ehkä äijä on karvanaamari, ne on ihan hysteerisiä lumen suhteenTerassi on varmaan tehty huonoille perustuksille ja saattaa romahtaa lumen painosta
ehkä äijä on karvanaamari, ne on ihan hysteerisiä lumen suhteenTerassi on varmaan tehty huonoille perustuksille ja saattaa romahtaa lumen painosta
Karvanaamari on ihan uusi termi mulleehkä äijä on karvanaamari, ne on ihan hysteerisiä lumen suhteen
karavaanari piti kirjoittamanKarvanaamari on ihan uusi termi mulle
Karavaanari on aika pitkälti karvanaamari. Muksut viihdytti pienenä itseään automatkoilla kisaamalla kuka näkee ekana 10 viiksetöntä karavaanaria.karavaanari piti kirjoittaman
oonko muistanu mainita että toi ylen aamuteeveen Sanna on aikas hottis
jos sillä on niin on osunu oikeeseen paikkaanKaravaanari on aika pitkälti karvanaamari. Muksut viihdytti pienenä itseään automatkoilla kisaamalla kuka näkee ekana 10 viiksetöntä karavaanaria.
Mä en oo ihan varma onko sillä Sannalla botoksia
Mulla vaan kupillinen teetä ja sekin maistuu ihan kuraltaHuomenii!
Aamupalasta tulee paljon parempi kun lapsetkin ovat kotosalla.
Pekonia, munia, paahtoleipää, maapähkinävoita, mansikkahilloa... ja tietty, Kahvia.
oot vissiin kipeenäHuomenta
*atshii*
Höh.Mulla vaan kupillinen teetä ja sekin maistuu ihan kuralta
Toista kertaa jo tänä vuonna. Sain tänpäivän olla omalla ilmotuksella mut ei mua oikeen hotsita mennä täs kunnossa ees huomenna.oot vissiin kipeenä
*puhaltaa pipin huispois*
ota porkkanajotain vois haukata.
otin 2ota porkkana
etkä tarjonnu mulle sitä toistaotin 2
on niitä tuolla valmiiks kuorittuna vaikka kuinka paljon.etkä tarjonnu mulle sitä toista
tee raastetta nam nam.on niitä tuolla valmiiks kuorittuna vaikka kuinka paljon.
Mä pakkailen lapsosten tavaroita, menevät mummulle pariksi yöksi kun mulla on huomenna taas solumyrkkytiputus.ettekai te nyt vaan töissä kaikki ole
Eiks vapaat siirry jos on sairaslomalla?? vai koskeeko se vaan lomia...eiks se ole vähän sama asia kuitenkin...vapaalla ja sairaslomalla yhtäaikaa.
Tsemppiä huomiselleMä pakkailen lapsosten tavaroita, menevät mummulle pariksi yöksi kun mulla on huomenna taas solumyrkkytiputus.