Niin sun mielestä halpoja. Ota huomioon, että kaikille nuo ei ole halpoja. Mulle ainakin 500€ on iso summa. Eikä ne pelkkien lentojen hinnat riitä vaan pitää olla hotellihuone, ruoka maksaa, kulkeminen, pääsymaksut nähtävyyksiin jne.
Sen takia meillä tuskin on varaa tänä vuonna mennä mihinkään koska ei vain ole rahaa maksaa kolmen ihmisen ulkomaanmatkaa. Saa nähdä onko rahaa edes laivareissuun. Kaikki kun ei asu lähellä satamaa vaan sinne satamaankin on matkaa satoja kilometrejä eikä bensa ole ilmaista.
Ihmettelen, että miksi sä kirjoittelet näitä tällaisia tällaisella palstalla. Täällä on monia pieni- tai keskituloisia perheellisiä ihmisiä joilla ei rahat riitä useisiin ulkomaanmatkoihin. Nämä sun aloitukset matkoista ja shoppailuista vaikuttaa lähinnä kehuskelulta. Mitä sä oikein saat tuosta, että vuodesta toiseen täällä retostelet rahoillasi(miehen rahoilla)?
Jos mulla olisi paljon rahaa, niin en mä sitä täällä mainostaisi. Sellainen olisi suoranaista vittuilua niitä kohtaan joilla ei rahaa ole. Tuollainen asenne, että "on niin halpaa" vaikka oikeasti kyse on useista satasista tai tuhansista, on melkoisen typerä. Sulla tuntuu olevan todellisuudentaju ja käsitys rahasta aika pahasti hukassa.
Mutta haukuthan mä tästä viestistä saan sulta ja sun kannattajilta. Ehkä kuitenkin kannattaisi Milanna katsoa peiliin ja miettiä miksi saat niin usein moitteita täällä. Onko ikinä tullut mieleen, että sun omassa käytöksessä on jotakin vikaa?