The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta! Onpas taas kirkas päivä, heräsin päänsärkyyn. Sen siitä saan, kun ajattelee voivansa jättää herätyksen pois vapaapäivän takia ja nukkua univelkoja pois. No, nukuin 13 tuntia. Virkeä olo on, kunhan ton jomotuksen saisi veke.
 
Onpas hiljaista. Missä kaikki on? AV:kaan ei toimi. kai tässä pitäis jotain hyödyllistä alkaa tekemään, kun ei keskustelupalstoilla tapahdu mitään. Hmm... mitä ensin? Tiskit, imurointi vai suihkun kautta kauppaan?
 
Onpas hiljaista. Missä kaikki on? AV:kaan ei toimi. kai tässä pitäis jotain hyödyllistä alkaa tekemään, kun ei keskustelupalstoilla tapahdu mitään. Hmm... mitä ensin? Tiskit, imurointi vai suihkun kautta kauppaan?
Noi on kaikki asioita jotka voi huoletta siirtää huomiseen.
Paitti jos on unelmien nainen tulossa yökylään.

Eli noi asiat voi huoletta siirtää huomiseen.
 
IhQ
Päiviä..
Tänään olin yllättävän tehokas töissä, mielestäni ainakin. Sain tehtyä yhtä sun toista, kouluhommiakin koitin väsäillä.
Nyt kyllä sit väsyttää. Päiväkahvia siemailen täs.
 
Jee mä tiskasin ja kävin suihkussa! Tyhjensin purutkin kissanvessasta. Kyl mä pian sinne kauppaan lähen. Motivaationa on aikomus leipoa mokkapaloja. Mut imuroinnin jättämiseen keksin hyvän tekosyyn. Kämppis tuli kotiin ja opiskelee niska hiessa. En viitti häiritä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä