Oman paikkakuntasi "kylähullu"?

• Viestiketjun aloittaja alterego
  • Ensimmäinen viesti
"larsson"
Tää valkopukuinen mies on istuskellut keskustassa niin kauan kun muistan ja äitini kertoi että on myös omassa nuoruudessaan nähnyt hänet. Joskus kuulin juttua, että kyttäsi forumissa jotain anttilan myyjää ja ootti et naisella loppu työvuoro ja lähti seuraamaan iltapimeellä. Teininä yritettiin sille jotain puhua, mutta mykkänä pysyi.

vierailija
Kuopiossaha näitä on tosiaa ollu, hammastahnamummo, huulipunamies yms. Nyttehä tääl pyörii sellane huppupäine teinihevari, hullu-hurmeeks kutsuttu. Jottain se on siinä sokoksen kulmilla ryypänny ja sit jotain tyyppejä on tullu hakkaamaan sitä 10 minuutiks ja lähteny poies, jätkä makaa maassa viis minuuttia, nousee ylös ja jatkaa juomista...illat se siinä torilla viettää ja tuijottaa ohikulkijoita, ihan sekopää jätkä...

Korson kingi
VOI LUOJA!!! Tän unohdinkin! :LOL: Eräs hänen tuttunsa oli sairaalassa hoidossa ja tämä vieraili siellä.. pisti aina koko osaston sekaisin ku puhu niin älyttömiä! :kieh:
Pasi-pekka. Kaikki tuntee vantaalta. Iha seko äijä juttelee kaikille ja välil raivoo somali lapsille. Pasi-pekka on todella läppä äijä. Jopa pienenä imitoitii sitä koulussa.

humanisti-nisti
Olen itsekin harrastellut kylähulluilua, päästäkseni pois Sartrén esittämästä "Hell is other people" ilmiöstä. Eksistentiaalfilosofia muutenkin helposti kiihottaa kylähulluiluun, varokaa sitä jos ette halua seota. Käyn aikaajoittain alasti hyppimässä kaupungilla, makaamassa kadulla, tervehtimässä satunnaisia vastaantulijoita. Helpottaa ahdistusta ja suoritusstressiä elämässä.

vierailija
Muistaako kukaan Oulusta Päikkää? Hän on eräs mies Oulusta joka morjestaa mutta ei osaa sanoa ärrää oikein. Hän kulkee aina punaisella fillarilla ja matkii moottoripyörän ääntä. Kun olin pieni sain kuulla monesti että hän oli joutunut johonkin onnettomuuteen. Hänestä ei ollut mitää harmia ja sille oli aina mukava puhua vaikka monet ikäiseni pelkäsivät häntä. Olen muuttanut pois paikkakunnalta 2014 niin olisi kiva jos kuulisin että muistaako kukaan häntä ja tunnettiinko hänet nimellä Päikkä vai oliko hänellä jokin toinenkin nimi

vierailija
Minähän se olen. Tämän pihan virallinen versio kylähullusta. Tervehdin naapureita, vaikka väkisin. Eivät nuo vastaa, katsovat vaan kuin hullua. Useimmat heistä ainakin.

Se nyt vaan on niin noloa, niin noloa, tervehtiä, kun tässä pienellä pihalla päin kävellään.
Ehkä ne pelkää hyppyhulluutta, että tää minun hulluus tarttuu heihinkin salamana hyppäämällä...
Riihimäki on täynnä kylähullu ja

Yhteistyössä