suomalainen nainen on hullu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen huomannut että kun sanotaan hulluksi ja sekopääksi niin se on sama asia kun pelko. Siitä on hyötyä ja ennen mä kävin kimppuun mut nykyään kaikki et tota kannattaa välttää on vaan hyvä. Olis hyvä kun olis joku yleinen merkki joka tarkottais ettei kiinnosta kukaan ja älä tuu lässyttämään mitään koskaan.

Näyttää olevan niin, että iltapaskalehdet repii otsikoita tasa-arvosta joka päivä. Joka toinen päivä naiset haukkuu miehiä ja joka toinen päivä miehet naisia. Joka ikinen nainen tässä maassa on tyranni pihtari ja joka ikinen mies laiska, osaamaton ja vässykkä. Välimuotoja ei ole.

Eivät olleet ennen mutta nyt ovat.

Olen tästä kyllä niiiiin samaa mieltä.
Piti saada painava peili seinään. Vuoden odottelun jälkeen pyysin isääni tulla laittaa sen.(peili oli miehen kanssa yhdessä ostettu)
Piti saada aita terassille ettei lapsi karkaa auton alle,->lapsi oli jo 2v kun anoppi käski ukkia tulla rakentaa aidan.
Kun vauvalle saatiin lahjaksi pomppukeinu->ukki porasi reiän kattoon, koukun ja laittoi keinun paikalleen.
Uuteen asuntoon muuttaessamme piti ostaa uusi pesukone, appiukko asensi senkin. Mies ei keksinyt mitään keinoa millä saadaan pesukone kaupasta kotia, nii isänsähän voisi tulla asuntoautolla tänne, nii sinnehän se mahtuu.
Ja asuvatkin vielä 200km päässä...

Piti saada painava peili seinään. Vuoden odottelun jälkeen pyysin isääni tulla laittaa sen.(peili oli miehen kanssa yhdessä ostettu)
Piti saada aita terassille ettei lapsi karkaa auton alle,->lapsi oli jo 2v kun anoppi käski ukkia tulla rakentaa aidan.
Kun vauvalle saatiin lahjaksi pomppukeinu->ukki porasi reiän kattoon, koukun ja laittoi keinun paikalleen.
Uuteen asuntoon muuttaessamme piti ostaa uusi pesukone, appiukko asensi senkin. Mies ei keksinyt mitään keinoa millä saadaan pesukone kaupasta kotia, nii isänsähän voisi tulla asuntoautolla tänne, nii sinnehän se mahtuu.

Just tuollasta tarkotin vässykällä.

Onkohan sulla varaa moittia miestäs kun vaikutat itsekin olevan aikalailla kädetön.

Yhteistyössä