The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä noille veitsille (ja vähän kaikelle muullekin) tuppaa käymään silleen, että vastaan tulee joku kova juttu j mies sit käyttää "hiukka" voimaa ja rikkihän se menee. Edellisestä irtosi pala kun yritti pilkkoa umpijäistä jotain. Liika voima ei aina oo hyvästä.

Niin, siis, siksi en viitsisi paljoa yli viidenkympin veitsiä ostella...

Iltaa! Yksi sellainen veitsi oli, ihan susi. Jos noita ostatte, niin hinta korreloi laatua. Halpa ei ole hyvä.
Hyvää ei ole mahdollista tehdä halvalla.
Vai miten se ny menikään...
... jos tahdot hyvää halvalla ja nopeasti niin vähintään yhdestä asiasta joudut luopumaan

Toisaalta... voit vapaasti pyytää paskasta kullan kilohintaa.
Ei se ole hullu joka pyytää.

Meillä noille veitsille (ja vähän kaikelle muullekin) tuppaa käymään silleen, että vastaan tulee joku kova juttu j mies sit käyttää "hiukka" voimaa ja rikkihän se menee. Edellisestä irtosi pala kun yritti pilkkoa umpijäistä jotain. Liika voima ei aina oo hyvästä.

Niin, siis, siksi en viitsisi paljoa yli viidenkympin veitsiä ostella...
Yleenä tarpeeksi on liian vähän. Liikaa on tarpeeksi.

Näytä mulle ainutkin Iisakki Järvenpään puukko joka on ihmisvoimin rikkuuntunut yritettäessä vuolla mitä tahansa itteään pehmeämpää.

Yleenä tarpeeksi on liian vähän. Liikaa on tarpeeksi.

Näytä mulle ainutkin Iisakki Järvenpään puukko joka on ihmisvoimin rikkuuntunut yritettäessä vuolla mitä tahansa itteään pehmeämpää.
Noi ei kai puukkoja noin vain rikki saakkaan, Paitsi että moria menee meillä kesällä työmaalla ainakin kymmenen poikki kun niillä tehdään herraties mitä.

Noi ei kai puukkoja noin vain rikki saakkaan, Paitsi että moria menee meillä kesällä työmaalla ainakin kymmenen poikki kun niillä tehdään herraties mitä.
Sulla on sit työmaa täynnä osaamattomia jos yrittävät kaikkea ensin tehdä Moralla
Jos ensin kokeillaan puukolla ja seuraavaksi tarvitaan lekaa niin ainoa mikä on varmaa on vahinko. Määrä on arvoitus.

Tibikselle piti sanomani, et mä tulen sulle duuniin koska tahansa.
En edes tiedä mitä firmasi tekee, mut jos mä väännän Moran poikki niin lupaan kustantaa sen ihan itse. Jos taas poranterä osuu naulaan ja menee paskaksi niin se on sit firman piikkiin?

• Tykkää
Reactions: -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä