V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Senkin ketjuunpiiloutuja.elä johan me tässä ketjussa pähkäillään ni ei ny julkkikseks mua pidä tehä mie oon liiaan kaino sellaseen hommaan.
Aha. Eli en saa puolustautua, jos joku harmaa eli Paula vetää mut yhtäkkiä ketjuun mukaan?No mutta nythän tässä tulikin aloittajalle kauan kaivattu vastaus: Eivät voi jutella, koska echo ja paula häiriköivät. Näköjään se menee ketjusta ketjuun tuo häiriköinti.
Olen aloittaja ja pyydän anteeksi aloitukseni asettelua! En tiennyt silloin, mistä kenkä puristaa.
kato synnynäinen nautiskelijani muiden onnistumisista saa jo hyvää mieltä lukemisesta . framelle meen vaan sillonku ihan pakko ja selkä seinää vastenSenkin ketjuunpiiloutuja.
Framille vaan.
Sitä saa mitä tilaa.Nyt saa palstalla ihan hirveän helposti kuraa niskaan ja suoranaista stalkkaamista, siltä se tuntuu kun joku ihan vauhkona nostelee jotain ikivanhoja (neutraalejakin) vastauksia ja koittaa etsiä niistäkin jotain lisäpyöritettävää, kun ei enää muuta keksi.Riittää, että sanoo...no about mitä tahansa ja se on jollain tapaa käännettävissä negatiiviseksi.
Enkä huom huom siis nyt väitä, että käyttäytyisin aina ruusuisesti.Kyllä multa varsinkin takaisin saa jos oikein kerjää.
Olen huomannut, että tosi moni on joutunut ihme silmätikuksi eikä tällaiset tyypit olisi ennen olleet niitä, siihen piti olla paljon provosoivampi ja kummallisempi.
Se on mun kohdalla ihan hauskaa, olen niin tottunut jo sellaisiin perskärpäsiin kuin sinä, että lähinnä nautin siitä viihteen muodossaSitä saa mitä tilaa.
Huomenta!
Muistatko sinä sen pätkän, sanathan ovat ikivanhat, mutta elokuvassa se ASIA tulee selville niin upeasti - mut kun ei ole katsonut, ei voi tietää, mitä toinen tarkoittaa. Mitä tästä pätkästä voisi päätellä:elä johan me tässä ketjussa pähkäillään ni ei ny julkkikseks mua pidä tehä mie oon liiaan kaino sellaseen hommaan.
Nautit? Oletko jotenkin sairas?Se on mun kohdalla ihan hauskaa, olen niin tottunut jo sellaisiin perskärpäsiin kuin sinä, että lähinnä nautin siitä viihteen muodossa![]()
Nyt vasta tajusin, että unohdin sen KRISTITYN sun kommentissa - huomasin kyllä, eikä se minua häirinnyt, mutta et kai tiedä, että se laulu ja elokuva, minkä toin esille, kertoo juuri siitä tekstistä, mitä ei enää kukaan kai ymmärrä oikein? Munko syytä se sitten on? Mikäs sinua esti sinne kirjoittamasta????Kyllä sä sitten jaksat. Mä aloitin ketjun siitä, kun egyptiläinen kristitty liikemies olisi ostanut saaren ja sinne oltaisiin voitu viedä paljon turvapaikanhakijoita.
Kumpi on sairaampaa, saada pakkomielle jonkun nettipalstan random nikistä vai naureskella näille pakkomielteisille? Okei on mulla välillä sellanen pieni säälikin niitä kohtaan, mutta yleensä huvittaa. Tuskin kovin moni on eri mieltä asiasta... Viihdearvoa sellaisella on ja ihan hauska katsoa epätoivoisia yrityksiä sortaa vahvempi aines. Toki voit nyt vastailla itsellesi edullisesti lukuisilla muka eri harmaina nikeillä ja pikaisesti kyhäilemillä mustilla nikeillä, tee se vaan vähemmän läpinäkyvästi niin en osaa nauraa just sulle.Nautit? Oletko jotenkin sairas?
Tämä siis Piniltä harmaana, unohtui vaihtaaKumpi on sairaampaa, saada pakkomielle jonkun nettipalstan random nikistä vai naureskella näille pakkomielteisille? Okei on mulla välillä sellanen pieni säälikin niitä kohtaan, mutta yleensä huvittaa. Tuskin kovin moni on eri mieltä asiasta... Viihdearvoa sellaisella on ja ihan hauska katsoa epätoivoisia yrityksiä sortaa vahvempi aines. Toki voit nyt vastailla itsellesi edullisesti lukuisilla muka eri harmaina nikeillä ja pikaisesti kyhäilemillä mustilla nikeillä, tee se vaan vähemmän läpinäkyvästi niin en osaa nauraa just sulle.![]()
Kumpi on sairaampaa, saada pakkomielle jonkun nettipalstan random nikistä vai naureskella näille pakkomielteisille? Okei on mulla välillä sellanen pieni säälikin niitä kohtaan, mutta yleensä huvittaa. Tuskin kovin moni on eri mieltä asiasta... Viihdearvoa sellaisella on ja ihan hauska katsoa epätoivoisia yrityksiä sortaa vahvempi aines. Toki voit nyt vastailla itsellesi edullisesti lukuisilla muka eri harmaina nikeillä ja pikaisesti kyhäilemillä mustilla nikeillä, tee se vaan vähemmän läpinäkyvästi niin en osaa nauraa just sulle.![]()
No ei se tietenkään sun syy ole.No mutta nythän tässä tulikin aloittajalle kauan kaivattu vastaus: Eivät voi jutella, koska echo ja paula häiriköivät. Näköjään se menee ketjusta ketjuun tuo häiriköinti.
Olen aloittaja ja pyydän anteeksi aloitukseni asettelua! En tiennyt silloin, mistä kenkä puristaa.
ku siitä jsut diggaan sussa kun puhut arvotuksinMuistatko sinä sen pätkän, sanathan ovat ikivanhat, mutta elokuvassa se ASIA tulee selville niin upeasti - mut kun ei ole katsonut, ei voi tietää, mitä toinen tarkoittaa. Mitä tästä pätkästä voisi päätellä:
Oikeesti siinä on se puolinuotti...
tiiäks muuten mitä paula mikä surettaa ja huvittaa samaan aikaan et olo onku skitsofreenikol. Kun nää jotka schaissee höpöttää ei vaan millään snaijjaa kuinka elämä olisi kevyempää ilman sitä hui kauheeta miltä näytän muitten silmissä ja on parempi ilkkuu erilaista sellasia paskoja kasvaa liikaa kouluissa joita nää "fiksut" sitten opettavat samoille tavoilleen. Noh joillain on elämä haussa hyvä et alkeet osaa. sä sen tiiät sen huomaa heti. Vaikka harvemmin itekkään avaan niit sun linkkei kun se on about jo tiedos, siis se kusetuksen määrä mitä tällä pallolla on.ku siitä jsut diggaan sussa kun puhut arvotuksinjoku toinen kelailee et puhut schaissee mut niinhän se menee kun asia tulee vastaan ottaa sen asiana mut harvempi snaijaa sitä juttuu. on vaan helmpompi sanoo et paskaa sehän täällä ittee jaksaa välillä naurattaa kun ei vaan vittu tajuta et jokainen asia on uutta ja kyselemällä selviää . Jotkut täälläkin kuvittelee tietävänsä kaikki eivätkä osaa nöyrtyä yhtään se on sääli kun he tajuaisivat kuinka paljon rikkautta elämään se toisi. Mutta sitä sanotaan kansan kielellä lammasteluksi ja ryhmän miellyttämiseksi. elä katoo mihkään tosin itte lähtee kun on asiat saannu selviks oon ottanu bäk tota live elämääkin ja nautin sosiaalisuudesta. Mites ssie?
Nyt tulee niin ruma asia, että ei haluais todeksi uskoa... Oletko nähnyt:ps paula niitä pitää vaan koittaa ymmärtää vaik hulluks tuliskin. eiks oo jännä et nää peesailijat puhuu aina samanlailal kun toiset mitään omaa mielipidettä eivät kykene muodostamaan.
no ei ihan hulluks mut onhan se vittu uskomatonta että näiden keskuudessa mä juttelen a henkilön kanssa ja b henkilö sanoo samat sanat niin välillä kelailee missä lobotomiassa käyty. Mut sit taas muistaa sen et jotkut vaan ei funaa itte asioita. selalsta se onNyt tulee niin ruma asia, että ei haluais todeksi uskoa... Oletko nähnyt:
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=2047321&sid=ca089378580b84f3a84a80bc5251367f#p2047321
Tämä on ihan nykyaikaa sitten eikä mun keksimä juttu ollenkaan. Tuonne en viitsi vaivautua enää, mut luen toisten tekstejä useinkin
Ei tuu hulluksi sentään:-D
Ei tämä muuten olekaan ihan uutta, katsosno ei ihan hulluks mut onhan se vittu uskomatonta että näiden keskuudessa mä juttelen a henkilön kanssa ja b henkilö sanoo samat sanat niin välillä kelailee missä lobotomiassa käyty. Mut sit taas muistaa sen et jotkut vaan ei funaa itte asioita. selalsta se on
No sillä tavalla uutta et siellä miss mä kasvoin niin ihmiset osas ajatella ihan itse. Mut toisaalta nyt oon huomannu et se jargoni kuuluukin koulutettuun väkeen heidät on koulutettu ja ovat hyvii yhes aihees mut harvemmin tällänen "koulutettu" yllättää kun se keskustelu menee aina samaa rataa ja se on heille normaalia vaikka vuoden jankkais samast asiasta mitään uutta ei ole tiedossa. sanotaanko siks etin tälläst .
Niin.... Olen minäkin muutaman kiran tenttinyt ja siltä pohjalta lueskellut aiheita, kun on vaan kiinnostanut kauheasti;-)No sillä tavalla uutta et siellä miss mä kasvoin niin ihmiset osas ajatella ihan itse. Mut toisaalta nyt oon huomannu et se jargoni kuuluukin koulutettuun väkeen heidät on koulutettu ja ovat hyvii yhes aihees mut harvemmin tällänen "koulutettu" yllättää kun se keskustelu menee aina samaa rataa ja se on heille normaalia vaikka vuoden jankkais samast asiasta mitään uutta ei ole tiedossa. sanotaanko siks etin tälläst .
Mut mut miten se menikään jaksettava on loppuun asti ja nautittava. nykyään näille jankkailijoille jotka puhuu niinku kirjassa sanottu oon vaan et vai niin. oma mieli vaan on paljon rikkaampi sääli et toiset niin noudattaa kirjan sääntöi eikö se sua hämmästytä ollenkaan? mä aina hämmästyn ku tiedän et tostakin olisi paljon enempään.