Suomalaiset naiset ovat tyylittömiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoon pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tuu";24867028]Miks käytännöllisyys on pahe? tai mukavuus?

[/QUOTE]

Naisen kuuluu ajatella pukeutumisessa miesten mukavuutta myös!!

Vähän tyylitajua olisi tarpeen samoin. Miten suomalaiset naiset osaavat sisustaa tyylikkäästi mutta pukeutuminen viehkeästi ja tyylikkäästi ei onnistu? Luuletteko te olevanne miehiä vai?
 
Täällä itärajalla ainakin yksi syy on se että en jaksa niitä venäläisiä miehiä jotka tulee ahistelemaan heti jos on hame ja korkkarit + meikkiä.

Jopa Roomassa venäläiset pysäytti minut(?!) ja yritti sönköttää venäjää. Sanoin etten ymmärrä, niin sitten he olivat varmoja että olen Bulgariasta, aivan liian nätti suomalaiseksi. No just.
Korkkarit vaihtuivat lenkkareihin aika äkkiä. Tavallaan ymmärrän että he yrittivät olla kohteliaita, mutta en sitä oikein kohteliaisuutena osaa ottaa että näytän venäläiseltä...

Jos sanoisin jollekkin suomalaiselle naiselle, että hän muistuttaa venäläisiä naisia, niin se olisi kohteliaisuus. Aivan samoin kuin jos sanoisin, että muistuttaa puolalaisia tai italialaisia naisia. Näin äkkiseltään ei tule mieleen montaa maata jossa naiset olisivat yhtä miehekkään näköisiä kuin Suomessa. No amerikkalaiset lähiönaiset ehkä.
 
Olen varmaan syntynyt väärään maahan, koska pidän pukeutumisesta ja laittautumisesta ympäri vuoden. Ei haittaa, onko kova pakkanen ja tuisku, tyyli pysyy kuitenkin. En omista yhtäkään tuulipukua, enkä UGG.kenkäparia. Kerrospukeutuminen on keksitty! Kyllä voisin ajatella meneväni temmeltämään lasten kanssa leikkipuistoon missä asussa vain, mutta ei vaan ole niitä lapsia. Mielestäni olemassa on vain tekosyitä olla välittämättä ulkoisesta habituksesta.
 
Olen varmaan syntynyt väärään maahan, koska pidän pukeutumisesta ja laittautumisesta ympäri vuoden. Ei haittaa, onko kova pakkanen ja tuisku, tyyli pysyy kuitenkin. En omista yhtäkään tuulipukua, enkä UGG.kenkäparia. Kerrospukeutuminen on keksitty! Kyllä voisin ajatella meneväni temmeltämään lasten kanssa leikkipuistoon missä asussa vain, mutta ei vaan ole niitä lapsia. Mielestäni olemassa on vain tekosyitä olla välittämättä ulkoisesta habituksesta.

Katsotaan asiaa uudestaan sen jälkeen, kun sinulla on lapsia.
 
Olen varmaan syntynyt väärään maahan, koska pidän pukeutumisesta ja laittautumisesta ympäri vuoden. Ei haittaa, onko kova pakkanen ja tuisku, tyyli pysyy kuitenkin. En omista yhtäkään tuulipukua, enkä UGG.kenkäparia. Kerrospukeutuminen on keksitty! Kyllä voisin ajatella meneväni temmeltämään lasten kanssa leikkipuistoon missä asussa vain, mutta ei vaan ole niitä lapsia. Mielestäni olemassa on vain tekosyitä olla välittämättä ulkoisesta habituksesta.

On tyhmyyttä kipitellä 30 asteen pakkasilla hameella ja korkokengillä kun voisi pukeutua lämpimästi ja järkevästi toppavaatteisiin.

Toppavaatteet ei ole tyylittömiä pakkasella. Mutta jotkut hempukat kai niin luulee.
 
On tyhmyyttä kipitellä 30 asteen pakkasilla hameella ja korkokengillä kun voisi pukeutua lämpimästi ja järkevästi toppavaatteisiin.

Toppavaatteet ei ole tyylittömiä pakkasella. Mutta jotkut hempukat kai niin luulee.
Olenko sanonut, että kipittelisin pakkasilla korkokengät jalassa? Kengät voi olla kauniit ja naiselliset myös talvisin, sanon minä.
Aika töykeää nimitellä hempukaksi, jos ei halua pukeutua muodottomiin toppavaatteisiin. Kuten sanoin, kerrospukeutuminen on keksitty ja se on yhtä järkevää kuin sinun ihannoima toppavaatetuskin. Ei kenenkään tarvitse tietää, että kuinka monta vaatekerrosta minulla on talvisin päälläni, eikä varsinkaan ykstyiskohtaisemmin, että mitä on päälläni. .
 

Yhteistyössä