Toiveena vauva 2017-2018

Jos sitä liittyis tänne kuumeilemaan ja haaveilemaan vauvasta, eli 28-vuotias neitokainen ja esikoinen olisi tälle vuotta toiveissa :)
kierron pituudesta ei mitään tietoa koska edelliset kuukautiset olleet syyskuussa :eek:
viime viikon torstaina tikutin ovisplussan ja tänään tullut punertavaa limaista vuotoa.. mistä lie johtuu.. vielä ei hirveästi jaksa innostua ja vielä viikkko pitäis malttaa ennen ku pääsee testaamaaan :LOL:

nenni 28 1 lapsi yk 3

• Tykkää
Reactions: -tanjuska
Mulla oli käytössä cerazetet ja viimeisimmän pillerin oon ottanut 26 päivää sitten eikä merkkiäkään menkoista oo vielä ainakaan :cautious: Cerazetteja syödään joka päivä ilman taukoja ni en tiiä yhtään mun kierrosta tms...oon useemman vuoden niitä syönyt ja menkkoja on tullu ehkä se 2krt/vuosi (n)
Itselläni oli kierukka useamman vuoden ja ei ollenkaan menkkoja niillä vuosilta. Poistatin kesäkuussa ja tyhjennys tuli elokuussa ja ekat menkat saman kuun lopussa.
Kyllä siinä keho hakee tasapainoa jos useamman vuoden hormoonia käyttänyt.
Tsemppiä!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)

Ite en oo käyttäny hormonaalista ehkäisyä yli vuoteen. Kokeilin puoli vuotta lääkärin suosittelusta, mutta olin enemmän kipeä ja koko kierron ajan ihme alavatsakipuja :( Lopetin myös ku mieliala alko olemaan koko ajan alakuloinen ja eipä paljon tehny seksiäkään mieli...eli tosissaan kyllä ehkäisi ku ei ollu semmosta toimintaakaan, josta ois voinu raskaaksi tulla :ROFLMAO:
Oon aikaisemmin syöny ainakin 3 vuotta pillereitä ja ku lopetin ne, niin menkkoja ei tullu 1,5 kuukauteen...marssin sillon yksityiselle gynelle, joka tsekkas ultralla ja sano, että eipä näytä siltä, että olis menkat edes alkamassa, niin sain terolut-kuurin 3 kuukaudeksi (josta kylläkin söin vaan 1 kk) ja sillä menkat tuli ja asettu sitten lähes normaaliksi :) Ois voinu ehkä odotella pitempäänki, mutta olin malttamaton :LOL:

Joo, on nuo miehet välillä kummallisia otuksia...tämä nykyinen on vielä semmonen, että jos se jotain päättää, niin se pitää eikä tuota saa puhuttua helposti ympäri. Toisen kissan hankintaan kylläkin suostui aika helposti, ku tykkää itekkin kisuista :) Tämä lapsi-asia on vaan vähän isompi pala purtavaksi...:unsure:

Dpo 1 ilmeisesti tänään :) Ensimmäinen kierto greippimehulla, macalla ja kasalla lisäravinteita ja sen kyllä huomasi! Ovulaation nimittäin tunsi oikein selvästi ihan ihmeellisinä tuntemuksina, jotka meni muuttamassa tunnissa ohi. Päivät hyödynnettiin oikein tehokkaasti ja nyt alkaa sitten nämä piinapäivät ennen kuin testaaminen alkaa. xD

• Tykkää
Reactions: _garnet_
No nyt sain vahvan ovis viivan vihdoinkin, viikon jo testaillut ja melkein epätoivo jo iski et ovuloinko nyt ollenkaan......taitaa tänään olla kp 18.....tietää mitä tekee kun illalla tulee iltavuorosta:)
Tervetuloa uusille!

Täälläkin dpo 1 tänään! Sain eilen viivat ovistikkuun:). Mennään Selkkis ja Illuminated samoilla jännityksillä:ROFLMAO:. Meillä jäi tosin pupuilut eilen kun mies oli töissä, toissailtana onneksi hommailtiin ja täytyy tänään taas.Eikös sen pitäisi riittää(n).

Anu84 Kuulostaa ovikselta (y)

Ajattattelin vielä tänään testata yhden tikun, olisiko vielä tummunut vai lähtikö jo haalenemaan. Olivat siis tasavahvat viivat eilen.

MeaMinnis: mulla oli tänään tummempi viiva, eilen oli selvä nega. Viime kierrossa oli myös tummempi viiva aamupäivällä ja iltapäivällä oli kovat kivut, joten ajattelin et munasolu irtos silloin samana päivänä kuin plussasin.

Tervetuloa uusille! :)

Täällä menossa myös dpo1 :) uutena oireena oli nyt oviksen aikaan rinnat tosi kipeät... Osaako kukaan sanoa onko rinnat yleensä kipeät ennen vai jälkeen oviksen? Tietysti voi varmasti vaihdella yksilöllisesti...

Mukavaa vkl kanssakuumeilijat!

Dpo 1 ilmeisesti tänään :) Ensimmäinen kierto greippimehulla, macalla ja kasalla lisäravinteita ja sen kyllä huomasi! Ovulaation nimittäin tunsi oikein selvästi ihan ihmeellisinä tuntemuksina, jotka meni muuttamassa tunnissa ohi. Päivät hyödynnettiin oikein tehokkaasti ja nyt alkaa sitten nämä piinapäivät ennen kuin testaaminen alkaa. xD
Mulla sama tilanne:)alotin joulun jälkeen gelee royalet,bio folinit ja reilu viikko sitten greippimehun. En oo ikinä ennen tuntenut ovulaatiota näin selvästi. Ke oli vahva ovis plussa,mutta jäi hyödyntämättä kun herra oli niin väsynyt ja mulle tuli suru:( vaikka hyvin tietää miten kovin haluan lasta ja toki hänkin. eilen sitten korjattiin tilanne mutta toivottavasti ei liian myöhään.. Ja jos tänään uusiksi;) vaikka ei kai sitä joka päivä kannattaisi huhkia.
Nyt sit pidetään hullua jännityksessä jonkun aikaa:D

Inasofia: itsellä on oviksen aikaan rinnat pikku hiljaa kipeytyneet ja ennen menkkoja enemmät kipeät. Varsinkin kun lopetti pillerien syönnin niin sen jälkeen ovat olleet kipeät joka kuukausi.

Onko teillä tietoa voiko epilepsia lääkkeet miehellä vaikuttaa raskautumiseen? Vielä en oo hoksannut googletella ja hankkia turhia pelkoja.

• Tykkää
Reactions: inasofia
Heipparallaa! Täällä näyttää keskustelu käyvän vilkkaana ja voisin itsekin liittyä joukkoon. :) Olen 26-vuotias ja toisen lapsen yritys on alkanut syyskuun lopulla. Mulla on sen verran lyhyt kierto, että nyt on menossa yk 5 ja ovulaation aikaa elellään. Kp nyt 16/25 ja eilen näytti ovistesti plussaa. Noista päivistä voikin nyt päätellä, että luteaalivaihe jää melko lyhyeksi. Saa nähdä onko se sitten ongelma vai ei.

Spukka
kuulostat tutulta! Ollaankohan me oltu samassa "kerhossa"?

Eli jos minut listalle pistää, niin Cembalo (26), 16/25, 2. lapsi, yk 5.

Kp40. Huhhuh, mitenköhän pitkäksi tämä kehkeytyy. Vähän alkaa testi kaapissa poltella, sekä ajatus että mitä jos.. Oireita ei ole, edes alavatsaa ei polttele, juili tai mitään! Töissä lämpö koholla, mutta se tuppaa jostain syystä aina olemaan enemmän kun kotona. :D Tai sitten toistaiseksi puhkeamaton ja vihoitteleva viisuri saa lämmönki koholle.

Hyvää viikonloppua!

Aloin lukea tätä ketjua alusta ja bongasin heti Kuhmuran, jonka tilanne tuntui olevan hyvin samanlainen kuin omani. Minullakin on keväällä 2-vuotta täyttävä lapsi jota imetän vielä. Kuhmura mietti ensimmäisessä kommentissaan, että mahtaakohan imetys vaikuttaa raskautumiseen, mutta sitten löysinkin hänet tuolta ensimmäisten plussanneiden joukosta! :D Kiva kuulla! :)

Itselläni olen tosiaan huomannut olevan vähän turhan lyhyt luteaalivaihe, mutta se on kai siinä ja siinä riittääkö se...

Tervetuloa uusille!:)

Täällä aamulla testattu aivan puhdas nega. Ei auttanu testin kääntelyt eikä vääntelyt ei näkyny toista viivaa.:( Olin jo aika varma että raskaana ollaan kun aamukahvi ei maistu. Yleensä menee monta kupillista heti aamusta. Samoin suklaan syönti tökkii.:sick: Ja jauheliha haisee pahalle. Kai sitä vaan toivoo sitä plussaa niin kovasti että alkaa kuvitella oireita. Voikohan ihminen olla valeraskaana?(n):D

Alkas nyt vaan ne menkat ettei hirveän pitkäksi kierto venyisi. Sillon kun yritettiin toista lasta niin kierrot heitteli miten sattuu. Sillon sain plussan testiin kp54. Ja oottavan aikahan on tunnetusti pitkä..

Mä ajattelin huomenna (kp29) uittaa ihan huvin vuoksi yhden One stepin testin. Ne on ilmeisesti aika huonoja, niin saa pois kaapista pyörimästä :D negahan sieltä oletettavasti tulee. Olo ainakin juuri samallainen mitä aina ennen menkkoja, eli oireeton. Alkaisi vaan pian ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon...

Cembalo, meille tosiaan jo yk2 toi plussan monirakkulaisista munasarjoista ja 24/7 imetyksestä huolimatta. Yk1 jäi ovulaatiotta, mutta oletan, että syy pikemminkin tuo PCO kuin imetys. Minun ongelmana ollut tosiaan ovuloimattomuus, kun ovis tulee, niin luteaalivaihe on aika päivän tarkka.

Nyt on menossa rv 15+0, yövieroitus tehtiin, kun tuli sopiva tilaisuus, mutta päiväimetyksille riittää maitoa vielä hyvin.

• Tykkää
Reactions: Cembalo

Yhteistyössä