suomalainen nainen on hullu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun nainen on hiukan saavuttanut tasa-arvoa, tulee joillekin kauhea tarve palauttaa nainen "ruotuunsa".

Jatkuvasti nousee esiin kirjoituksia kuinka miestä syrjitään, ja nainen on hullu, eikä arvosta miestä, ja mies on raukkaparka joka on joutunut naisen jyrän alle.

Keskustelut eivät ole rakentavia, vaan yleistäen naista alas painavia.

eka osuma, viestin #2 kirjottaja. :D

Väärin meni. En vain pidä typeristä ja lapsellisista yleistyksistä. En vielä lukenut tuota ap:n linkittämää juttua, mutta jo otsikko oli sitä tasoa että huh huh. En tajua tuollaisia naisia, että seksillä kiristetään. Saa nähdä mitä tarinoita tulee vielä vastaan kun luen tuon jutun.

En ymmärrä puolison alistamista, kiristämistä tms. En puolin enkä toisin, miehetkin nimittäin osaa olla melko kamalia. Onneksi itsellä on hyvä mies eikä mulla ole tarvetta kiristää, alistaa tms. Mitä iloa mulle olisi henkisesti pahoinvoivasta puolisosta?

Kai nyt jokainen tollo ymmärtää mistä tässä on kyse. Ekana ahdistelutapausten jälkeen alettiin mediakampanja suomalaista miestä vastaan, nyt suomalaista naista vastaan. Saadaan mukava sotatila maahan kun pitäisi keskustella niistä tärkeistä aiheista eikä jostain yksittäisistä puolihulluista. Hyvin olette lähteneet mukaan tähän, onnittelut tyhmyydestä.

Kai nyt jokainen tollo ymmärtää mistä tässä on kyse. Ekana ahdistelutapausten jälkeen alettiin mediakampanja suomalaista miestä vastaan, nyt suomalaista naista vastaan. Saadaan mukava sotatila maahan kun pitäisi keskustella niistä tärkeistä aiheista eikä jostain yksittäisistä puolihulluista. Hyvin olette lähteneet mukaan tähän, onnittelut tyhmyydestä.

Joo voi olla. Poliitikot saavat vähemmän paskaa matuista, kun kansa tappelee keskenään. "Horo!" "Rasistijuntti!"

Suomalaiset yleensäkin ovat hulluja: Luullaan, kytätään, haukutaan ja samat mulkut äänestetään uudestaan ihan sama mitä kusettavat kun emmää ny ossaa kettää muutakkaa äänestää:eek:

4l9wl83ze2p.png

Suomalaiset yleensäkin ovat hulluja: Luullaan, kytätään, haukutaan ja samat mulkut äänestetään uudestaan ihan sama mitä kusettavat kun emmää ny ossaa kettää muutakkaa äänestää:eek:

Minä vähän luulen, että puolueet ovat pelkkä kuorikerros hallinnon päällä, joiden alla virkamiesjuntta käyttää valtaa. Juntta ei muutu juuri mihinkään, vaikka vaalitulos ja hallituskokoonpano olisi mikä tahansa. Kansantasavalta.

Luojan kiitos!

Joku täälläkin osaa vielä ajatella (y)(y)

Vitun surullista.. Kaikki saadaan toistensa kimppuun. :(

Yhteistyössä