Toiveena vauva 2017-2018

Tsempit kaikille tupakasta eroon pyrkiville!

Mandee: kyllä mustakin tuossa jotakin näkyy, ja oon yleensä aika puusilmä näitten kanssa;)

ON: Taidan käydä vähän ylikierroksilla tän kropan tarkkailun kanssa, kun oon pariin kertaan tässä silleen puoliksi alkanut miettiä tissi- ja mahakipua, että oliskohan, ja oon sit vasta muistanut et ainiin, mullahan on ne menkat käynnissä :ROFLMAO: No, jospa ne pian loppuis.
Mietin tässä, pitäiskö yrittää tikuttaa ovista tässä kierrossa.. Ilmeisesti täällä suurin osa tikuttaa? Toinen vaihtoehto on tietty vaan heilutella peittoa niin maan perhanasti koko ajan, ettei ovis pääse ohi tikuttamattakaan.:D
 
Voi olispa se :oops: oon täällä nyt ihan hermona. En kyllä millään voi uskoa... Enkä siis uskokaan ennen kun on vankka todiste. Olen niin alusta asti ollut varma, että negakierto tää on. Ainoo juttu, minkä voisin laskea oireeksi tässä kierrossa on huimauskohtaukset joita ollut muutama. Mutta mulla nyt muutenkin on matala verenpaine, sekä noi yövuorot sekottanu kroppaa.
 
Onnea plussanneille! :)

Mäkin taistelen tupakoinnin lopettamisen kans. Välillä menee paremmin, välillä huonommin. Viimestään se kumminkin sit jää, jos se plussa joskus tulee. Sit kyl saa jäädä kokonaan enkä aloita myöhemmin uudelleen! Nuorimmaisen jälkeen aloitin jossain vaiheessa uudelleen ku "yhen voi joskus polttaa" ja joopajoo, se yks muuttuu aina jossain vaiheessa askiksi. :D

Omassa navassa ei oo oikein raportoitavaa, koska tätipäivät. Mun molemmat lapset on saaneet alkunsa maalis-huhtikuussa, että josko tälläkin kertaa tärppäis noihin aikoihin. :D
 
Anteeksi hiljaiselo mutta tässä on ollu vähän kaikkea niin ei oo jaksanu kirjoitella :( eniten voimia on vienyt se kun meinas ero tulla ukon kaa mutta saatii onneksi asiat sovittua.

Täällä on nyt menkat päivän myöhässä ja oireita on mm etomista,nenän tukkoisuutta,väsymystä,nippailua ja vihlontaa jne..en oo vielä uskaltanu kuitenkaa testata ja saa nähä että uskaltaako ees :unsure: nyt siis on menossa kp 33/32
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Anteeksi hiljaiselo mutta tässä on ollu vähän kaikkea niin ei oo jaksanu kirjoitella :( eniten voimia on vienyt se kun meinas ero tulla ukon kaa mutta saatii onneksi asiat sovittua.

Täällä on nyt menkat päivän myöhässä ja oireita on mm etomista,nenän tukkoisuutta,väsymystä,nippailua ja vihlontaa jne..en oo vielä uskaltanu kuitenkaa testata ja saa nähä että uskaltaako ees :unsure: nyt siis on menossa kp 33/32
Testiä uittamaan ja kuvia meille katseltavaksi(y)
 
Onnea plussanneille! :love: ja meille kaikille muille tsemppiä(y)

Omaa napaa:
Onko muillekin käyny näin, että miehen kanssa sovitaan että tulee jos tulee mutta sitten ite koko ajan höyryää ja panikoi ja tutkiskelee oireita ja googlettaa ja testailee salaa yksinään :D:D?
Mulla vaan tissit kipeytyy entisestään ja nyt on alkanut valkkaria vuotaa ihan huomattavasti enemmän kuin ennen (oikein hulahtelee ja heti sitä luulee, että ahaa, nyt se menkat sitten alko). Mulla ei oo siis tämmöstä ollu sillon luomumenkkojen aikaan ennen minipillereitä ikinä? Alavatsaa vihloo (nyt tiedän miltä se tuntuu.. vihloa on just oikea sana!) ja aamuisin varsinkin oikein koskee kun ylös nousee. Gyne on tehny kaikki tutkimukset joulukuun lopussa, joten kaikki pitäs olla kunnossa.
Ja testit negaa negaa negaa niin puhdasta negaa. Pöh. (n):ROFLMAO:

t. malttamaton hätähousu
 
Mulle voikin sitten merkata kp 1/30-31, eilen illalla alko menkat :((Raskaus)oireita kuitenkin oli selvästi mutta voi olla että oon ite aiheuttanu ne kun vauvakuumeilen niin pahasti :p

ya toivottavasti 8/2016 tai näin ainakin on suunnitelmissa :X3:
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voikin sitten merkata kp 2/30-31, eilen illalla alko menkat :((Raskaus)oireita kuitenkin oli selvästi mutta voi olla että oon ite aiheuttanu ne kun vauvakuumeilen niin pahasti :p

ya toivottavasti 8/2016 tai näin ainakin on suunnitelmissa :X3:
Oliko sulla kierto erilainen aikaisempiin verrattuna vai miksi olet apealla fiiliksellä kun menkat alko? Niin ja jos menkat alkaa klo18 jälkeen niin seuraava päivä on vasta kp1.
En nyt jaksanut selailla viestejä taaksepäin mutta onko teillä jokin erityinen syy aloittaa yrittäminen vasta elokuussa kun vauvakuume on jo nyt vahvana?
Joka tapauksessa jaksamisia kuumeiluun(y)
 
Omaa napaa:
Onko muillekin käyny näin, että miehen kanssa sovitaan että tulee jos tulee mutta sitten ite koko ajan höyryää ja panikoi ja tutkiskelee oireita ja googlettaa ja testailee salaa yksinään :D:D?
Mulla vaan tissit kipeytyy entisestään ja nyt on alkanut valkkaria vuotaa ihan huomattavasti enemmän kuin ennen (oikein hulahtelee ja heti sitä luulee, että ahaa, nyt se menkat sitten alko). Mulla ei oo siis tämmöstä ollu sillon luomumenkkojen aikaan ennen minipillereitä ikinä? Alavatsaa vihloo (nyt tiedän miltä se tuntuu.. vihloa on just oikea sana!) ja aamuisin varsinkin oikein koskee kun ylös nousee. Gyne on tehny kaikki tutkimukset joulukuun lopussa, joten kaikki pitäs olla kunnossa.
Ja testit negaa negaa negaa niin puhdasta negaa. Pöh. (n):ROFLMAO:

t. malttamaton hätähousu
Voi kyllä, täällä on tuo tilanne. Viimeisin riita (joka alkoi kyllä aivan muusta) on päättynyt ja sovittu siihen, että minä yritän unohtaa kaikenmoisen stressaamisen asian tiimoilta, sillä kasaan tietämättäni miekkoselle paineita. Mutta aina sitä oviksen jälkeen päätyy pohdiskeleen oisko nää raskausoireita, vaikka kaikki kuitenkin viittaa siihen, että raskaus ei voisi olla mahdollista ilman SuperSimoja :D Mutta onhan se kiva vähän itseä tutkiskella ja tikkuja uittaa ainakin kerta per kierto ;) Mullakaan ei ennen pillereitä (mercilon) ollut valkkarin lisääntymistä menkkoja kohden, mutta nyt ne lopetettua on toisinaan tullut ja tissitkin välillä erityisen kipeät. Etenkin ne oli sillon ekassa luomukierrossa, ei tyyliin voinut kävelläkään normisti! :D
 
Oliko sulla kierto erilainen aikaisempiin verrattuna vai miksi olet apealla fiiliksellä kun menkat alko? Niin ja jos menkat alkaa klo18 jälkeen niin seuraava päivä on vasta kp1.
En nyt jaksanut selailla viestejä taaksepäin mutta onko teillä jokin erityinen syy aloittaa yrittäminen vasta elokuussa kun vauvakuume on jo nyt vahvana?
Joka tapauksessa jaksamisia kuumeiluun(y)
Joo alkoi vasta myöhemmin eli tänään siis kp 1 siis (korjasin myös tohon alkuperäiseen viestiin).. mä oon kyl aina laskenu sen kp 1 sinä päivänä kun alkavat vaikka ois ton 18 jälkeen (kuha on ennen nukkumaan menoa) :eek: Onko tolle joku syy miksi se kp "siirretään" seuraavaan päivään? t. tietämätön :oops:

Menkat tosiaan oli yli viikon myöhässä vaikka mulla on ollu melki minuuttitarkat aina aiemmin eikä ollut mitään syytä miksi ne olis nyt myöhästyny noin reilusti. Sen lisäksi oli oireita joita ei ole ollut ennen menkkoja/niiden aikana.

