T
tyttitee
Vieras
Järjestän suuria juhlia. Mieheni on töissä ja meillä on kaksi pientä lasta (olen heidän kanssaan kotona). Äiti on ainoa tukiverkkomme ja kysyin tulisiko hän yhdeksi päiväksi auttamaan lastenhoidossa (lähinnä leikkimään vanhemman lapsen kanssa) kun minä siivoan, kokkaan, leivon jne. Siskoni asuu toisessa kaupungissa ja hänen miehensä on työmatkalla. Hän ilmoitti, että koska hänellä on harrastus yhtenä iltana ja mies on poissa niin äitimme on tultava heille. Välimatkaa on satoja kilometrejä, joten vierailusta tulee pitkä. Ajankohta juuri silloin kun minä kipeästi tarvitsisin apua.
Olen todella ihmeissäni ja aika masentunut siskoni käytöksestä. Hän järjesti juuri lapsensa ristiäiset, jossa olivat apuna niin yhteinen äitimme kuin hänen miehensä äiti. Kuitenkaan hän ei suo minulle vastaavaa, vaan minun pitäisi vaan selvitä.
Olen todella ihmeissäni ja aika masentunut siskoni käytöksestä. Hän järjesti juuri lapsensa ristiäiset, jossa olivat apuna niin yhteinen äitimme kuin hänen miehensä äiti. Kuitenkaan hän ei suo minulle vastaavaa, vaan minun pitäisi vaan selvitä.