V
vierailija
Vieras
Vihjailut sikseen. Kerro heti mitä ne on mokailleetNooooo. Henkilöt tietävät kyllä itse miksi heistä ei "pidetä", ja tunne on kaikesta päätellen molemminpuolinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vihjailut sikseen. Kerro heti mitä ne on mokailleetNooooo. Henkilöt tietävät kyllä itse miksi heistä ei "pidetä", ja tunne on kaikesta päätellen molemminpuolinen.
Teillä onkin sellanen symbioottinen suhde. Isäntä ja loiseläinIhme kun Ciervo kuitenkin pitää minusta ja monesta muusta, joiden kanssa ei todellakaan ole kaikesta samaa mieltä. Painotan vielä, että asiat jotka ovat _mielipideasioita_.
No en todellakaan tiedä. En edes muista koskaan sinun kanssa kirjoitelleeni, joten ei mitään hajua, mistä olet suuttunut. Kerro ihmeessä, mikä sinun mielesi on pahoittanut.Nooooo. Henkilöt tietävät kyllä itse miksi heistä ei "pidetä", ja tunne on kaikesta päätellen molemminpuolinen.
Se ei tykkää sun kirjotuksista koska on ite matu.No en todellakaan tiedä. En edes muista koskaan sinun kanssa kirjoitelleeni, joten ei mitään hajua, mistä olet suuttunut. Kerro ihmeessä, mikä sinun mielesi on pahoittanut.
Jaahas, no hyvä kun löytyi edes joku järkevä syy.Se ei tykkää sun kirjotuksista koska on ite matu.
Siis häh? Mista ihmeen mustista ja harmaista taalla hopotetaan?
Olen kiitollisena itse pannut merkille, etta hiukan vahemman on naita vasyneita suvakki/matu juttuja. Mutta se on ainoastaan parantanut palstan luettavuutta.
Heh, hyva et edes joku oli oikeessa.
Kalenterista puheen ollen, olis kiva kun loytais jostain tulitikku askeja niin vois muksun kanssa askarrella niista joulukalenterin.
Mitähän vittua mä jsut luin 5 sivua. Keskustelu oliki nsättimistä vanhojen kaivelua ja jankuttamista. noh sitä samaa kaikissa ketjuissa jankutetaan vaan eikä funailla kaikkia puolia niimpä se keskutelu aina kiertää samaa rataa niin ymmärrän kyllä miksi jotkut ei jaksa ja pitää sitä vähämielisenä samasta asiasta jankuttaa tai sillonha nse on vaan pelkkää propagandaa jo. vaikeus nähdä muita ihmisiä selkeesti on keskustelun ongelma täälläkin valitettavaa mut niin se menee ei osata käydä rakentavia keskusteluja ja mielikuvituksellisia ja ettenpäin vievää vaikka se tois kaikilel parempaa mieltä. sellasta se on tok tok tok
Jaahas, no hyvä kun löytyi edes joku järkevä syy.
Välillä tuntuu, että täällä useammankin emännän ongelmana on non-stop pms, kun ollaan koko ajan riitaa haastamassa![]()
Niin, kerron tämän taas kerran, että on olemassa erilaisia koneita ja värkkejä, millä ihmiset seuraa keskusteluja. Suurin osa ei varmastikaan kirjoita mitään edes oka päivä, kuten en itsekään! Oletan myös, että porukka vaihtuu, oten toisena päivänä joku MUU voisi kiinnostua aiheesta, jonka joku on NOSTANUT ylös ilman kommenttia - ja siksi, kun koneelta ei voi sanaakaan kirjoittaa! Mikä tuossa on vaikea käsittää? Uusin kone ei välttämättä ole se paras, millä toimitaan, vaikka sellainen voikin olla enemmistöllä. Onko tosiaan ihmisen aika niin rajallinen? Nukkuminen saattaa auttaa siihen vaivaan;-)Tuoko on jonkun mielestä sitä keskustelua että lainataan toisten kirjoituksia mutta itse ei kirjoiteta niihin mitään. Näkee monissa ketjuissa samaa.
Niinpä! Jos nostaa jonku ylös, nousee se ilman up- tai nosto -sanaakin
Muut menee ohi.
Jotku ihmiset ei vaan jaksa lukea eikä toiset jaksa kirjoittaa, mutta eihän sille kukaan mitään voi!
Tein lapsille kevätkalenterin, joka tosin aukeaa joka luukusta, mutta voihan laittaa vaikka munakellon soimaan, jos ei osaa itse säännöstellä "luukkujen" aukomista
J.K. tibis oli oikeassa, kaikki muut väärässä.
Huonompaan on menty. Muutama tyyppi kuvittelee hallitsevansa palstaa ja heillä tuntuu olevan oikeus päättää, mitkä on sallittuja mielipiteitä, mistä saa keskustella ja sitten näiden tyyppien pitää saada sanoa joka jumalan asiaan se kuuluisa viimeinen sana.Mä siirryin taustailemaan. Luen ketjuja ja joskus vastaan harmaana.
Palsta on muuttunut huonompaan suuntaan vuosien aikana.
