Raskaana, mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sain viime perjantaina tietää olevani raskaana, enkä tiedä mitä teen. En tiedä olenko valmis äidiksi vai onko keskeytys oikea vaihtoehto.
Järki sanoo että abortti on oikea ratkaisu, olen opiskelija, valmistun kylläkin tänä keväänä ja lapsen isä haluaa abortin.
Mutta sitten taas toisaalta abortti tuntuu väärältä ja pelkään katuvani sitä myöhemmin ja tavallaan uskon pärjääväni yksinkin lapsen kanssa.
Onko kenelläkään vinkkejä miten saisin päätöksen tehtyä?

sanoisin että älä tee aborttia, olen kolmen lapsen äiti. Millä viikolla olet ? Itse kävin kuopuksen kanssa jo viikolla 7 ulrassa kun oli verenvuotoa, siellä sydän sykki jo .
Kyllä lapsen kanssa pärjää, ja rakkaus kantaa, mutta sen masennuksen tai syyllisyyden kanssa voi olla vaikeaa.
Olen itse ajatellut aina että lapsi on lahja. Ja luottanut siihen että jos lapsi on tarkoitettu tähän maailmaan, se tulee, ja luonto hoitaa sen pois, keskenmeno tai muuta jos ei ole tarkoitettu, Voimia .

Yksin en lasta lähtisi "odottamaan". Pienten lasten kanssa on tosi rankkaa kaksinkin. Mutta vaikea se on muiden puolesta sanoa, itse tekisin abortin jos mies sanoisi ettei jatkaisi parisuhdetta, ja lapset tekisin vasta kokonaiseen perheeseen.

Sain viime perjantaina tietää olevani raskaana, enkä tiedä mitä teen. En tiedä olenko valmis äidiksi vai onko keskeytys oikea vaihtoehto.
Järki sanoo että abortti on oikea ratkaisu, olen opiskelija, valmistun kylläkin tänä keväänä ja lapsen isä haluaa abortin.
Mutta sitten taas toisaalta abortti tuntuu väärältä ja pelkään katuvani sitä myöhemmin ja tavallaan uskon pärjääväni yksinkin lapsen kanssa.
Onko kenelläkään vinkkejä miten saisin päätöksen tehtyä?