vierailija
Eli meidän 4-vuotiaalla on erittäin kuiva iho ja nyt pakkasilla tietysti kuivuu vielä entisestään. Hänellä on nyt käsien iso erittäin kuiva, niissä on siis paikoin oikein ihottumaa. Ihottumaa on tuossa ranteissa ja hieman myös rystysten päällä toisessa kädessä. Mies on sitä mieltä, että käsisaippuan käyttöä tulisi vähentää ja pestä kädet saippualla vain silloin, kun tullaan kotiin jostakin tai sitten kakalla käymisen jälkeen. Muulloin riittäisi siis pelkkä vesipesu.
Aluksi ajatus mua ällötti (olen ehkä hieman pöpökammoinen) mutta nyt mietin, että pitäisikö vaan tehdä, kuten mies ehdotti. Mielipiteitä tästä? Tai oisko vinkkejä, millä noita muksun käsiä vois hellävaraisemmin pestä? Jotkut herkkäihoisten saippuat olen joskus itse testannut ja kuivattivat ihoa mielestäni vielä enemmän kuin ihan "normisaippuat".
Hyvä olisi saada tuo iho lapsen käsissä kuntoon, kun eikös kaikki pöpöt juuri pesiydy rikkiäiseen ihoon?
Aluksi ajatus mua ällötti (olen ehkä hieman pöpökammoinen) mutta nyt mietin, että pitäisikö vaan tehdä, kuten mies ehdotti. Mielipiteitä tästä? Tai oisko vinkkejä, millä noita muksun käsiä vois hellävaraisemmin pestä? Jotkut herkkäihoisten saippuat olen joskus itse testannut ja kuivattivat ihoa mielestäni vielä enemmän kuin ihan "normisaippuat".
Hyvä olisi saada tuo iho lapsen käsissä kuntoon, kun eikös kaikki pöpöt juuri pesiydy rikkiäiseen ihoon?