relaatio 94

Taas näitä yhden aiheen relluja (n)
Neljä ruutua auki, yksi jopa valmis. Kaikki hakemalla haettuja, mitä nyt pariin olen joskus kauan sitten törmännytkin.
mieki saanu jo neljä ruutua auki :D
käsin ravistetuista uupusee pääsanasta 5+7 jolla sais varmaan yläosaan jotain... mut onhan tää hakuammuntaa...
drinkkiklubin listoilta kaivan mut hermoja raastavaa on, jos ei tunne yhtään drinkkejä

vierailija
Tää on taas ihan kamala, täynnä kirjoitusvirheitä ja epäloogisuuksia. On ihan ok tehdä johonkin aiheeseen keskittyvä relaatio, mutta nää muutamat viimeaikaiset viritelmät on kyllä malliesimerkkejä siitä, miten näitä ei pitäis huidella. Tai minä en ainakaan ymmärrä, miten joku saa näistä mitään tekemisen iloa. Toivottavasti joku saa.

ZuZu vierailija
mieki saanu jo neljä ruutua auki :D
käsin ravistetuista uupusee pääsanasta 5+7 jolla sais varmaan yläosaan jotain... mut onhan tää hakuammuntaa...
drinkkiklubin listoilta kaivan mut hermoja raastavaa on, jos ei tunne yhtään drinkkejä
Pakko tuottaa pettymys, siitä aukeaa vain kaksi uutta ruutua (joista toinen on valmis) ja siihen se loppuu. Eräs tilaa tuon puuttuvan "ravistettuna, ei sekoitettuna".

Voisi esittää oman puutelistan:
Baarivälineitä
pääsanasta 14
sha 4
sha ja si välinen 10
sho ja baa välinen 13

Gin
na ja su välinen 8+5

Rakennetut drinkit
pääsanasta 11+7, 8 ja 13

Alkaa vähän kyllästyttämään listat :sleep:

Pakko tuottaa pettymys, siitä aukeaa vain kaksi uutta ruutua (joista toinen on valmis) ja siihen se loppuu. Eräs tilaa tuon puuttuvan "ravistettuna, ei sekoitettuna".

Voisi esittää oman puutelistan:
Baarivälineitä
pääsanasta 14
sha 4
sha ja si välinen 10
sho ja baa välinen 13

Gin
na ja su välinen 8+5

Rakennetut drinkit
pääsanasta 11+7, 8 ja 13

Alkaa vähän kyllästyttämään listat :sleep:
hmmm... miksen ollu tota kokeillu siihen vaan kaikkia muita kyseisiä juomia kyllä :D

samat puuttuu multaki ja Gin ruudusta paljon muutaki (on pääsanasta lähtevistä vain kaikki 3+... )

sannisanni
Tänä aamuna olin aivan innoissani kun huomasin että on tullut uusi ja näiden viimeisten räpellysten jälkeen oli toiveet korkealla. Muutaman sanan keksinkin ihan nätisti mutta taitaa tämä(kin) jäädä tähän :( Anteeksi kovasti nurinani mutta ei tämmöisiä kerta kaikkiaan jaksa... :ninja:

ZuZu vierailija
Mä oon aina miettinyt, että mitä ihmettä nää relaatiot on? Jotain koodikieltä?
Sanapelejä, missä yritetään keksiä sanoja, jotka liittyvät aina edelliseen. Googlettamalla relaatiot löytyy itse peli. Täällä sitten haetaan apuja niihin, kun ei itse keksitä jotain.

Ketju voi kuullostaa koodikieleltä, koska niissä annetaan vain saatujen sanojen alut, ettei anna suoraa vastausta muille. Haettavien sanojen pituudet annetaan itse sanapelissä, siitä nuo numerot. Eli jos haetaan jatkoa esim. kaksplus sanan 5 pituisella ja kaksisanaiselle, missä on 5 ja 3 pituiset sanat, niin silloin täällä lukisi että kaivataan vinkkejä kak 5 ja 5+3.

Sanapelejä, missä yritetään keksiä sanoja, jotka liittyvät aina edelliseen. Googlettamalla relaatiot löytyy itse peli. Täällä sitten haetaan apuja niihin, kun ei itse keksitä jotain.

Ketju voi kuullostaa koodikieleltä, koska niissä annetaan vain saatujen sanojen alut, ettei anna suoraa vastausta muille. Haettavien sanojen pituudet annetaan itse sanapelissä, siitä nuo numerot. Eli jos haetaan jatkoa esim. kaksplus sanan 5 pituisella ja kaksisanaiselle, missä on 5 ja 3 pituiset sanat, niin silloin täällä lukisi että kaivataan vinkkejä kak 5 ja 5+3.
Ahaa. Kiitoksia!

Se koodikieli olis ollu jännittävämpi. :whistle:

töttörö
miten tää voi olla niin hemmetin vaikee? en kyllä saa mitään aloitusruutuun. Viisi sanaa löytyny ja miljoonaa muuta kokeillu mutta ku ei nii ei. auttaisko joku pliiis
shak 10 shak 4
keskisanast 14 vasen ja 12 oikee
balus 12 13 13

Yhteistyössä