Mitään ei tunnusteta. Ei vaikka päältä yllätettäs.Ethän kertonut
Se ei sisällä käynytkään ja olin sitäpaitsi juuri vetämässä ulos.Mitään ei tunnusteta. Ei vaikka päältä yllätettäs.
Hyvin! Miten sun kokeet menivät?Päivää ketjun.
Kuinkas maa makaa?
Ja korkeintaan vähän kärkeä kastoi. Sekin oli vahinko.Se ei sisällä käynytkään ja olin sitäpaitsi juuri vetämässä ulos.
Se selviää aikanaan.Hyvin! Miten sun kokeet menivät?
Että pitää olla salamyhkäistä. Kärsimätön oinas ei malttaisi odottaa!Se selviää aikanaan.
Eiks ne tiedot tuu joskus kesäkuun puolessa välissä?Että pitää olla salamyhkäistä. Kärsimätön oinas ei malttaisi odottaa!
Meillä aletaan pian jännittää, pääseekö kakkonen haluamaansa lukioon pk-seudulle. Siihenkin tietoon menee vielä iäisyys.
Luulis että ne ei voi tulla ennenkuin peruskoulun päästötodistukset on selvillä.Eiks ne tiedot tuu joskus kesäkuun puolessa välissä?
Toi on Clinttiä!!!Leffatreffit; ohjelmassa romanttisesti Deadpool
Mikä ihmeen aurinko? Pilvessähän tuo olla möllöttääMikä päivä nyt on...aaa - kepeää keskiviikkoa joka ikiselle iikalle !
Ja nyt jos koskaanikinämilloinkaan - menkää käymään edes pikkaseksi ajaksi ulkona ...herranmunjee, miten on kaunis ja energiaa poksahteleva keli; aurinko paistaa lekottaa siniseltä taivaalta ja hanget kimaltelevat miljuunien timanttiensa kanssa ja pirtsakka pikkupakkanen vain tuo sen oman raikkaan potkunsa <3....ihan salakavalan yllättäen tulee kuule itellekin todella pirtsakka olotila ja ne punaiset posketkin
...tosin tuvassa saakin kyllä aivan huolella mennä arskalasit silmillä ja väistellä nuita Kenenkä Lie sotkemia ikkunoita
Mutta - aurinkolasit nenille todellakin kun ulkona käytte, siellä vallan häikäistyy
Mä en enää muista kun omat kakarat on niin vanhojaLuulis että ne ei voi tulla ennenkuin peruskoulun päästötodistukset on selvillä.
No halvattu sentään, kyllä täältä vaan joutais toi kirkkaus leviämään sinnekinMikä ihmeen aurinko? Pilvessähän tuo olla möllöttää
no ei sentään ihan kaikki, ohan toi routiski vielä tossaKaikki hyvät tyypit kadonneet ketjusta
...äääh, mennä viipotan jo...ja en mä taija mikään hyvä tyyppi olla...tämmönen mikälie hörhö- tapausno ei sentään ihan kaikki, ohan toi routiski vielä tossa
No kyllä sä ny vaan olet aika ihana....äääh, mennä viipotan jo...ja en mä taija mikään hyvä tyyppi olla...tämmönen mikälie hörhö- tapaus