Kiitos lullaby oikaisusta, noinhan se on, ettei kohdun seinämästä läpi mennä vaan emättimestä....ja minä oon Tayssissa hoidossa ja lääkitys oli kohdillaan. Tosin itse pyysin, että mennään pienimmällä mahdollisella, ku en vaan tykkää olosta ku nuppi on lääkkeistä sekasi. Vähän tuntu se piikki, mutta eipä juuri muuta. Se on niin nopeakin toimenpide, ettei ehtiny kissa sanoa, niin oli jo ohi.
Tupsuli, ei sun tarvi ollenkaan tuntea huonommuutta imetyksen lopettamisesta, sää oot pystyny ihanan pitkään imettämään. Mulla ongelmana ei oo imetys, vaan raskauden loppuvaiheessa puhjennut monimuotoinen raskausihottuma. Hirveätäkin hirvittävämpi vaiva, mutta onneksi erittäin harvinainen. Alkio rv30 paikkeille ja jatkuu edelleen. Usein se loppuu synnytykseen, mutta saattaa jatkua imetyksen loppuun saakka. Eli tietenkin mulla jatkunut ja nytkin parhaillaan riehuu kasvoissa, rintakehässä, lievempänä jaloissa ja selässä. Tämä on ollu suht siedettävä nyt imetyksen ajan. Nyt näytti riehaantuvan ku lopetellu imetystä. Minä koin huonoa omaatuntoa aikani, mutta nyt kun tää iho on taas tässä kunnossa, niin järki sanoo, ettei oo oikeesti enää vaihtoehtoja. Lapsi on vain 6kk ja maito olis vielä riittänyt. Nyt jotta saan tämän kutinan pois, niin imetyksen on loputtava. 9kk on kestänyt tää raapiminen. En lähe uuteen siirtoon ennenku tää iho on normaali. Sitte pelkään hullun lailla, jos uusi raskaus vielä saa alkaa, että tää uusii. Ei kuulemma pitäis uusia, mutta on niin ärhäkkä ollu, että varmasti tulee uudelleen. Tästä ei tiedetä mikä tään aiheuttaa . Monta teoriaa siitä on, mutta varmaksi ei tiedetä. Karmea vaiva. Kasvot tuntuu nytkin siltä, ku olisin hieronu niitä lasivillaan. Polttaa, kutisee, pistelee....toivon että tää on viimeinen pahenemisvaihe, ja sitte tää menis iäksi pois. Pelkään uutta raskautta, en synnytyksen, vaan tämän vuoksi!