Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään kp29. Eka kierto e-pillereiden jälkeen, mutta jos pillerien mukaan kierto menisi, olisin eilen odotellut kuukautisten alkamista. Alavatsakipuilua ollut mutta lievää ja kuukautisia ei näy... Siispä tein testit

Yllä eilen tehty Sofi one step (25mlU) päivällä
ja alemassa tänään aamulla tehty
http://aijaa.com/DUjJwO

Näkeekö silmät väärin, vai onko muutakin kuin viivanpaikka, väriä? :love:

Tein myös rfsun testin joka oli puhdas nega, joten kuinkahan luotettavia nuo Sofit on? :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
Tänään kp29. Eka kierto e-pillereiden jälkeen, mutta jos pillerien mukaan kierto menisi, olisin eilen odotellut kuukautisten alkamista. Alavatsakipuilua ollut mutta lievää ja kuukautisia ei näy... Siispä tein testit

Yllä eilen tehty Sofi one step (25mlU) päivällä
ja alemassa tänään aamulla tehty
http://aijaa.com/DUjJwO

Näkeekö silmät väärin, vai onko muutakin kuin viivanpaikka, väriä? :love:

Tein myös rfsun testin joka oli puhdas nega, joten kuinkahan luotettavia nuo Sofit on? :unsure:
Ei rfsu ole kauhean hyvä. :) antaa viivaa kunnolla vasta kun esim pregcheck on ihan tumma. Sofi sekin taitaa olla ei niin kauhean luotettava. Kokeile pregcheck. Ei oo kallis ja vaikka sekin jotain viivanpaikkoja joskus tekee mutta dpo11 sain sillä jo selkeää viivaa.
 
Kiitos onnittelusta theran :). Mie aattelin uskaltaako tänne kirjottaa luuleevat vielä vauvakuumetta olevan, voin rehellisesti sanoa kun masuvaivanen vauva niin ei oo kuumetta yhtään :ROFLMAO:.. Aikamoistahan tää on niin kauan kun vauvaa tehtiin on se niin rakas, vaikka itkuinen masun takia, päivääkän en vaihtas pois:love:. Tätä tunnetta toivon kaikille jotka kuumeilee täällä (y)
Pisti hymyilyttämään, itsekin kun käyn täällä "vakoilemassa" vaikka vuosien kertynyttä vauvakuumetta nyt puretaan tuohon vieressä tuhisevaan kuukauden ikäiseen pikkumieheen :D

Onnea Theranille ja muille plussanneille :) Näin raskauden jälkeen melkein haikea fiilis kun muistelee niiden omien haamujen vahvistumisia ja siitä tullutta epäuskon iloa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula
Mä sain kyllä PC:llä viimeksi positiivisen, mutta pari päivää ennen sitä sain tolla utralla jo huomattavasti voimakkaamman viivan. Eli ei toi niin herkkä selvästikään ollut kuin ultra (eikä kyllä tietojen mukaankaan pitänyt olla, PC on 25 ja ultra 10). Jotta näyttihän tuo jo pari päivää ennen kyllä, mut mä itse haen nyt sen ultran ekoiksi testeiksi. Tai no.. ukko toi noita PC-paketteja 2 kaupasta, jotta jos vaikka yhden niistä nyt uittelis eka. Ihan vain pirruuttaan. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Välli ja lisbon
Ainiin unohdin kertoa. Mä vetäsin äsken jumppahousut jalkaan ja hetken pidin niitä tuossa päällä kotona ollessa (oon siis lähdössä kyllä kohta :D ). Mutta piti vielä käydä vaihtamassa pöksät. En tiedä, mikä nyt aristaa, mutta noissa housuissa on vähän tiukka kuminauha (normaalisti oon kyllä ihan hyvin pystynyt pitää). Kun se painaa yhtään ylhäältä alaspäin vyötäröstä kumartaessa ja liikkuessa, mun alamahaa aristaa. Samoin huomasin vessassa meikatessa, että kun nojaan lavuaariin (osuu noin häpyluun kohtaan), sekin saa aristuksen aikaan. Sama juttu kävi viime raskaudessa, tällä välin olen noita housuja käyttänyt ongelmitta.

Jotta jotain hassua. Mutta kaikki muut ns. raskausoireet loistaa yhä poissaolollaan, viimeksi tuli aristusten lisäksi muutakin.
 
Hipsis. Täällä testattu selkee nega sofin testillä.. aika pyörällä pää, tais olla muutama testi vaa viallinen tms, mut tilalle tuli sit mun normi raskausoireet mitä ollu just ennen molempien lapsien testaamista :cautious::LOL::geek: jotenka pää pystyyn ja uutta kiertoa odottamaan :) la-su pitäs menkat viim alkaa :D
 
Ainiin unohdin kertoa. Mä vetäsin äsken jumppahousut jalkaan ja hetken pidin niitä tuossa päällä kotona ollessa (oon siis lähdössä kyllä kohta :D ). Mutta piti vielä käydä vaihtamassa pöksät. En tiedä, mikä nyt aristaa, mutta noissa housuissa on vähän tiukka kuminauha (normaalisti oon kyllä ihan hyvin pystynyt pitää). Kun se painaa yhtään ylhäältä alaspäin vyötäröstä kumartaessa ja liikkuessa, mun alamahaa aristaa. Samoin huomasin vessassa meikatessa, että kun nojaan lavuaariin (osuu noin häpyluun kohtaan), sekin saa aristuksen aikaan. Sama juttu kävi viime raskaudessa, tällä välin olen noita housuja käyttänyt ongelmitta.

Jotta jotain hassua. Mutta kaikki muut ns. raskausoireet loistaa yhä poissaolollaan, viimeksi tuli aristusten lisäksi muutakin.
Mulla on nyt just plussan jälkeen alamaha ollu herkkä kaikelle tuommoiselle. Esim. farkut piti avata istuessa ja huomaan kantavani esikoista mielummin lonkalla kuin vatsalla.
 
Mulla on nyt just plussan jälkeen alamaha ollu herkkä kaikelle tuommoiselle. Esim. farkut piti avata istuessa ja huomaan kantavani esikoista mielummin lonkalla kuin vatsalla.
Joo mulla oli samaa loka-marraskuussa. Ja pakko sanoa, että tänään zumbaillessa tuntui kyllä ihan myös samalta kuin loka-marraskuussa. Peffanpyöritys ja hyppiminen tuntuu alamahassa. Ja mietin, et toisaalta ei mulla tuo kuopuskaan tisseissä tuntunut...

Huomenna uitan ekan testin, olkoot vielä nega. Alan metsästää sitä nyt parin päivän välein. Kattotaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Piupula ja lisbon
isot onnittelut plussanneille. :)


on: kp 5. yritän keksiä jotain jotta aika kuluis nopeammin. toivottavasti ovis olis hieman aikaisemmin tässä kierrossa. viime kierrossa oli kp18. en tiedä yrittikö ovis tapahtua silloin jo kp13 tienoilla koska sain silloin lähes positiivisen ovistestin mutta sitten se olikin jo seuraavana päivänä ihan pelkkä haamu. Tosin sitten kp 18 sain niin vahvan ja selvän ovisplussan. hyvin onnistuneista talletuksista huolimatta ei tärpännyt.
Tiedä mikä on, onko munajohtimet jollai umpisolmulla vai tuotanko mä nykyään vaan jotain ö-luokan munasoluja. Vai eikö siittiöt enää pidä mun elimistöstä. :confused:

kismett- kp5/30-34, yk 6
 
Onnea plussanneille!

Itse pidin pientä taukoa tässä käymiseen kun iski niin kipeästi kun menkat alkoikin. Samalla sain tietää että kaveri on raskaana joka vielä pahensi oloa. Sitten lisäksi vielä tuli morkkis siitä että olin kateellinen. Mies tosin ollut ihana koko menkkojen ajan <3 oli oudot menkat tosin kun verta tuli lorottamalla. Koskaan aikaisemmin ei ole moista ollut. Mietin että olikohan se testi tosiaan plussa mutta meni aikaisten kesken?
 
Minustakin siellä jotain häivähtää! Pidetään peukkuja! (y) Se ultra on Apteekin raskaustesti ultra, eli normaalia herkempi. :)
Viikonloppuna semmoinen todellakin. Ärsyttää noi pc:t .viime yönä 6h pidätys liki ja se väri ei nouse kunnolla. Sama kun ois vettä pissiny.se kontrolli viivakin värjäänty tosi himmeeksi :eek: onks niissä vikaa ku ne tollain?

Lämmöt kauniin tasaista viivaa, oireet viittaa...
 
Mariani, vieläkö teillä on masuasukki matkassa? :love:

Miten teidän reissu meni ja kävitkö sillon ennen reissua ultrassa? :)

Mä oon jännäilly täällä sun vointia kun samoihin aikoihin plussattiin mutta meillä ei vaan mennyt niin onnellisesti. (n):love:
 
Minmar kyllä mä tossa häivähdyksen näen. :)

Kismetille halaus. Peukut pystyssä tähän kiertoon. :love:

Wolt PC on kuitenkin sen verran epäherkkä, et ei välttämättä näytä kovin vahvaa ennen menkkojen alkua. Mullakin viime kerralla sen plussa oli paljon haaleampi kuin ultra-testin plussa.

Mäkin sen testin tänä aamuna uitin, vaikka järki sanoi vastaan. OIkeesti tiedän ja tiesin, et ihan liian aikaista ois, vaikka joku kyydissä olisikin. Mutta uitinpa nyt kuitenkin. :X3: Ihan puhdas nega. Ei edes viivanpaikkaa. Naureskelin itselleni, et hyvä homma, ei tullutkaan tehtyä sitä negatestiä vielä km:n jälkeen. ;) (mä kävin verikokeissa, en tehnyt siksi pissatestiä)
 
Minmar, selkeesti näkyy väriä, varovaiset onnittelut :love:
Vaikka mä päätin etten enää yritä, ni siltin se joka hiton päivä pyörii mielessä. Nyt tällä hetkellä on ovis päällä kivuista päätellen, irtoo näköjään vasemmalta puolelta nyt. Viimeks harrastettu seksiä sunnuntaina, eli en usko et ne säilyis neljää päivää. Noo, uutta kiertoa sit vaan, jos sit pystyis olemaan ajattelematta koko asiaa.
 

Yhteistyössä