Matujoukko piiritti – äiti ja tytär joutuivat karmean hyökkäyksen uhreiksi uudenvuodenyönä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelma toteutuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyllä yhtään ihmettele miks leikkipuistoissa ja keskustelupalstoilla kuiskitaan pelokkaasti uudesta sisällissodasta. Nyt on kyllä päättäjät meidät pahasti pettäneet päästämällä Suomeen tällaista rikollista roskasakkia.

Nykyinen huono maahanmuuttopolitiikka tuhoaa yhteiskuntarauhan, naisrauhan, hyvinvointiyhteiskunnan, suomalaiset jäävät vähemmistöön Suomessa, palkat laskevat, tulonsiirrot loppuvat, väkivalta rehottaa kaduilla, poliitikot ovat entistä korruptoituneempia, jne...

Tämä suuntaus on niin kuvottavaa ja pelottavaa. Ja mitä tälle aiotaan tehdä? EI yhtään mitään, pidetään vain naisten narinakonsertteja Narinkkatorilla ja syyllistetään suomalaiset miehet. Tämä on kuin jostain todella huonosta komediasta, ei naurata yhtään. Minkä ihmeen takia monet pyrkivät puolustelemaan näiden joukkoahdisteluja, tällaisia ei ole aiemmin tapahtunut, vaikka kuinka suvakit niin yrittävät meille toitottaa. Ikinä ennen ei ole tuhansia miehiä kerääntynyt ahdistelemaan naisia ja vieläpä lapsia.

Onneksi en ollut paikalla sivustaseuraajana. Olisin ollut sokeana raivosta, alkanut karjua niin että koko kortteli raikuu ja poliisi olisi pidättänyt mut päällehyökkäyksestä ja siitä syystä kun yritän vääntää Ibrahimin kulkusia solmuun. No, isolle porukalle en pärjäisi.

Nuo miehet ei ole miehiä vaan jotain *piip, moderoitu, ruma sana tuli soosoo*

On se niin väärin. Ei Suomessa saa itseään edes puolustaa. Todella törkeetä. Ekana valtio nää tänne päästää. Sit ei uskota kun sanotaan, et ne käy päälle. Ne jotka uskaltaa partioimaan lähtee saa kauheen lokasyöpön päälleen niin mediasta kuin Herroiltakin. Sit viel vähätellään valitettavana ilmiönä, kun suomalaisia pahoinpidellään ja raiskataan. Ja mitään ei saa sanoa tai tehdä vastaan. Pakko käyttää itsepuolustekseen sateenvarjoa, käärittyä lehteä tai avaimia. Ei V! Puukkoa tarvii taas Suomalainen nainen.

Meikäläinen vaan naatiskelee :) Ostan pussillisen poppareita ja otan lököisän asennon nojatuolissani. Sitten katselen takkatulen loisteessa uutisia siitä miten maahanmuuttajat on taas raiskanneet jonkun, tai joukolla käyneet kähmimässä pyllyjä ja pilluja. Milloin ne on uimahallissa kiihottamassa peniksiään alastomista naisista ja milloin joku kertoo kun pakolaiset ovat nuolleet naamaa väkisin. Joku poliitikko esittää puolen miljardin lisävelkaa ja lapsilisän leikkauksia. Toinen taas haluaa nostaa polttoaineveroa. :D

Tämä maa palaa! Mutta meikäläinen pitää tätä viihteenä. Mulla on omat asiat hyvin, enkä edes asu kaupungissa. Mä voin syödä näitä poppareita ja katsoa miten sitä nyt saadaan mitä on tilattu. :) Lisää löylyä vaan kiukaalle Abdullah ja Mohametti... lisää löylyä. Tätä ne pyysi itse, niin antakaa sitä heille :)

Mä tilaan itelleni pippurisumutteen.

Juuri oli mv-lehdessä juttu, että se on muuttunut laittomaksi 1.12 2015 alkaen. Joku oli tilannut sellaisen ulkomailta ja jäi kiinni tullissa. Nyt on poliisi selvittämässä asiaa.

Valtiovalta riisuu puolustuskyvyttömät kansalaiset ensin täysin aseista (aselupiakin on kiristetty juuri tuntuvasti) ja sen jälkeen avaa rajat pahimmille mahdollisille rikollisille ja terroristeille. Ei vaan voi käsittää tätä touhua. Kohta varmaan kielletään turvahälyttimetkin.

Meikäläinen vaan naatiskelee :) Ostan pussillisen poppareita ja otan lököisän asennon nojatuolissani. Sitten katselen takkatulen loisteessa uutisia siitä miten maahanmuuttajat on taas raiskanneet jonkun, tai joukolla käyneet kähmimässä pyllyjä ja pilluja. Milloin ne on uimahallissa kiihottamassa peniksiään alastomista naisista ja milloin joku kertoo kun pakolaiset ovat nuolleet naamaa väkisin. Joku poliitikko esittää puolen miljardin lisävelkaa ja lapsilisän leikkauksia. Toinen taas haluaa nostaa polttoaineveroa. :D

Tämä maa palaa! Mutta meikäläinen pitää tätä viihteenä. Mulla on omat asiat hyvin, enkä edes asu kaupungissa. Mä voin syödä näitä poppareita ja katsoa miten sitä nyt saadaan mitä on tilattu. :) Lisää löylyä vaan kiukaalle Abdullah ja Mohametti... lisää löylyä. Tätä ne pyysi itse, niin antakaa sitä heille :)

Mikäkin toimisin noin, mutta valitettavasti erehdyin tekemään lapsia. Heidän tulevaisuutensa takia on pakko yrittää tehdä jotain.

Sitten katselen takkatulen loisteessa uutisia siitä miten maahanmuuttajat on taas raiskanneet jonkun, tai joukolla käyneet kähmimässä pyllyjä ja pilluja.

Tämä maa palaa! Mutta meikäläinen pitää tätä viihteenä. Mulla on omat asiat hyvin, enkä edes asu kaupungissa.
Odotahan vaan, kyllä ne saattaa sunkin pyllysi pian löytää. :thumbsup:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä