V
vierailija
Vieras
Jotkut kyllä. Mutta niin persutkin. Joidenkin mamujen vanhakantaisuus ei ole syy äänestää persuja, jotka vastustavat minun oikeuksiani. Unohdin mainita, että en ole itsekään hetero, ja luonnollisestikaan en anna ääntäni sellaiselle puolueelle, joka vastustaa minun ja kaltaisteni oikeuksia.
Ei täällä kohta ole mitään julkisrahoitteisia palveluja päivähoidon alasajon lisäksi, kun koko valtio mamustellaan nurin.