Onks tää joku kompa?EX EX EX EX EX EX EX EX.
Onks tää joku kompa?EX EX EX EX EX EX EX EX.
Ny ei pääse pilkille!En ole ikinä ostanut matikkaa kaupasta.
VIIIIT*UN kallista, sekä et pyyvän itee. Tosin en ole pyytänyt. Pyyvän muita kaloja.
Muistathan tän vuoden uudet kalastussäädökset. perinteinen matikan pyynti ei enään käy..Ny ei pääse pilkille!
Ihan sama, ko ei oo kunnon jäätä.Muistathan tän vuoden uudet kalastussäädökset. perinteinen matikan pyynti ei enään käy..
Eiku haluan vaan korostaa, ettei se oo mun äijä millään tavalla ja eksä kaikin puolin.Onks tää joku kompa?
älä ny, saattas teillä olla vielä saumaa, annat vähän siimaa ja katot pahimpia rikkeitä läpi sormien ja loput painelet villasellaEiku haluan vaan korostaa, ettei se oo mun äijä millään tavalla ja eksä kaikin puolin.
Eiku haluan vaan korostaa, ettei se oo mun äijä millään tavalla ja eksä kaikin puolin.
Pannaanpa korvan taakse...älä ny, saattas teillä olla vielä saumaa, annat vähän siimaa ja katot pahimpia rikkeitä läpi sormien ja loput painelet villasella
kyll se siit
höh, jokainen ansaitsis sekond tsäännssinPannaanpa korvan taakse...
..haulikko, jonka laukaisen mielummin kuin kosken siihen paskaläjään pitkällä tikullakaan.
o kuka ja mimnen viisu sen voitti?Hyvä viisu saatiin! Paras kappale ehdottomasti, vaikka rokkenrollia äänestinkin.
Kyllä ny kelpaa katella viisut toukokuussa. Jeeee.
Mun mielestä toisia tilaisuuksia on AINA olemassa.höh, jokainen ansaitsis sekond tsäännssin
(ja toiveen että mimmit ei osaa laskea kahteen...)
Parhaitenhan mulle sopii ilman, mutta kymmenenkin kuulostaa hyvältä It's a deal siis! Onko sulla muuten miten menny hoidot ja mikä vointi?Ja nokka pystyyn siellä, ex-rouva. Sä selätät sen ääliö-eksän ja mä tän syövän. Ja sit mä matkaan sinne ja käydään yhdessä juomilla -tai vaikka kymmenillä-miten sulle vaan parhaiten sopii.
Semmonen svengaava, olisiko soulahtava. Kansainvälinen. Yksinkertasesti hyvä. Kato euroviisut. Mitä sitä sen enempää selittämään.o kuka ja mimnen viisu sen voitti?
Viimeiset sytostaatit vajaan parin viikon kuluttua ja sit vähän säteilytystä perään. Mutta olen uht hyvässä kunnossa. Ja kesään mennesä terve.Parhaitenhan mulle sopii ilman, mutta kymmenenkin kuulostaa hyvältä It's a deal siis! Onko sulla muuten miten menny hoidot ja mikä vointi?
o kuka ja mimnen viisu sen voitti?
no et kyllä mene ku sit mulla ei oo ketään kenen kanssa jutella!en menny minnekkään vielä. vois kyllä mennä ilta ajelulle.
Väliviiva unohtu.en menny minnekkään vielä. vois kyllä mennä ilta ajelulle.
no ei oo tulossa.Toki, jos sulle sit tulee oikeaa seuraa, saat mennä.
näkkärinmuruja näppiksessä.Väliviiva unohtu.