Mua vituttaa tällänen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Parisuhteesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Parisuhteesta

Vieras
Mies oli vuorokauden reissussa ja tuli toissayönä. Mulla oli kova ikävä ja ihanaa olo,kun kesken unien sain hänet viereeni. Aamulla ennen täijin lähtöä puhuttiin ja pussailtiin.

Päivällä viestiteltiin hiukan. Ei erityisempiä. Töiden jälkeen soitin,mutta mies ei juuri puhunut. Ja kun tulin kotiin niin sama juttu. Ilmoitti että vituttaa. Kun kysyin mikä niin kaikki. Koko ilta oli ihan pilalla. Tuli se viereen ja otti kiinni,kun alkoi nukkua ja aamulla pussasi,kun vielä nukuin.

Mutta mua harmittaa tollanen,kun ei voi selittää. Vitutinkohan minäkin jos kerran kaikki vitutti. Ja jos tänään töiden jälkeen ei enää vituta niin onko ok jos mua sitten vituttaa tämä.

:(

No ei kukaan jaksa aina olla hyvällä tuulella. Ei sin tarvii tuollailla alkaa mieltäs osoittamaan.tulee vaan turhaa riitaa. Koska et sä selvästikkään ole miehen virutukselke syy ollut.

Ei tarvi,mutta mun mielestä vois jotain selittää. On niin tyhmää mennä tuommosen jälkeen taas kotiin tänään ja sit olla ja kattoo,että vieläkö vituttaa ja jos ei niin mun pitää olla et jeejee taas kaikki hyvin. Eikö mua saa vituttaa se aiheeton tiuskinta?

Sille oli töissä sattunut jotain. Eivät miehet kovin mielellään välttämättä kotona töistään juttele.

Minua harmitti ja vitutti eilen illalla, kun yritin kyhnäillä miehen vieressä, niin se ei edes koskenut minuun. Katsoi vain tv:stä jotai typerää leffaa. :mad:
Siirryin sitten läppärille ja jouduinpa sormettamaan, kun kerta ukkoa ei kiinnostanut seksi. :(

Sil on joku toinenkin säätö, ja se ahdistaa/ töissä mennyt sukset ristiin ihastuksen kanssa...

Eipä ois ekakerta kun nainen luulee et suhde kukoistaa kun mies on ollut niin ihana ja hyvällä päällä. Syyksi onkin paljastunut ihan joku toinen :rolleyes:

Mutta tää vain yksi näkökulma asiaan, jonka halusin varmuudeiks tuoda esiin.

:(

Sitä vituttaa kun vuorokauden(!) reissun jälkeen nainen roikkuu kokoajan lahkeessa, soittelee pitkin päivää, viestittelee, ei anna nukkua yöllä eikä aamullakaan. Onneksi ap:n mies ei ole palomies, koska kaikki työvuorot olisi 24h.

Yhteistyössä