Ja moderointi on huonontunut. Esim. Pipsaa saa haukkua täällä vapaasti.Huonompaan on menty. Muutama tyyppi kuvittelee hallitsevansa palstaa ja heillä tuntuu olevan oikeus päättää, mitkä on sallittuja mielipiteitä, mistä saa keskustella ja sitten näiden tyyppien pitää saada sanoa joka jumalan asiaan se kuuluisa viimeinen sana.
Mitenköhän tästä palstasta saisi taas vilkkaan? Sellaisen kuin ennen muinoin. Kaipaan sitä vanhaa palstaa, jolloin keskusteluja ja palstailijoita oli paljon, olivat he sitten rekkautuneita tai harmaita. Nykyään viihdyn paremmin vauvan av:lla kun siellä ei ole päivätolkulla samat aloitukset etusivulla.
sitten sun ongelmaan on helppo ratkaisu: katso aina muuta sivua, kuin etusivua, otapa talteen tämä linkki:Mitenköhän tästä palstasta saisi taas vilkkaan? Sellaisen kuin ennen muinoin. Kaipaan sitä vanhaa palstaa, jolloin keskusteluja ja palstailijoita oli paljon, olivat he sitten rekkautuneita tai harmaita. Nykyään viihdyn paremmin vauvan av:lla kun siellä ei ole päivätolkulla samat aloitukset etusivulla.
Niin se on nähtävä, vaikka sellaista ei voi kuvitella ainakaan aikuisten keskuudessa olevan. Mutta "näillä mennään", mutta siinä sellainen hurmoshenkisyyskin, mitä ei ole muualla kuin tietyissä lahkoissa, paistaa läpi. Itse kun en mihinkään lahkoon kuulu, sen huomaa. Lapsuudessa oli helluntailaiset erikseen, ne muut sekä vielä tavalliset seurakuntalaiset, oli ne alkuasukkaat kylältä sekä insinööriperheiden rusinaväki (pullasta- vertauksesta) sekä tavalliset ihmiset. Myöhemmin vasta oppi näklemään tiettyjä asioita, mutta olihan se lapselle tietynlainen näköalapaikka. No, millä mandaatilla kukin itsensä ylentää, en tiedä. Täytyy olla suuri uhka se, kun piti tällainenkin tehdä. Mutta mille -sille uskolleko, jolle on päivänsä pyhittänyt muiden parissa?Huonompaan on menty. Muutama tyyppi kuvittelee hallitsevansa palstaa ja heillä tuntuu olevan oikeus päättää, mitkä on sallittuja mielipiteitä, mistä saa keskustella ja sitten näiden tyyppien pitää saada sanoa joka jumalan asiaan se kuuluisa viimeinen sana.
Paulako se kirjoittelee?Niin se on nähtävä, vaikka sellaista ei voi kuvitella ainakaan aikuisten keskuudessa olevan. Mutta "näillä mennään", mutta siinä sellainen hurmoshenkisyyskin, mitä ei ole muualla kuin tietyissä lahkoissa, paistaa läpi. Itse kun en mihinkään lahkoon kuulu, sen huomaa. Lapsuudessa oli helluntailaiset erikseen, ne muut sekä vielä tavalliset seurakuntalaiset, oli ne alkuasukkaat kylältä sekä insinööriperheiden rusinaväki (pullasta- vertauksesta) sekä tavalliset ihmiset. Myöhemmin vasta oppi näklemään tiettyjä asioita, mutta olihan se lapselle tietynlainen näköalapaikka. No, millä mandaatilla kukin itsensä ylentää, en tiedä. Täytyy olla suuri uhka se, kun piti tällainenkin tehdä. Mutta mille -sille uskolleko, jolle on päivänsä pyhittänyt muiden parissa?
Olen Echon kanssa samoilla linjoilla.Paulako se kirjoittelee?
Tuo sulle tekemäni ketju ei ollut minkään ylemmyydentunteen eikä uskovaisuuden takia tehty, vaan ihan sen takia että kävit terrorisoimassa monia ketjuja ja moni muu oli samaa mieltä. Älä loukkaannu, mutta tältä se näytti:
-Aiheena kesto-tai kertakäyttövaipat ->sä vedät puheen vuorovesiin, kuuhun ja teollisuuden lisäaineisiin
-Aiheena lasten harrastukset ->sä vedät keskustelun vuorovesiin, kuuhun ja teollisuuden lisäaineisiin.
No, tuo oli kärjistystä.
Mutta silloin mulla paloi käpy kun oli muistaakseni joku ketju jossa ap oli tosi masentunut työ-tai ihmissuhdeasioiden takia, ja sä vedit sen keskustelun johonkin ruokien lisäaineisiin. Kuule, masentuneen ihmisen ihmissuhdeongelmat ym.ei parane sillä vaikka söisi kilon luomupurjoa päivässä.
Mä en itsekään ole mikään palstakäyttäytymisen malliesimerkki, mutta tuon yhden ketjun laatiminen tuli tarpeeseen.
Ilman muuta - mutta erimieliset ajetaan pois!Olen Echon kanssa samoilla linjoilla.