Huutelen vaan tähän väliin kun FB-ryhmästä ollu puhetta, että mua se ei ainakaan kiinnosta! Eli jos on joku toinenkin jolle tää foorumi riittää niin ei tartte pelätä että juttu täysin tyrehtyisi
Ite oonkin nyt sitten menossa ultraan ens viikon torstaina vaikka meinasin että jätän varhaisuä:n välistä. Näin sitä mieli muuttuu
on niin oudot olottomuudet ja epäusko että jotain varmistusta pitää sit kuitenkin lähtee hakemaan. Ja ehkä tietysti vaikuttaa tää ryhmäkin. Tunnen myötätuntoa kaikkia menetyksen kohdanneita kohtaan ja sitä tietysti itsekin pelkään ja kun täällä muutenkin epävarmuuksia ja pohdintoja alkuraskauteen liittyen esiin on tullu niin kyllähän se vähän tarttuu. Hyvä puoli tietysti että niin tarttuu myös ilo, kun vaikka lukee että sykkeet on bongattu ja pieni papunen nähty paikallaan niin sitä jotenkin huojentuu toisenkin puolesta
onnea kaikille jotka on jo näitä kivoja uutisia saaneet!
Miten muuten te muut joilla lapsille tulossa pieni ikäero, tuntuuko että on enemmän uhka vai mahdollisuus?
Mä oon välillä ihan kauhuissani kun mietin että ei jeesus, vauva ja alle kaksivuotias, mahtaa olla hulabaloo...