The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hulttiobroidi oli ajatellut lähteä baarista kotiin autolla kun ennenkin on mennyt. Tällä kertaa vaan joku perkele (varmaan valtiovalta, poliisit ja kokoomus) oli laittanut ojan keskelle hänen ajotietään. Sinne tupsahti auto kenolleen ja broidin matka jatkui piipaalla. Kai se kohta karkaa sairaalasta kun eivät anna ees viinaa siellä.
on se ny prkl että kaivellaan vittuillessaan ojia ihan minne sattuu

vaikka tiesivät että siitähän sitä kohta yritetään ajaa
 
Hulttiobroidi oli ajatellut lähteä baarista kotiin autolla kun ennenkin on mennyt. Tällä kertaa vaan joku perkele (varmaan valtiovalta, poliisit ja kokoomus) oli laittanut ojan keskelle hänen ajotietään. Sinne tupsahti auto kenolleen ja broidin matka jatkui piipaalla. Kai se kohta karkaa sairaalasta kun eivät anna ees viinaa siellä.
No on se sullakin siellä sietäminen...onneksipa ei tapahtunut muille mitään vahinkoa.
 
tsuferaffi
Mee kirahvi vain käräjille, sulla ei ole mitään huolta siellä. Kaverihan on aivan sekaisin. Aikaisemminkin olen sanonut kyytityksistä niin jos on etän vkl niin hän hoitaa kuljetukset. Olet ollut liiankin kiltti mulkeroa kohtaan.
Mä ilmotin sille alkuviikolla, et nyt on mitta täynnä sen perseilyä ja lupausten rikkomista niin kyyditykset loppuu mun osalta. Tämän jälkeen sovimme, että poika voi mennä sinne jo torstaina. Strippari haki päivällä. Lauantaina tuli puhelu mun äidiltä, että se oli pyytänyt ämpäriä tuomaan poikasen mukana mulle muutamia tavaroita, niin ämpäri oli MULLE MITÄÄN ILMOITTAMATTA
 
tsuferaffi
Mä ilmotin sille alkuviikolla, et nyt on mitta täynnä sen perseilyä ja lupausten rikkomista niin kyyditykset loppuu mun osalta. Tämän jälkeen sovimme, että poika voi mennä sinne jo torstaina. Strippari haki päivällä. Lauantaina tuli puhelu mun äidiltä, että se oli pyytänyt ämpäriä tuomaan poikasen mukana mulle muutamia tavaroita, niin ämpäri oli MULLE MITÄÄN ILMOITTAMATTA
Oho karkas etuajassa. Siis mulle mitään ilmoittamatta sanonut mun äidille, että ei voi tuoda tavaroita koska kirahvi hakee Tampereelta.
 
..."..saapuu jo yö, päättyvi työ.
Metsään jo hiipivi
hiljaisuus.
Kuulla nyt voin kuinka tuuli kuiskailee:
nuku jo.
Hyv' yötä sulle,
hyv' yötä sulle,
hyv' yötä sulle
oi ystäväin.

Loistavi kuu, kultainen kuu,
pilvet sen hohteessa leijailee.
Kuulla nyt voin kuinka tuuli kuiskailee:
nuku jo.
Hyv' yötä sulle,
hyv' yötä sulle,
hyv' yötä sulle
oi ystäväin..."...

:barefoot:...unikuva- aika..

..ja olkoon uusi viikko ainakin piirun verran parempi kuin tämä :)

Nuku hyvin :)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Mielestäni sai ansionsa mukaan, toivottavasti poliisitkin kävi paikalla.
Hyvä toki että oma ja muidenkin henki säästyi.
Kävi poliisitkin tottakai. Saatan olla melkosen kamala sisar, mutta itse olen tyytyväinen vain siitä ettei sivullisille sattunut mitään. Broidi sai mitä tilasi ja mitä ansaitsi. Ja kun tietää että sama meno jatkuu heti kun jalkeille pääsee.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Huomenta!
Nyt sitten ei oo kylmä mut senkin eestä liukasta tiellä. Onneks ei oo pitkä työmatka ajettavana, muksut heitän matkalla kouluun.

Viikon päästä on synttäritkin taas..vuosi vuodelta on ärsyttävämpi ees järkätä kahvitteluja. Huoh.

Mutta, mukavaa päivänjatkoa kaikille!!
 
Kävi poliisitkin tottakai. Saatan olla melkosen kamala sisar, mutta itse olen tyytyväinen vain siitä ettei sivullisille sattunut mitään. Broidi sai mitä tilasi ja mitä ansaitsi. Ja kun tietää että sama meno jatkuu heti kun jalkeille pääsee.
Broidisi kaltaisista koheltajista suurin osa on itse asiassa lopulta hyvinkin tyytyväisiä siihen jos ja kun joku saa laitettua koheltamiselle rajat - vaikka pakolla.

Niin ja päivää kettinkiin. Pitää kokeilla josko masu jo kestäisi kahvia.
 
Broidisi kaltaisista koheltajista suurin osa on itse asiassa lopulta hyvinkin tyytyväisiä siihen jos ja kun joku saa laitettua koheltamiselle rajat - vaikka pakolla.

Niin ja päivää kettinkiin. Pitää kokeilla josko masu jo kestäisi kahvia.
Kukaan ei enää jaksa yrittää ton kanssa. Kun kuulin onnettomuudesta, eka ajatus oli että joko se vihdoin potkas tyhjää. Mitään yhteyttä en pidä, paitsi jos se kiusaa vanhempia.

Taisi olla railakas saunailta?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä