The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..no katos, sen kerran kun tässä aattelin (ihan turhaa toimintaa meikäläiselle :D) istahtaa toviksi alas ja teijenkin kans lörpötellä, niin se onkin ns. homma valmis....iltawillishöyt paikallaan:alien:

Mutta pikaisesti :)D - joo-o, onnistuu varmaan:whistle:(y))

Hirrrrrweetä irl- kouhotusta menossa. Eli kiirusta ja päättömänä menemistä. Eikä siinä, kiva kun on vauhtia taas vaihteeksi :). Hurjista paukkupakkasista selvitty, oli kyllä ihan mieletöntä mennä viipottaa aamulla ennen kissanpierua tähtitaivaan alla, kun kengät narskuivat ja pakkanen kivasti nipisteli poskista ja nenänpäästä :). Ja kyllä mä vaan niin vannon ja hehkutan villavaatteitten puolesta <3, siunattuja ovat!

Nyt sitten sitä lunta saatiin:love:! Voi veljet, törkeen ihanaa - tiiän tiiän,syön tässä vielä mooooonta kertaa nämä hehkutukseni ja manailen tuon lumimäärän :D - tulla kotiin iltapäivästä, kun sai kunnolla porkata menemään. Ja ei, ei ollut tätä hiekkatietä vielä aurattu eikä varmaan auratakaan kuin joskus huomenna....mutta pojat olivat aivan intona, kun pääsivät vihdoin tekemään lumihommia :)!

Ja mä pääsin muuten pjärzemäkeileen ihan tähän kotipihaan, ei muuta kuin työreppu toviksi hankeen ja ite liukurin kans ja viiiiuuuh!!! Törkeen hauskaa, oikeesti :)!!

...eiih, on se mentävä tuomaroimaan ja käräjöimään, älämölötaso taas ylittynyt:notworthy:...palataan pian :)

Lapsikulta päätti tulla äidin seuraksi illaksi kun boyfriend on töissä. Pyyhälsi sisälle kun olin kolaamassa ja ohimennessään näytti vaan peukkua että hyvin sä mutsi ikäisekses vedät (y)

Oli sentään kaffet keittänyt kun sain homman tehtyä.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Lenssu vaivaa aina vaan ja vetää puhdin pois. Miitama viikko menikin aika vähillä unilla ja nyt nukkuisi kyllä. Aikaiset heräämiset ja minuuttiaikataulutus töissä. Hiukan ruuhkautuneet noi duunit, mutta kyllä se tästä.
No johan on hiienmoinen pöpötys kun ei älyä suksia hitoksiin vaivaamasta:mad:*halaaruttaan*

Koetahan kuitenkin saada laadukasta uniaikaa itellesi...ja hengähdystaukoa jos toistakin töiden lomassa...viikonloppua kohti ollaan menossa kuitenkin :) - silloin vain relaat(y)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Onneksi ei tarvia enää lähtee mihinkään. :D
Tänään tuli mustiin ja mirriin tehty tilaus kissanruokaa. :)
Kisut oli innoissaan ku avattiin laatikko :p:)
Kisut on lihansyöjiä. Ne pärjää vaik raaoilla hiirillä jos niit on. Lainaa kisusi tibikselle pariksi päiväksi niin kisusi saavat ruokaa ja tibiksen ei tartte loukuttaa?

Keski- ikäinen äijä sit on eri asia.

Just tänään totesin, että milloin olen viimeksi syönyt jotain säädyllistä ihmisruokaa, niin piti tonkia muistilokeroita jouluun asti. Joten lähdin hangessa tarpomaan lähikaupalle ostamaan tomaattia, kurkkua, salaattia... enkä vissiin ostanut mitään muuta kun noita ns. ”vihreitä”. Olut, tupakki tai makkara ei ollut kaapista loppu joten niiden puute mua ei tällä kertaa kauppaan ajanut.

Kummallista.

Flunssa on muuten ihan typerä keksintö. Ekaa kertaa mua kuvottaa, ehkä jopa oksettaa hoitojen päälle.
..kiesus sentään, sullekin mokoma tullut *halaaruttaan ja peittelen shaalin sisään nätiksi paketiksi ja tarjoan lämmintä glögiä ja villasukkia*....mutta hyvä kuitenkin että sait ne hoitosi otetuksi :)...antaa kuvotuttaa ja öklötyttääkin, sulla on tässä monen monta hoitajaa tsemppaamassa ja tukemassa :)

Kisut on lihansyöjiä. Ne pärjää vaik raaoilla hiirillä jos niit on. Lainaa kisusi tibikselle pariksi päiväksi niin kisusi saavat ruokaa ja tibiksen ei tartte loukuttaa?

Keski- ikäinen äijä sit on eri asia.

Just tänään totesin, että milloin olen viimeksi syönyt jotain säädyllistä ihmisruokaa, niin piti tonkia muistilokeroita jouluun asti. Joten lähdin hangessa tarpomaan lähikaupalle ostamaan tomaattia, kurkkua, salaattia... enkä vissiin ostanut mitään muuta kun noita ns. ”vihreitä”. Olut, tupakki tai makkara ei ollut kaapista loppu joten niiden puute mua ei tällä kertaa kauppaan ajanut.

Kummallista.
No mutta - onneksipa oli säädyllisen ihmisruuan tarve suuri :) eli tuli lähdettyä happeilemaan ja kassaneitoa moikkaamaan :)

...mulla ois huomenna toi jääkaapintäyttöoperaatio edessä eli apinana saan kulkea kasseineni, kuhan sitä ennen oon hajamielisenä zikzakkaillut kärryjen kanssa kauppaa wistiinwastiin:barefoot::D....

...ihan pienesti kyllä nyt epäilen, että huomenna tehdään historiaa siinä mielessä, että se mikä jää kauppaan listan mukaan, niin....sehän sitten sinne jää:eek::)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä