The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No kyllä minä olisin huolissani jos lapset ei tulisikaan oikeaan aikaan junalla ja ihan satavarmasti alkaisin soittelemaan veeärrälle että mitä vittua. Ei 9 ja 13 vuotiaat mitään aikuisia vielä ole vaikka kuinka paheksutte isän käytöstä tässä tapauksessa.
 
Tossa uutisessahan se on sanottu. Vaikka heille olis tilattu taksi, niin eivät olis olleet Lappeenrannassa juurikaan nopeammin.

Ens kerralla kattoo, että lasten akut on ladattu tai laittaa laturin reppuun. Aina jostain töpseli löytyy.
 
No kyllä minä olisin huolissani jos lapset ei tulisikaan oikeaan aikaan junalla ja ihan satavarmasti alkaisin soittelemaan veeärrälle että mitä vittua. Ei 9 ja 13 vuotiaat mitään aikuisia vielä ole vaikka kuinka paheksutte isän käytöstä tässä tapauksessa.
Toki pitääkin olla huolissaan.

Mutta just siksi, kun ton ikäiset vielä eivät ole aikuisia, mä olisin varmistanut että akut ovat täynnä ja tähdentänyt ettei sit pelailla niitä tyhjiksi että voi soittaa jos tulee hätä.

(tähdensin vielä seitsemäntoistakesäisellekin kun lähi bussilla tyttöystävälleen viikonlopuksi :oops: )
 
No kyllä minä olisin huolissani jos lapset ei tulisikaan oikeaan aikaan junalla ja ihan satavarmasti alkaisin soittelemaan veeärrälle että mitä vittua. Ei 9 ja 13 vuotiaat mitään aikuisia vielä ole vaikka kuinka paheksutte isän käytöstä tässä tapauksessa.
Jos tuo isä ei oisi peukalo perseessä, se oisi selvittänyt itsekin melko pikaseen että juna on myöhässä jos ei lapsiin saa yhteyttä.
 
Siitä huolimatta itsekkin olisin alkanut selvittelemään veeärrältä tilannetta. Siekö et ois korvaasi lopsauttanut?
Jos se juna oisi tullut ajallaan ja mun lapset ei oisi kyydissä olisin huolestunut. Jos se koko juna kaikkine matkustajineen on myöhässä, ei sitä pysty nopeuttamaan minä eikä vr.

Mun lapsilla oisi ollut ihan kaiken varalle mun numero paperilapulla,jos akku loppuu eivätkä muista mun numeroa. Ja niillä ois myös laturit mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Taas on joku pahoittanut mielensä ja soittanut iltalehteen kun juna oli tunnin myöhässä eikä vr järjestänyt hänen lapsilleen korvaavaa kuljetusta.

Lapset oli liikkeellä ilman rahaa (vr:n vika) ja puhelinten akut loppu.
Luin juuri tuon jutun, ja ei voi kun taas kerran ihmetellä ihmisten tyhmyyttä.
Porukka laittaa pienet lapset kulkemaan ilta-aikaan yksin junalla, ilman rahaa (kun ei sitä viime viikollakaan tarvittu) ja varmistamatta, että puhelin on ladattu.
Sitten vielä kehdataan säksättää, että joku muu tähän soppaan nyt on syypää.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Jos se juna oisi tullut ajallaan ja mun lapset ei oisi kyydissä olisin huolestunut. Jos se koko juna kaikkine matkustajineen on myöhässä, ei sitä pysty nopeuttamaan minä eikä vr.

Mun lapsilla oisi ollut ihan kaiken varalle mun numero paperilapulla,jos akku loppuu eivätkä muista mun numeroa. Ja niillä ois myös laturit mukana.
Juu mun lapsilla ois tuommoisten tilanteiden varalta rakettireput ja sateliittipuhelimet siltä varalta että kännykkäverkko kyykkää ja tulee sähkökatkokset kaikkialle. Myös sateliittipuhelimiin olisi repullinen litiumakkuja että sähkökatkoksienkin aikaan pystyisi käyttämään. Lisäksi heillä olisi gps- siru ihon alla että voisin seurata koko ajan missä olevat sekä junalla jos matkustavat niin auto+kuljettaja ajaisi perässä koko ajan samaa reittiä siltä varalta että veeärrä myöhästelee, voi ottaa heti kyytiin jos näyttää liikaa miinusta veeärrän kello. Kiertoradalle parkkeerattu starship Enterprise (NCC-1701-J) joka on valmiudessa reaaliaikaisesti sädettämään lapset turvaan holokannelle ja sieltä tarkastuksien jälkeen luokseni.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä