Poliisi uudenvuoden ahdistelusta: Ennennäkemätön määrä ilmoituksia – viitteitä yhteisestä taktiikast

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eikös tästä suunnitelmallisuudesta kriitikot puhuneet heti, kun Kölnin ja Helsingin tapahtumat tulivat ilmi? Vaan ei suvakit uskoneet. En voi kuin ihmetellä suvakkien ääretöntä typeryyttä. Kaikki, siis ihan KAIKKI, on toteutunut niin kuin kriitikot ovat ennakoineet.

No eikös tästä suunnitelmallisuudesta kriitikot puhuneet heti, kun Kölnin ja Helsingin tapahtumat tulivat ilmi? Vaan ei suvakit uskoneet. En voi kuin ihmetellä suvakkien ääretöntä typeryyttä. Kaikki, siis ihan KAIKKI, on toteutunut niin kuin kriitikot ovat ennakoineet.

Halla-aho varoitteli tästä kaikesta jo vuosia sitten. Suvakit sulkivat silloin korvansa hänen puheiltaan ja sulkevat edelleen silmänsä ja korvansa, vaikka kaikki on nyt hierottu päin naamaa matujen taholta.

.

Rasmuksen suvakit ovat lähes ällistyttävän hiljaisia asiasta:

- turvapaikanhakijat eivät ymmärrä, että tämä vaarantaa heidän asemansa
- eivät usko saavansa turvapaikkaa tai odottavat käännytystä
- epätoivoiset ihmiset tekevät epätoivoisia asioita
- osa heistä ei ole tullut Eurooppaan integroituakseen

"Osa ei ole tullut Eurooppaan integroituakseen." No shit, Sherlock!

Rasmuksen suvakit ovat lähes ällistyttävän hiljaisia asiasta:

- turvapaikanhakijat eivät ymmärrä, että tämä vaarantaa heidän asemansa
- eivät usko saavansa turvapaikkaa tai odottavat käännytystä
- epätoivoiset ihmiset tekevät epätoivoisia asioita
- osa heistä ei ole tullut Eurooppaan integroituakseen

"Osa ei ole tullut Eurooppaan integroituakseen." No shit, Sherlock!

Oho, alkavat olla jo jäljillä, vaikka eivät itse sitä vielä tajuakaan.

Eiköhän siellä ala olla porukalla kakat housuissa, kun pikkuhiljaa alkavat tajuta mitä ovat kannattaneet ja katkaisseet välit väärämielisiin rasistikavereihinsa.

Sehän nyt on päivänselvää, että jotenkin se ihmisten koskemattomuus tullaan kyllä hoitamaan, merkkejä on tästä näkyvissä pitkin Eurooppaa. Loppupeleistä ihmiset ottavat oikeuden omiin käsiinsä ja pahoin pelkään että verilöylyiltäkään ei vältytä.
Itse en toivo tuollaista, mutta eihän ihmiset loputtomiin katsele jonkun häirikkölauman perseilyä.

Sehän nyt on päivänselvää, että jotenkin se ihmisten koskemattomuus tullaan kyllä hoitamaan, merkkejä on tästä näkyvissä pitkin Eurooppaa. Loppupeleistä ihmiset ottavat oikeuden omiin käsiinsä ja pahoin pelkään että verilöylyiltäkään ei vältytä.
Itse en toivo tuollaista, mutta eihän ihmiset loputtomiin katsele jonkun häirikkölauman perseilyä.

Totta. Kyllä tää jakautuminen jo nyt aika pahasti alkaa näkyä.
Eniten tässä ei järjellisesti ajatellen edes viitsi miettiä mitään tulevaisuuttaan pidemmälle. Vähän kuin seisois "paikallaan" ja kattoo mihin se vaaka kellahtaa.
Aika surkealta näyttää jos mä nyt yhtään itse omalla ajattelullani lasken ja havainnoin..

No, kun ei ole menetettävääkään monellakaan kohta loppujenlopuksi viha nousee ja teot tulevat olemaan sen mukaiset katkeruudessaan, mikä tosin tulee ollakkin ihan oikeutettua.

Rajua meininkiä, mitä monet eivät ole edes heränneet näkemään. Kaipa ne vielä haudassakin elelee siinä unen "turvallisessa" kuplassaan.

Muslimithan suunnittelevat verilöylyä Britanniaan

http://www.ibtimes.co.uk/jihadis-ne...otage-new-jihadi-john-siddhartha-dhar-1538727

Yhteistyössä