Ruotsidemokraatit Ruotsin ylivoimaisesti suurin puolue - vihreiden kannatus romahtanut pohjamutiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotkut kyllä. Mutta niin persutkin. Joidenkin mamujen vanhakantaisuus ei ole syy äänestää persuja, jotka vastustavat minun oikeuksiani. Unohdin mainita, että en ole itsekään hetero, ja luonnollisestikaan en anna ääntäni sellaiselle puolueelle, joka vastustaa minun ja kaltaisteni oikeuksia.

Ei täällä kohta ole mitään julkisrahoitteisia palveluja päivähoidon alasajon lisäksi, kun koko valtio mamustellaan nurin.
 
Jotkut kyllä. Mutta niin persutkin. Joidenkin mamujen vanhakantaisuus ei ole syy äänestää persuja, jotka vastustavat minun oikeuksiani. Unohdin mainita, että en ole itsekään hetero, ja luonnollisestikaan en anna ääntäni sellaiselle puolueelle, joka vastustaa minun ja kaltaisteni oikeuksia.

Arabimaissa persuja liberaalimmin homojen oikeuksiin suhtautuvat ovat aika pieni vähemmistö. Sielä persut laskettaisiin melkoiseksi "sateenkaariväeksi".
 
Tai sitten he eivät jaa puolueen muita arvoja. Esim. vaikka haluaisin rajoittaa maahanmuuttoa, en voi äänestää persuja, koska persut edustavat lähestulkoon kaikkea sitä, mitä itse en kannata. Kannatan vihreitä arvoja, seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, feminismiä ja tasa-arvoa enkä mitään perinteisiä sukupuolirooleja. Kannatan myös yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta, koulutukseen panostamista, subjektiivista päivähoito-oikeutta, jne. Persuilta ei näihin saa vastakaikua.

Katsos kaikki eivät äänestä puoluetta vain yhden asian mukaan. Kokonaisuus ratkaisee.

Mitä mainitsemistasi arvoista on jäljellä sen jälkeen kun Suomi on islamilainen kalifaatti?
 

Yhteistyössä