Perussuomalaisten nuorten tyttö_poika -sukupuolikampanja

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikö tuossa juuri ideana ollut se, että saa olla juuri sitä, mikä tuntuu omalle? Eli ei ole häpeä olla tyttö tai poika tai poika joka tuntee olevansa tyttö tai tyttöpoika tai poikatyttö?
No ei todellakaan ollut :D

Ideana oli se, että sukupuolia on kaksi. Kuka tahansa voi kuvitella olevansa mitä tahansa, mutta fakta on se, että se joku on tyttö tai poika.

vierailija
Ahahahah :D Onpa vaan metka kampanja. Mä kyllä niin rakastan tuota perussuomalaisten asennetta. Se on sitä kun muut juo moccalattechinon kermavahdolla, niin perussuomalainen ottaa juhlamokan kevytmaidolla. Tai kun kun jotkut aloittaa knoppailun intertranssukupuolisuudella, sukupuoli-identiteetin abstraktiivisuudella ja vastaavalla, niin perussuomalainen sanoo, että turpa kiinni - poika tuo on :D

Ja tuo ns. pöljän suoraan sanominen on siksikin ihanaa, että kun jokainen oikeasti ajattelee ihan just samalla tavalla. Nykyisin vain kikkaillaan käsitteillä ja termistöillä. Enemmän vaan politiikkaan just tätä suoraan puhumista! Enemmän teukka hakkaraisia puhumaan neekeriukoista :D

No ei todellakaan ollut :D

Ideana oli se, että sukupuolia on kaksi. Kuka tahansa voi kuvitella olevansa mitä tahansa, mutta fakta on se, että se joku on tyttö tai poika.
No höh. Itse jotenkin ajattelin tuon niin, että kun nykyään on niin epätrendikästä olla tyttö tai poika, niin sekin pitää viestittää nuorille, että on ihan ok olla se stereotyyppinen tyttö tai poika.
Luin jutun nyt paremmin.

Onhan tuossa sellanen hassu juttu, että sukupuolia on enemmän kuin vain xx tai xy kromosomeilla varustetut. On esim xxy- naisia ja xxx- naisia ja on xyx- miehiä jne. Että ei ne ihan noin selkeästi luonnossakaan jakaudu tyttöihin ja poikiin.

vierailija
Ahahahah :D Onpa vaan metka kampanja. Mä kyllä niin rakastan tuota perussuomalaisten asennetta. Se on sitä kun muut juo moccalattechinon kermavahdolla, niin perussuomalainen ottaa juhlamokan kevytmaidolla. Tai kun kun jotkut aloittaa knoppailun intertranssukupuolisuudella, sukupuoli-identiteetin abstraktiivisuudella ja vastaavalla, niin perussuomalainen sanoo, että turpa kiinni - poika tuo on :D

Ja tuo ns. pöljän suoraan sanominen on siksikin ihanaa, että kun jokainen oikeasti ajattelee ihan just samalla tavalla. Nykyisin vain kikkaillaan käsitteillä ja termistöillä. Enemmän vaan politiikkaan just tätä suoraan puhumista! Enemmän teukka hakkaraisia puhumaan neekeriukoista :D
noh eikös moccalatte ole vain kahvia kuuman maidon kanssa ja maksaa enemmän kuin kahvi kylmän maidon kanssa?.

vierailija
Tuli vaan mieleen, että onko noille persutytöille ihan okei, että niille maksetaan samasta duunista vähemmän palkkaa kuin pojille.
Tietysti on, koska palkkatyöhän on Oikeille Naisille sellainen pieni harrastus, jota tehdään sen oikean kutsumustyön sivussa, mihin ihan jo veri naista vetää, eli ollaan pyyteettömiä kodinhengettäriä siivoten, hellien ja hoivaten.

vierailija
Itse asiassa aika hyvän kampanjan ovat keksineet. Itseäni myös ärsyttää tämä sukupuolettomuuden korostaminen. Otan sen myös vittuiluna naiseutta kohtaan. Naisena olemista ilmeisesti hävetään niin paljon, että nämä feministinartut yrittää muuttua miehiksi. Osa on varmaan ostanut jopa pippelin siemeniä, joita yrittää saada vitussansa kasvamaan.

Mies ja nainen nyt vain ovat erilaisia. Ja jos se jollekin femakolle on sitten elämää suurempi ongelma, niin toivottavasti saa kasvatettua sen kaipaamansa peniksen. Itse olen ylpeä omasta sukupuolestani näin.

vierailija
Itse en jaksa ottaa kantaa näin turhiin asioihin ennekuin leipäjonoissa värjöttelevien ihmistenkin asioita hoidetaan ja tuodaan esille yhtä kiihkeästi.

Niin kauan minulle on aivan sama ja yhtä puuroa koko tranhomolesbianssou..

Tälläiset asiatko ovat ne mitkä nousevat ainoastaan mielenkiinnonkohteiksi tällaisena aikana?

Itse en jaksa ottaa kantaa näin turhiin asioihin ennekuin leipäjonoissa värjöttelevien ihmistenkin asioita hoidetaan ja tuodaan esille yhtä kiihkeästi.

Niin kauan minulle on aivan sama ja yhtä puuroa koko tranhomolesbianssou..

Tälläiset asiatko ovat ne mitkä nousevat ainoastaan mielenkiinnonkohteiksi tällaisena aikana?
Itseäni ihmetytti samoin se, miksi juuri nyt ottivat asian esille. Luulisi persuilla olevan ajankohtaisempia aiheita huolenaan.

vierailija
Minusta kampanja on vastaveto sukupuolineutraaliutta vastaan, joka on siis eri asia kuin inter- tai transsukupuolisuus. Asiasta olen samaa mieltä. Tyttöjen ja poikien välillä on eroja ja se on ihan okei. Ei tarvitse antaa sukupuolineutraalia nimeä lapselle ja teeskennellä, ettei haarojen välissä ole pimpsaa eikä pippeliä. Sukupuolisuus on hieno asia ja on tervettä tiedostaa se.

Huonot argumentit kylläkin kampanjalla, paitsi tuo peruskouluoppimisessa näkyvä ero.

Yhteistyössä