Oletko hakenut velkaneuvonnasta apuja? Onko sulle tehty mitään suunnitelmaa, miten ja millä aikataululla lähdet lyhentelemään velkaasi ja ennen kaikkea mistä kaikista mahdollisista paikoista saisit tukea? Jos et, niin kehottaisin kääntymään oman kuntasi ilmaisen velkaneuvojan puoleen ja rakentamaan hänen kanssaan selkeetä toimintasuunnitelmaa.
Ja...et sä nyt ihan toivoton tapaus ole

. Sussa on vielä selkeesti sisua jäljellä, kiukkuakin havaittavissa - nyt vain jalostat sen oikeaan muotoon. Jokainen meistä mokaa, kuten Echo tuossa jo sanoikin, joten ole armollinen itsellesi. Ja valjasta se kiukkus, se läheisiin ihmisiin pettymisen tuskas siihen, että - piru vie, mua ei enää lytätä maahan vaan mä nousen ylös! Älä anna kenellekään sitä iloa ja riemua siitä, että luovutat. Löydä se oman itsesi rakkaus ja sitä kautta myös rakkaus elämään - toki voit aina luovuttaa, se on se helpoin ratkaisu, mutta sussa on potkua vielä eteenpäin menemiseen

, sisuunnu nainen!
Mainitsit myös olevasi ns. hoidon piirissä mutta et koe saavasi siitä mitään. Olisiko mahdollista vaihtaa terapeuttia? Älä kuitenkaan sulje tuota ovea käytöstäsi - näkisin hyvänä sen, että pääsisit ammattilaiselle puhumaan omista tuntemuksistasi ja läpikäymään turvallisesti elämääsi. Puhuminen kun helpottaa sitä sisäistä tuskaa. Ja jos jaksat niin kirjoita, sanoita ajatuksiasi ylös. Mikä muuten tuo sun eloosi edes pienesti iloa, mikä on se asia joka antaa sulle lämpöä? Musiikki, liikunta, piirtäminen..? Valjasta tuosta asiasta itsellesi sellaista voimakenttää

.
En voi muuta toivoa sulle kuin - edes hieman helpompaa huomista. Et ole yksin kipuilussasi, eikä avun pyytäminen ole heikkoutta. Ratkaisut teet toki itse. Kuitenkin liputan elämisen puolesta. Voimia ja kaikkea hyvää sulle.