The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tänään louhittiin gnocchipastajuustotomaattikesäkurpitsajauhelihapataa joskin gnocchit oli sen muotoista pastaa eikä niitä oikeita perunasta tehtyjä.
Porkkanaa, lanttua, selleriä oli myös.

Oli oikein hyvää mutta mozzarella juusto ei ole sopiva keittoihin kun jää sinkuvia juttuja niin paljon. En vaan kehanu parmesaania raastaa 200 grammaa mukaan, ois tullut varmaan liian suolaista ja ainakin liian dominoiva maku. Vähempi jos ois laittanut niin rakenne ois ollut eri.
Hyvää oli kuitenkin, Joku port salute tai gouda ois ollut hyvä tähän.
 
Tänään louhittiin gnocchipastajuustotomaattikesäkurpitsajauhelihapataa joskin gnocchit oli sen muotoista pastaa eikä niitä oikeita perunasta tehtyjä.
Porkkanaa, lanttua, selleriä oli myös.

Oli oikein hyvää mutta mozzarella juusto ei ole sopiva keittoihin kun jää sinkuvia juttuja niin paljon. En vaan kehanu parmesaania raastaa 200 grammaa mukaan, ois tullut varmaan liian suolaista ja ainakin liian dominoiva maku. Vähempi jos ois laittanut niin rakenne ois ollut eri.
Hyvää oli kuitenkin, Joku port salute tai gouda ois ollut hyvä tähän.
 
:cautious: Bitchiläinen on näemmä niin valaistuneella moodilla, jotta pisti sitten tämän torpan kaikki nettihärpäkeyhteyksellisyyshilavitkuttimet aivan sekaisin..mikkään ei toiminut, esimurkkuikäinen repes hillittömään naurukohtaukseen pikkuveljensä saadessa kunnon kilarit kesken "...sairaan hyvän juutupi- piisinkö tässä pitää ruveta muuttamaan ihmisten ilmoille, kun täällä hemmetin napanöyhtäkylässä ei toimi erkkikään!!"...

...että iltawillejä sitten kehiin(y)
 
:cautious: Bitchiläinen on näemmä niin valaistuneella moodilla, jotta pisti sitten tämän torpan kaikki nettihärpäkeyhteyksellisyyshilavitkuttimet aivan sekaisin..mikkään ei toiminut, esimurkkuikäinen repes hillittömään naurukohtaukseen pikkuveljensä saadessa kunnon kilarit kesken "...sairaan hyvän juutupi- piisinkö tässä pitää ruveta muuttamaan ihmisten ilmoille, kun täällä hemmetin napanöyhtäkylässä ei toimi erkkikään!!"...

...että iltawillejä sitten kehiin(y)
Anteeksi. En tiennyt omaavani moisia kykyjä. Tiesin kyllä olevani sähköinen tyyppi, mutta yleensä se ilmenee jatkuvana oikosulkuna.
 
tsuferaffi
Ennenkuin joku ihmettelee, että miksi en erossa raahannut ”mun” omaisuuttani turvaan... niin vanhalla kototönöllä kun on parisataa neliötä + parisataa neliötä ullakkoa + jokunen sata neliötä varastotilaa niin kaikki ”mun” ei tosiaankaan mahdu 26m2 yksiöön + 2m2 kanaverkkokoppiin. Otin mukaani sen mitä tässä yksin asuessani tarvitsen. Ja mikä on ”mun” on myös lasteni enkä piittaa tavaroiden sijaintipaikasta kunhan ovat tallessa. Tai jos minulta edes kysytään.

Vaan kun näköjään tosiaankaan ei.
Sori vaan, mut en mäkään alkais jemmaamaan kenenkään, varsinkaan eksäni, tavaroita vuositolkulla. Ihan sama, vaikka se olis jättänyt sekä rahallisesti ja tunnearvollisesti arvokkaimmat kamppeensa mun nurkkiini, ja ihan sama miten paljon tilaa mun kämpässäni olis, niin sen tavarat lentäis ihan suoraan myymättä roskikseen mikäli ei ite tulis noutamaan, kyselis perään tai pyytäisi säilyttämään. Minä olen entinen kumppani, en ilmainen varasto.
Ja jos et itse ole pyytänyt säilyttämään tavaroita x ja y, tai edes kysynyt lapsilta mitä ne sun kamoista haluaa, niin wtf - mistä rouva vois tietää sun niitä kaipaavan, jos et ole perään kysellyt muuttosi jälkeen? Hae tärkeät tavarasi pois sieltä niin ei tartte harmitella.


nimim. vitte mite paskea

Meen muuten huomenna oikeusaputoimistoon.
 
Sori vaan, mut en mäkään alkais jemmaamaan kenenkään, varsinkaan eksäni, tavaroita vuositolkulla. Ihan sama, vaikka se olis jättänyt sekä rahallisesti ja tunnearvollisesti arvokkaimmat kamppeensa mun nurkkiini, ja ihan sama miten paljon tilaa mun kämpässäni olis, niin sen tavarat lentäis ihan suoraan myymättä roskikseen mikäli ei ite tulis noutamaan, kyselis perään tai pyytäisi säilyttämään. Minä olen entinen kumppani, en ilmainen varasto.
Ja jos et itse ole pyytänyt säilyttämään tavaroita x ja y, tai edes kysynyt lapsilta mitä ne sun kamoista haluaa, niin wtf - mistä rouva vois tietää sun niitä kaipaavan, jos et ole perään kysellyt muuttosi jälkeen? Hae tärkeät tavarasi pois sieltä niin ei tartte harmitella.


nimim. vitte mite paskea

Meen muuten huomenna oikeusaputoimistoon.
Tuosta vittuilussasi aakoolle niin kuullostit melko tylyltä, korjaan typerältä itsekeskeiseltä ihmiseltä.
Ymmärräthän että kaikki eronneet naiset eivät silmittömästi exäänsä vihaa. Ymmärrän aakoon puolen tässä asiassa.
Onnea sinun tappeluusi ämpäriä vastaan, siihen löytyy sulle myötätuntoa täältäkin, paljon.
Älä kuitenkaan yleistä teidän tilannetta kaikille.
 
IhQ
Huomenta..
Ei hyvä hemmetti taas ku väsyttää...pah, mutta ei se auta, pakko lähteä herättää muksut ja jatkaa tästä päivää etiäpäin. Mieluummin kyl sukeltaisin takas lämpimän peiton alle..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä