Se on periaatteellinen asia, että aikuinen ihminen auttaa lähimmäistään luovuttamalla verta, koska sillä pelastaa ihmishenkiä sairaaloissa. Totta kai perusterveen aikuisen tulee olla valmis luovuttamaan verta jos kerran ollaan valmiita sitä verta myös vastaanottamaan. Verenluovutuksesta kieltäytyminen rasistisin perustein SPR:n työn vastustamiseksi on vastuutonta, kylmää, idioottimaista ja kaikenlisäksi tehotonta, se kun ei millään tavalla liity SPR:n pakolaisavun tehtäviin eikä vaikuta niihin. Veripalvelun boikotoinnilla voi sensijaan tappaa jonkun sairaan lapsen joka tarvitsee verta sairaalassa.
Jos kieltäytyy verenluovutuksesta pakolaisten vastaisen taistelun takia niin sitten pitää olla munaa kieltäytyä myös ottamasta vastaan sitä verta samalla tavalla.
Ehkäpä se kova todellisuus näille SPR.ää vastustaville rasisteille vielä valkenee kun itse sattuvat tarvitsemaan verta ja sitä ei ole saatavilla siksi, että nämä pässit ovat itse boikotoineet SPR:n veripalvelua.
Ei tulisi mieleenkään kieltäytyä verenluovutuksesta, koska sillä auttaa suomalaista ihmistä sairaalassa. Olen kirjoittanut myös elinluovutustestamentin juuri siksi, että voisin auttaa sitten kun en enää itse tarvitse elimiäni tai kudoksiani.
Jos haluaa SPR:n pakolaisapua protestoida niin sitä voi sitten protestoida olemalla lahjoittamatta rahaa SPR:n pakolaiskeräyksiin. Veripalvelu on täysin väärä kohde boikotoida.