Syy siihen miksi yrittämistä ei ihan vielä aloiteta on se että haluaisin saada koulun loppuun/loppusuoralle ennen raskautta ettei sitten tarvitse miettiä miten/milloin sen saisi suoritettua niin voi rauhassa keskittyä odotukseen ja vauvaan :love: Ja suurena plussana nyt se että ehdin olla polttamatta sen noin puoli vuotta ennen raskauden yrittämistä joka on sekä itselleni että vauvalle parempi! :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Eilen illalla sain ovistestiin melkein tasavahvat viivat, tänään aamulla Sofin testiin samanlaisen viivan kuin eilen ja nyt päivällä Pregcheckin testiin jo testiajalla selvä haamu :love: EN VOI USKOA TÄTÄ. Toivottavasti kaikki tulee menemään hyvin. Kiitos teille kaikille jotka olette piinailleet täällä mun kanssa. Plussatkaa <3
 
Mietin tässä, pitäiskö yrittää tikuttaa ovista tässä kierrossa.. Ilmeisesti täällä suurin osa tikuttaa? Toinen vaihtoehto on tietty vaan heilutella peittoa niin maan perhanasti koko ajan, ettei ovis pääse ohi tikuttamattakaan.:D
Mäki oon miettiny tätä samaa :ROFLMAO: lie kui paljo peittoo tarviis heilutella jottei ohi mene :D:ROFLMAO: mut onneks se ei oo niin epämiellyttävää hommaa :cool::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Mulla tänään kp 14, ja pitäisi olla näillä näppäimillä ovulaatio. Sofin o-testit näyttää eiliseltä ja tältä aamulta kahta melkein yhtä vahvaa viivaa. Muuten hyvä, mutta mies on ollut reissussa tämän viikon, ja tulee tänä yönä :LOL: Jotenka voi olla ettei ehdi simpat mukaan, vaikka tarkoitus olisi kyllä yöllä vielä yrittää...

Jostain kumman syystä rinnat ja erityisesti nännit ihan järkyttävän arkana! En muista olleen tämmöstä oiretta ehkä ikinä, olipa hormonaalista ehkäisyä tai ei, tosi omituista. Oon ollu tällä viikolla myös tosi väsyny, ja pahoinvointiakin on ollut. Musta tuntuu että mun kroppa vittuilee mulle ihan satasella antamalla kaikkia mahdollisia raskausoireita ihan syyttä suotta! :D Toki myös huimausta on ollut, univaikeuksia, nälkää ja samalla ruokahaluttomuutta jne.. Sitä niin kovasti toivoo raskautta, että luultavasti mieli saa kropan sekoilemaan. o_O
 
Shakalaka noi oireet on mulla aina oviksesta pahoinvointi, väsymys ja kivut selässä sekä muniksissa vähän ennen ja just oviksen aikaan, mutta rinnat ja nännit kipeytyy vasta heti oviksen jälkeen.
Tekstaatko aamusta ovista? Se ei oo suositeltavaa, klo10-20 välissä olis hyvä testailla.
Mulla kyllä vahvin plussa tullut lähes poikkeuksetta illalla klo21-24 välissä
 
Darni73, no aamustahan minä olen testannut! :eek: En tiennyt, että illasta parempi, kiitos tiedosta! Niin uusia juttuja nämä kaikki vielä.. Hitsi kun juuri kävin pissillä, olisi voinut katsoa mitä näyttää! Nää tissit on vaan niin hämmentävät, ihan kun olisi semmoset kipeät kovettumat siellä sisällä, nännien alla.. kun ei ole ennen tämmösiä oireita ollut mihinkään aikaan kiertoa (n)
 
Täällä taas yksi seuraaja..Oon siis itse 26 vee ja yksi 6 vee lapsi jo on :) Olen eronnut lapsen isän kanssa ja nykyisellä miehelläni ei lapsia ole vielä,mutta päätös on tehty että tulee kun on tullakseen. Joulukuun alussa lopetin pillerit :) kierrosta ei tietoa,yhdet menkat vasta tulleet ja ne alkoi 6.päivä tätä kuuta..nyt ollu sen jälkeen tosi huono olo ja alamahaan on koskenu,ei koko ajan kuitenkaan(välillä kun nousee nopeesti ylös istumasta niin vihlaisee ilkeesti). Voisko siis olla mahollista,että ois jo nyt tärpänny? :D kertokaa ihmiset mielipiteitä :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Huuhaa-89: sinuna tekisin raskaustestin. Jos olisit tullut raskaaksi jo edellisessä kierrossa ja menkat ois ollu valemenkat. Jos sun menkat on alkaneet 6.2, niin sulla ois ollu laskennallisesti ovis hetki sitten tai se voisi jopa olla käsillä nyt. Tai sitten jos olisit raskautunut tästä kierrosta, niin ovulaatio on ollut todella aikaisin.
Ehkäisyn jälkeen voi olla kroppa sekaisin.

Oletko testannut ovulaatiota pillereiden lopettamisen jälkeen?
 
Helmi1234: En siis ole testannut ovulaatiota pillereiden lopettamisen jälkeen :) Liikoja ei uskalla toivoa vielä,koska tuntuu jotenkin uskomattomalta,et näin nopeesti vois tärpätä :D Jospa teen testin lähipäivinä,kun en oikein tiedä millon menkkojenkaan pitäis alkaa,jos on kroppa sekasin menny pillereistä :)
 

Yhteistyössä