Matujoukko piiritti – äiti ja tytär joutuivat karmean hyökkäyksen uhreiksi uudenvuodenyönä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelma toteutuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poliisi epäilee: Ulkomaalaistaustaisten miesten joukko piiritti – äiti ja tytär joutuivat karmean hyökkäyksen uhreiksi uudenvuodenyönä
1453083636708.jpg

Helsingin poliisi selvittelee juttua, jossa miesjoukon epäillään pahoinpidelleen naisen ja ahdistelleen tämän tytärtä uudenvuoden aikaan. (KUVA: Markku Ulander / Lehtikuva;Google Maps)

Julkaistu: 18.1. 10:09

B8514561.115150652;dc_trk_aid=288146107;dc_trk_cid=61348753;ord=[timestamp]
adfserve

HELSINKI
Helsingin poliisi tutkii uudenvuodenyönä sattunutta epäiltyä ahdistelutapausta.
Ilta-Sanomien saamien tietojen mukaan ulkomaalaistaustainen miesjoukko piiritti äidin ja alaikäisen tyttären, kun nämä olivat kulkemassa Helsingissä Unioninkadulla Senaatintorin liepeillä.

Miehet eristivät heidät toisistaan ja alkoivat nuolla tyttären kaulaa ja naamaa. Kun äiti yritti mennä väliin, häntä ryhdyttiin lyömään lapsen edessä.

Rikoskomisario Teija Koskenmäki-Karaharju vahvistaa, että Helsingin poliisille on tullut ilmoitus asiasta.

Juttua tutkitaan tällä haavaa rikosnimikkeillä seksuaalinen ahdistelu ja pahoinpitely.

– Selvittelemme ja tutkimme asiaa, juttu elää ja rikosnimikkeet saattavat matkan varrella muuttua.

Koskenmäki-Karaharju sanoo, ettei ketään ole ollut kiinniotettuna tai pidätettynä tapaukseen liittyen. Ei ole tiedossa, kuinka monta miestä joukossa oli.

– Epäiltyjä ei vielä ole. Puhutaan useasta miehestä.

Hän ei kommentoi, onko tapauksella linkkiä Helsingin apulaispoliisipäällikkö Ilkka Koskimäen esille nostamaan seksuaalirikosilmiöön.

– En lähde liittämään tätä tapausta mihinkään, minua korkeampi taho saa tehdä sitten sen ilmiötason analyysin, Koskenmäki-Karaharju sanoo.

Kysymys on ollut viime viikkoina tapetilla, sillä Saksan Kölnissä poliisi epäilee, että ulkomaalaistaustaisten miesten joukkiot ahdistelivat jopa satoja naisia uudenvuodenyönä. Maan viranomaiset tutkivat asiaa. Rikosilmoituksia on tehty satoja.

Suomessa on spekuloitu, oliko täällä kysymyksessä samankaltainen ilmiö.
Miika Viljakainen
Jos tämä ei ole #unelmaa niin mikä sitten on?

Tässä matuinvaasiossa ei ole alun alkaenkaan ollut mitään huvittavaa.

Jokainen aivosoluilla varustettu ihminen on osannut pelätä tätä, mutta te suvakit ette kuulu siihen joukkoon.

En uskalla edes ajatella, mitä kesällä tulee tapahtumaan. Toivottavasti kansa saa tarpeekseen ja kokoontuu sadoin tuhansin osanottajin eduskuntatalon eteen osoittamaan mieltään tätä hulluutta vastaan. Samalla vois laittaa yleislakon päälle, niin eiköhän menisi perille jo päättäjillekin, mitä me halutaan. Yhteiskunnan pitää huolehtia omiensa turvallisuudesta ja yhteiskuntarauhasta!

Olen täysin valmis osallistumaan suurmielenosoitukseen ja yleislakkoon. Täällä normaali elämä alkaa kohta olla mahdotonta. Meidän maatamme ei ole rakennettu muslimikulttuuriin sopivaksi, mutta siihen näköjään ollaan nyt pakolla menemässä.

Katsos kun niitä ei voida karkottaa täältä, kun ei ole luovutussopimusta Irakin kanssa.

Sipilän kultapoju Fahad Firas on ilmeisesti saanut kielteisen oleskelulupapäätöksen, mutta pyörii yhä maassamme, ainakin siitä päätellen, että etsii itselleen majapaikkaa, kun ei saa enää palkkaa.

Timo Soinin olisi kyllä jo korkea aika tienata palkkansa ja neuvotella ne palautussopimukset Irakin ja Afganistanin kanssa.

Onkohan nyt niin, että tämä ilmiö paljastuu vasta nyt koska ilmoituskynnys maahanmuuttajien kohdalla on alhaisempi. Sitä paitsi se on käsittääkseni aika pieni osa kansasta joita tuollainen lääppiminen häiritsee.

YLE:n miesvastainen uutisointi kiihtynee tasapainottaakseen tilannetta. Arvelen, että ensi viikolla kaivellaan artikkeleita jostain 70+ vuoden takaa, joilla voidaan osoittaa suomalaisen miehen olevan jopa pahempi.

Viimeistään ensi viikolla joku kantoliinaansa kompastuva Heinä-Maja Okolele-Mäkinen kertoo ehdottomana faktana että ensimmäinen kieli kasvoi suomalaisen miehen suuhun ja siitä asti ovat nuoleskelleet vaikka ja mitä. Että kyllä sitä on aikaisemminkin ja plaa plaa....

"En lähde liittämään tätä tapausta mihinkään, minua korkeampi taho saa tehdä sitten sen ilmiötason analyysin, Koskenmäki-Karaharju sanoo."

Hienosti ilmaistu :D Kaikki tajuaa mistä on siis kyse, mutta sitä ei sanottu, koska sitä ei ohjeiden mukaan saa sanoa ääneen. Pisteet tästä komisario Koskenmäki-Karaharjulle. Lausahdus on sama kuin vaikka pomo sanoisi alaiselleen: "En mä sano että sä teet työsi huonosti, tai että olisit jotenkin normaalia hitaampi näissä hommissa. Minua korkeampi taho saa sitten tehdä semmoiset analyysit".

:D

"En lähde liittämään tätä tapausta mihinkään, minua korkeampi taho saa tehdä sitten sen ilmiötason analyysin, Koskenmäki-Karaharju sanoo."

Hienosti ilmaistu :D Kaikki tajuaa mistä on siis kyse, mutta sitä ei sanottu, koska sitä ei ohjeiden mukaan saa sanoa ääneen. Pisteet tästä komisario Koskenmäki-Karaharjulle. Lausahdus on sama kuin vaikka pomo sanoisi alaiselleen: "En mä sano että sä teet työsi huonosti, tai että olisit jotenkin normaalia hitaampi näissä hommissa. Minua korkeampi taho saa sitten tehdä semmoiset analyysit".

:D

Tavallisella järjellä varustettujen ihmisten on hiukan vaikea toimia rehellisesti suvakkien mädättämässä yhteiskunnassa...

Siis. Tämmöset ihmiset on sairaita. Nää pitäis saada pois maasta. Ja samalla pitäis saada rajat kiinni laittomilta paperittomilta, sekä niiden rahat pitäis takavarikoida myös Suomessa!!! Koko Euroopassa joka matulta rahat pois. Joko lähtis vähenee määrä.

Yhteistyössä