Pikkuinen paikannettu oikeasta paikasta ja sydän sykki vimmatusti
Minä kanssa haluan uskoa, että kärsivällisyys palkitaan. Toivottavasti saatte terkkarin kanssa käytyä asiaa läpi ja jotain faktaa myös tulevaisuutta varten varten. Parasta mahdollista jatkoa teille.Pitäis joo päästä kolmen km jälkeen. Mä meen huomenna juttelemaan neuvolan terkkarin kanssa kun hän pyysi, kirjottaa mulle samalla saikkua pari pv. Mä niin toivon et tärppäis heti kun tää vuoto loppuu, toivossa on hyvä elää!
Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille <3Pahoittelut Catharin. Toivottavasti pian tärppää uudelleen.
Mulla on edelleen aika oireeton olo. Yövuoroissa väsytti tavallista enemmän ja varsinkin iltaisin on kylmä mutta muuten on aika normaali olo. Tein kuitenkin digitestin joskus muutama päivä sitten ja se näytti 3+ joten kai siellä mahassa kuitenkin jotain on.
Mä oon kans Pohjanmaalta. Meillä näyttää olevan lasketutajatkin aika lähellä toisiaan. Ties vaikka oltais samaan aikaan synnyttämäs.Heippa! Liityn joukkoonne mimmu_/ 22v. /2. Laps/ VKS ja LA 28.10. Esikoinen 1,5v. Onko täälä muita pohjanmaalta? Yhdellä näytti olevan VKS tuola listassa
Omakohtaista kokemusta ei oo, mutta voisko olla että siellä ei ollu ihan parhaat mahdolliset ultralaitteet? Se alkio on vielä niin pieni että luulisin, että helpostikin vois jäädä näkemättä vähän huonommilla laitteilla.Mie myös kävin tänään lääkärissä. Piti vain keskustella lääkityksestä, mutta lääkäripä tekikin ultran samalla! Vahinko vain, ettei mitään näkynyt
Viikkoja on nyt mun laskun mukaan 5+3 ja huolen kyllä pukkas jos siellä masussa ei kasvakaan mitään. Uuden ajan sain 17.3. Ja silloin sitten pitäisi jotain jo näkyä jos elämää on. Viikkoja kun silloin on sit 7+5.
Onko muita joilla tässä vaiheessa ei oo näkynyt mitään ja kuitenkin on myöhemmin tullut HYVIÄ uutisia ?
Minkäänlaista vuotoa ei ole ollut.
No ilmeisesti ne laitteet ei ihan parhaat ollu... Sillä yritän nyt lohduttautua. Mie kans ajattelin etten mene erikseen alkuraskauden ultraan, mutta täällä näköjään aika helposti tekevät lääkärikäynnin ohessa vaikka mitään varsinaOmakohtaista kokemusta ei oo, mutta voisko olla että siellä ei ollu ihan parhaat mahdolliset ultralaitteet? Se alkio on vielä niin pieni että luulisin, että helpostikin vois jäädä näkemättä vähän huonommilla laitteilla.
Mä olin jo ajatellu etten menisi nyt alkuraskaudessa minnekkään ylimääräiseen ultraan mutta nyt alkoi taas mietityttää kun näyttää että niin moni täälläkin on käyny.