Mä oon vissiin outo kun mulla saunasta tulee mieleen kylmä olut?Tuostapa tuli mieleen heti tämä
RautalapiostaMä oon vissiin outo kun mulla saunasta tulee mieleen kylmä olut?
mulla kans viluttaaIhan jäässä taas. Sohvalla paketissa viltin ja untuvatäkin kanssa ja kädessä sormettomat hanskat, hrrr.....
Keitä vettä, murskaa inkivääriä sekaan, hunajaa kanssa. Sittekun "tee" on juotu vetäise myös ne inkiväärimurskatkin viimeisten nesteiden kanssa, elä pureskele kun nielaise vain.Ihan jäässä taas. Sohvalla paketissa viltin ja untuvatäkin kanssa ja kädessä sormettomat hanskat, hrrr.....
Dingotumpuiksi noita mun nuoruudessa kutsuttiin.ja kädessä sormettomat hanskat, hrrr.....
Voi olla, että silmä luppasee ysin aikoihin. Kävin salilla ja nyt olen tankannut eli kohta tulee väsy. Mutta sinnittelen. Jospa keittäisi kohtaNii ja päivää toffolandiaan.
Älä ny heti mee nukkumaan ku tänään on perjantai.
Ja se äsken mainittu chili on kans aine joka vetää hien pintaan.Keitä vettä, murskaa inivääriä sekaan, hunajaa kanssa. Sittekun "tee" on juotu vetäise myös ne inkiväärimurskatkin viimeisten nesteiden kanssa, elä pureskele kun nielaise vain.
Lämmittää, annan takuun tähän. Yhteen teekupposeen pitää murskailla peukalonkokoinen pala inkivääriä, hunajaa maun mukkaan.
Nää onkin paljon hienommat. Ystävä teki vanhan villiksen paloista näitä.Dingotumpuiksi noita mun nuoruudessa kutsuttiin.
Mun massu ei siedäJa se äsken mainittu chili on kans aine joka vetää hien pintaan.
Rommitee olis nyt poikaa, mutta kaikki rommi on nautittu.mulla kans viluttaa
ku ei vaan tulis kipeeksi
Ja vielä kehtaavat sanoa, että rommi säilyy satoja vuosia.Mun massu ei siedä
Rommitee olis nyt poikaa, mutta kaikki rommi on nautittu.
Jos se olis muualla kuin meidän keittiön kaapissa, niin ehkä sillä olisi toivoa.Ja vielä kehtaavat sanoa, että rommi säilyy satoja vuosia.
Ei säily.
Nii ja päivää toffolandiaan.
Älä ny heti mee nukkumaan ku tänään on perjantai.
Huitoo takasin*missä on se ihuna vilkutushymppä, mä tahdon sen takasin*
Toffonen - mitäs sinne teille? Joko alkoi hiihtoloma? Mitkäs on lomasuunnitelmat?Huitoo takasin
Loma? Mikä se on? Ei meikäläisellä Lapsen loma päättyi juuri ja maanantaina kouluun.Toffonen - mitäs sinne teille? Joko alkoi hiihtoloma? Mitkäs on lomasuunnitelmat?
Oisko ollut liian raaka? Ei kypsennetty tarpeeksi?Taas todistettu, että suomalainen on parasta! Butternut-kurpitsa siis oli hitusen kitkerää. Kolmosen mielestä siinä maistui rikki. Syksyn suomalaiset sensijaan olivat täyteläisiä ja sopivan makeita paahdettuina.
...niin, mikälienee,joku lauseentäydennyssanamonsteri ...Loma? Mikä se on? Ei meikäläisellä Lapsen loma päättyi juuri ja maanantaina kouluun.