V
vierailija
Vieras
http://mvlehti.net/2016/02/26/tapan...ien-kimppuun-hesari-pimittaa-ja-valehtelee-2/
Katsokaa video ja lukekaa mitö HS kirjoittaa
Katsokaa video ja lukekaa mitö HS kirjoittaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo en avaa mitävittua-linkkejä!!!![]()
Kertoko ukki mitä propagandaa kannattaa uskoa?Joo en avaa mitävittua-linkkejä!!!
Venäläinen media. Rahoitus tulee Venäjältä ja johto myös.
Ukki jo opetti, että venäläistä propagandaa ei kannata uskoa!
Ilja sanoi Yle Perjantain haastattelussa, että ei ole väliä, vaikka kaikki mitä mitävittua kirjoittaa, ei olisikaan totta. Jos mitävittua saa kirjoittaa myös sellaisia juttuja, jotka eivät ole totta, miksi Hesarin pitäisi pysyä totuudessa?
Joo usko sinä vaan kaikessä rauhassa,mitä konkurssikypsä paskalehti kirjoittaa.
Just tyypillisen suvakin kommentti.
Siksi että Hs on sanomalehti ja toimittajilla on vastuu raportoida oikein
pitäis olla, mutta ei ole.toimittajilla on vastuu raportoida oikein
Mieluummin venöjän vallan alla kuin muslimien. Venäläiset ovat sentään ihmisiä. Mutiaiset eivät. He pilaavat jokaisen asuttamansa maan. Ihmiskunnan pohjasakkaaEi kun kyllä minä olen ihan rasisti. Vihaan venäläisiä!
Ainoa uhka mihin Suomen armeija varautuu, on Venäjä.
Suomen armeija on rasistinenEi kun kyllä minä olen ihan rasisti. Vihaan venäläisiä!
Ainoa uhka mihin Suomen armeija varautuu, on Venäjä.
Joo en avaa mitävittua-linkkejä!!!
Venäläinen media. Rahoitus tulee Venäjältä ja johto myös.
Ukki jo opetti, että venäläistä propagandaa ei kannata uskoa!
Siksi kannattaa lukea kaikki lehtiä, niin HS kuin MV, jos totuuden löytäminen kiinnostaa.Se, että Hesari valehtelee ei ole mikään uutinen. Mutta ei se kyllä tee MV -lehdestä yhtään sen fiksumpaa tai luotettavampaa. Molemmilla lehdillä on omat poliittiset taustavaikuttajansa, täysin objektiivista mediaa on varmaan mahdoton löytää nykyään.
...miksi Hesarin pitäisi pysyä totuudessa?
Mieluummin venäjän vallan alla kuin muslimien. Venäläiset ovat sentään ihmisiä. Mutiaiset eivät. He pilaavat jokaisen asuttamansa maan. Ihmiskunnan pohjasakkaa
Miksi tuo järkkäri ei tehnyt mitään?
mistä sen hesarin jutun voi lukea, siis kokonaan eikä noita irralleen otettuja pätkiä..
luulis mvllä jo jonkun osaavan linkittää ne lähteet noihin juttuihinsa ei luulis olevan niin vaikeaa.
Ai hesarin toimittaja oli paikalla? Miksi sitten valehteli hesrin jutussa?Todennäköisesti ei tehnyt mitään, koska vieressä oli hesarin toimittaja odottamassa kameran kanssa. Aivan selvästihän tuo välikohtaus oli järjestetty hesarin toimittajan kanssa yhteistyössä. Nuo häiriköt menivät iholle haastamaan riitaa ja kun se ei auttanut, rupesivat vielä lyömään ja tönimään. Toimittaja odotti kameran kanssa mielenosoittajien mahdollista vastareaktiota. Hesari tietysti valehtelee tapahtumien kulusta uutisessa, mutta nyt jäivät ilman kaipaamiaan kuvia.
Hesari on silkkaa paskaa. Suurin osa lehdestä on valheita, vääristelyä ja propagandistisia kolumneja.
Ai hesarin toimittaja oli paikalla? Miksi sitten valehteli hesrin jutussa?