Onhan siinä kaksi viivaa!Dpo 9 kp 24
http://aijaa.com/HhP1yk
Aamun testissä haamu pongannut minä sekä mies. Näettekö te muut?
Onhan siinä kaksi viivaa!Dpo 9 kp 24
http://aijaa.com/HhP1yk
Aamun testissä haamu pongannut minä sekä mies. Näettekö te muut?
Meillä oli vähän sama juttu kun mulla oli ovis viimeksi... Tosin ei oo asian tiimoilta riidelty, mä oon ehkä itekseni mököttänyt ja pahoittanut mielen josta kyllä hälle kerroin. Viimeksi mies oli väsynyt kun kerroin että nyt ois sopiva hetki. Niinkin huvittava tilanne; herra sanoi että levätään ensin hetki ja mutta kuis kävi..Kuorsaus alkoi kuulua hetken päästä. No se siitä sitten. Hänellä tosin on lääkitys sairauksen vuoksi ja aikaisia herätyksiä töiden vuoksi, mutta voisi sitä vhän tsempata..Mulla on kans ollut tarkat päivät tiedossa lapsista millon ovis on ollut ja la mennyt muutaman päivän eteenpäin. Ihmettelin sitä kans sillon, et miten voi olla mahdollista, mut ehkä ovat sit vaan kiinnittyneet myöhemmin?
Täällä saatiin miehen kans riita aikaseks tästä yrittämisestä.. Kohta oltu 1v 4kk ilman ehkäsyä, yks kemiallinen ja yks tuulimuna mahtuu tohon väliin. Eilen aamulla laitoin sille viestiä et mul on nyt ovis (sattui niin saakelisti) mut en tehnyt testiä ku tunnen sen niin selkeesti. No hän ei sit tosiaan sunnuntain jälkeen oo jaksanut harrastaa seksiä ja jotenkin ajattelin et olis voinut ennen mun yövuoroa harrastella vielä. No hän meniki sit koneelle ni lähin sit suutuspäissäni töihin. Lähetti sit viestiä perään. Annoin sit tulla sydämeni kyllyydestä (joo, kovin fiksua tiedän!!) ja sanoin et ehkä on parempi et hankitaan ehkäsy kun ei tästä mitään tule ja en halua et mies heiluttaa peittoa vaan pakosta tai säälistä kun mulla on ovis. Hän haluaa kuulemma yrittää vielä, mut mä en tiedä. Vaikka kuinka yritän olla ajattelematta koko vauva-asiaa ni silti se pyörii mieles kokoajan. Mut enhän mä voi taikoa vauvaa yksin. Mun olis kuulemma pitäny ilmottaa hänelle aiemmin mun oviksesta kun vasta eilen. No, eipä sitä voi viikkoa ennen ilmottaa ku ei tarkkaa päivää etukäteen aina tiedä. Mä yritin tiistaina, mut ei mies jaksanu. Kauanko tätäkin sit jaksaa? Toinen haluaa yrittää mut ei kuitenkaan jaksa? Anteeks vuodatus, en tätä oikeen muuallekkaan voi puhella, mut ehkä te ymmärrätte mun ahdistuksen
Pikanen omanapa, mutta wtf? Kuva otettu testiajalla noin 1.5h rakkoajalla ja pitös olla dpo14 ja testinä sama vanha sofi, joka voi olla susi ja eilen oli nega.
http://aijaa.com/UGzyRQ
Mitä mieltä? Haen kyl cb testin nyt apteekista
Tos viel parempi kuva ylempi yestiajalla ja nyt kuivuttua
http://aijaa.com/hPB6ne
Onko kuvaa..?Mua hämää. Onko Pc:ssä viivanpaikka? En oo mielestäni ennen huomannut..
Vuoto ei sit eilen alkanutkaan. Aamulla tuli ja siihen jäi. Ihan kuten oletinkin, alkoi tänä aamuna uudestaan. Ja odotan, et vielä huomenna on sama juttu ja sen jälkeen voi hanat aueta. Ei siis ole epätyypillistä mun kierroille. Kun olin lokakuussa raskaana, näin kävi myös sillä erolla, et vuoto ei sit alkanutkaan. Mun "raskausoireet" rapisi kummasti eilisen aikana, housutkaan ei paina alamahaa yhtään. Yhdessä välissä päivää käväisi huono olo, kuten ed. päivänäkin, mut olin varmaa juonut liian vähän. Ja nyt juilii mahaakin.
Siitä huolimatta tein tänään testin. Huvikseni. Viimeksi näillä päivillä sain hyvin heikon positiivisen apteekin ultralla, en edes olettanut, et pc näyttäis, vaikka raskaana olisikin. Pc:llä sain viimeksi positiivisen (tosi haalean) kahden päivän päästä.
Mut nyt sain viivanpaikan. Ihan selvän, mut minusta värittömän silti. Ei tarvi kääntää eikä vääntää, se näkyy. Onko näissä tosiaan ollu näin selvä viivanpaikka aina?
Wolt isot pahoittelut.
Onko kuvaa..?
mun viivalasit siis. Toivotaan nyt kuitenkin, että sinun viivasi vahvistuisi ja täti ei tulisikaan <3Pessiy en näe. Mut livenä voi hyvin olla. Samanlainen munkin viiva varmaan ois kuvassa ollut.
Joo, siis en enää usko olevani raskaana. En tiedä, olisko yritystä ollut, sen verran vahva oli olo. Mut kummasti ne on tässä vuorokauden sisään karisseet. Kokeilin niitä zumba-liikkeitäkin, ei tunnu enää missään. Ei aristusta. Joten joko oli tai sit ei, mut ei ainakaan enää ole. Tätiä odotellessa.
Äh, mä jaksa enää edes toivoa. Ei muuta kuin uuteen kiertoon. Ja toivottavasti se ois jo normaali.mun viivalasit siis. Toivotaan nyt kuitenkin, että sinun viivasi vahvistuisi ja täti ei tulisikaan <3
Millä annostuksella sä syöt? Mulla eka kuuri meni syödessä kaikki ok ei tullu tuhruja ennen kun hanat aukes kunnolla ja toises kävi nii et muutama pv ennen alko tuhruttamaa kun annostus pieneni. Ja nyt kolmannessa ei ollut mitää tuhruja ennen..Eka terolut kuuri syöty ja eilen kp 26 tuli pyyhkiessä verta, tänään ei mitään. Eiks ton pitäny auttaa tiputteluun?