lievää supistelutuntemustakin havaittavissa. Tissit olleet tosi kipuiset! Kipu hetkittäistä, nännin kohdilta suoraan ylöspäin lähtevää vihlontaa, muistuttaa kaukaisesti maidonnousua! Nokka tukkonen, aivastelen kokoajan! Lämmöt koholla, vaikken niitä sen kummemmin mittailekkaan. Peruslämpö ollu aina 35.7-36.2 nyt 36.5.
Hölmönä jo testannu paristi mut eihän ne mitään vielä näytä :D Viikonloppuna sitten jo pitäs näkyä jos tärppi käyny. Tiistain seutuvilla pitäs menkat alkaa.
Saa nähä!!!
Vauva olis niin toivottu ja haluttu! <3 <3
Mä tipuin kans toukokuisista pois tuulimunan takia! Ja nyt tipuin lokakuisista pois keskenmenon takia.
 
Täällä kp40/30-32. Monta negatestiä tehty. Pari kertaa tullu tuhrua pyyhkiessä. Vatsa krampannu siten kun kroppa yrittäis käynnistää kuukautiset muttei onnistu. Rupeaa pikkuhiljaa tympäsee tää. Soitin neuvolaan ja käskivät loppuviikosta tekemään uuden testin. Jos se myös nega niin pääsisin hcg verikokeeseen. Lääkärille ei kuulemma pääse. Vasta jos seuraavatki kuukautiset jää välistä. Olisin halunnut edes terolutit että sais tän kierron päättymään. En usko raskauteen. Yksityisellekään ei nyt pääse. Hitsit :/ kellään vinkkejä miten sais kuukautiset käyntiin?? Vai olisko jollaki ylimääräisiä teroja??
 
Marrasmai onpas jännä tilanne sulla kun noin aikaisin näyttää vilkkua!

mulla vilkkui viime kierrossa (eka letrozol) 5 päivää putkeen se testi silloin kierron puolivälissä, pysyvää plussaa ei ehtinyt näkyä mutta verikoe kertoi oviksen tapahtuneen! Ilmeisesti tuo dual hormone testi ei vain sovellu mulle kun mulla on pcos (joka sotkee just niitä estro ja lh arvoja)..

Kismett lääkekauppa on kiellettyä netissä mutta luontaistuote puolelta voin antaa vinkin nimeltä menolistica, sen avulla sain luonnollisemmin menkat tulemaan kun ei ollut muita lääkkeitä käytössä. Kannattaa googlettaa!
 
Mulla ei oo tullut tänään ollenkaan vuotoa ja mahakaan ei oo enää niin kipeä. Voiko olla oikeesti näin "helppo" km?? Sunnuntaina alkoi kunnon verinen vuoto. Mä niin pelkään et koht holahtaa ja on taas sellast verihelvettiä kun viimeks.
 
Catharin: Määhän en testaa ennen vkl.. ööhm, kaks testiä jo uitettu haha.!
 
Miiku84: Mun silmään kyllä hentonen viivan alaku tai joku semmonen näkyy.. :p
 
Mun puhelimella ei miiku näy :(

Mä oon taas ihan vauhko näiden testailujen kans! Tilasin samalla r-testejä. Ne kyllä on lähinnä tota hcg:n laskua varten et saan sitä seurailla. Mietin et jos vkl taikka sit maanantaina testais ekan kerran et mitä testi näyttää. Toivoisin niin paljon et laskis nopeesti! Onneks ei kovin korkeelle ehtiny nousemaan, ni on lyhyempi aika odottaa :confused:
 
Catharin: Jospa ne nyt laskis reippaasti alas, ettei tarttis jäädä sitä venaileen.. :( Tosi kurjaa tuommonen..
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Catharin: Jospa ne nyt laskis reippaasti alas, ettei tarttis jäädä sitä venaileen.. :( Tosi kurjaa tuommonen..
Todella toivon et laskis nopeesti! Jos se laskee samaa tahtia kun viimeks ni laskin et siihen menis n. 1,5viikkoa-2viikkoa et hcg olis nega. Onhan tää jo neljäs pv kun vuotoa tullut ni enää viikko-puoltoist. Sit alkaa oviksen metsästys (n):whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Mitä mä hei teen! Unohdin että olin lupautunut lähtee kaverin kanssa viihteelle viikonloppuna, ja nyt en tiedä uskallanko vai en. Menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina, eli testiä ei tässä vaiheessa varmaan vielä kannata tehdä. Tavallaan en viitsisi jättää väliinkään tuota illanviettoa kun niitä mahdollisuuksia tulee melko harvoin, ja jos sitten menkat alkaakin seuraavana päivänä. Toisaalta en halua mahdolliselle vauvalle riskiä niin tyhmän syyn takia kuin alkoholi.:mad:
 
Jostain oon ollu lukevinani ettei verenkierto ole vielä yhteinen tuossa vaiheessa niin alkoholin ei pitäisi vaikuttaa vauvaan...?

Mietin jotta tekisinkö testin lauantaina jolloin olisi kp21/28 vaiko en :D statistisesti katsottuna nii mtn ei varmaan näy, mut hätähousu :ROFLMAO::whistle: ja jos teen niin teenkö pc:n vai rfsu:n :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Mitä mä hei teen! Unohdin että olin lupautunut lähtee kaverin kanssa viihteelle viikonloppuna, ja nyt en tiedä uskallanko vai en. Menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina, eli testiä ei tässä vaiheessa varmaan vielä kannata tehdä. Tavallaan en viitsisi jättää väliinkään tuota illanviettoa kun niitä mahdollisuuksia tulee melko harvoin, ja jos sitten menkat alkaakin seuraavana päivänä. Toisaalta en halua mahdolliselle vauvalle riskiä niin tyhmän syyn takia kuin alkoholi.:mad:
Mä sanoisin niin, että voit aivan hyvin lähteä. Yhteinen verenkierto sulla ja vauvalla olisi vasta siinä vaiheessa, kun testi näyttää jo plussaa. Tietenkin ratkaisun teet itse, mutta mun mielipide olisi tuo.
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Mä sanoisin niin, että voit aivan hyvin lähteä. Yhteinen verenkierto sulla ja vauvalla olisi vasta siinä vaiheessa, kun testi näyttää jo plussaa. Tietenkin ratkaisun teet itse, mutta mun mielipide olisi tuo.
Ehkä mä ratkaisen asian niin että teen testin ennen lähtöö ja jos on nega niin en murehdi sen kummempia. Se on kuitenkin lopulta aika halpa hinta mielenrauhasta. (y)
Mulla ei oo koskaan ollut tällasta, vaikka menkat ois olleet kuukaudenkin myöhässä niin en koskaan oo testaillu tai pohtinut asiaa. Nyt kun vauva olis tervetullut niin tutkin jokaista pientäkin oiretta toivoen että olisi tärpännyt.:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Jostain oon ollu lukevinani ettei verenkierto ole vielä yhteinen tuossa vaiheessa niin alkoholin ei pitäisi vaikuttaa vauvaan...?

Mietin jotta tekisinkö testin lauantaina jolloin olisi kp21/28 vaiko en :D statistisesti katsottuna nii mtn ei varmaan näy, mut hätähousu :ROFLMAO::whistle: ja jos teen niin teenkö pc:n vai rfsu:n :geek:
Mitä eroa noilla testeillä on? Ja mikä toi pc on? Sori, oon ihan ummikko näissä jutuissa. :)
 
Mitä eroa noilla testeillä on? Ja mikä toi pc on? Sori, oon ihan ummikko näissä jutuissa. :)
Tuloksen näytön luotettavuudessa ilmeisesti eroja, rfsu näyttää kuulemma herkemmin viivanpaikkaa ja toinen, eli pc, pregcheck, niinollen luotettavampi, tiiä sit kui oikeesti :) ei hätää, niin minäki oon :ROFLMAO: viimeks testaillu keväällä 2006 joten moni asia on täs välis muuttunu ja unohtunu :D
 
Voimia Theran :cry:

Pitkästä aikaa taas kirjoittelen, oon pitäny hiljaiseloa
hetken, vaikka taustalla oon seuraillu kyllä.

Ehdin testata suhteellisen selkeän plussan ja tarkoitus oli
tehdä seuraavana aamuna digitesti, kun illalla alkoi järjettömät vatsakivut, joiden takia mä sitten jouduin lopulta lähteä sairaalaan.
Sairaalassa todettiin, että verta ei tule
ja tulehduksia ei ole. Ja lääkäri lohdutti, että joskus alkuraskaudessa saattaa olla tosi koviakin kipuja (tosin tuskin niin kovia, kun mulla oli, kun mulla on korkea kipukynnys) ja niin sairaalareissusta kului
pari päivää niin alkoihan se vuoto sitten ja vuotaa vieläkin vähän.
Ensimmäiset päivät meni itkiessä, mutta nytten jo hiljalleen alkaa
mieli olla vähän parempi.
Mies ehdotti taukoa vauvajutuista, koska mä kuulemma stressaan liikaa, mutta mä en aio taukoilla. Esikoista tehtiin aikoinaan 3 vuotta ja siihen aikaan sopi kolme keskenmenoa ja ne kokeneena mä tiedän, että ajatus siitä, ettei me edes yritettäisi vielä uudelleen, on pahempi kun tieto siitä, että keskenmeno voi tulla uudelleenkin.
Mä uskon, että kaiken pahan jälkeen tapahtuu aina hyvääkin.
Pahoittelut sinullekin :( toivotaan että ei sinun tarvitse vauvaa kauan odottaa. ❤
 

Yhteistyössä