Jaa mää vaiveikkaan että seuraavana ovat tiineinä a2m, tinksu ja kirahvi
lipsuki on vaaravyöhykkeessä
Jaa mää vaiveikkaan että seuraavana ovat tiineinä a2m, tinksu ja kirahvi
lipsuki on vaaravyöhykkeessä
no sää sääJaa mää vai
Mä vasta heräilen.PÄIVÄÄ!
Minäki nukuin puoleen ysiinMä vasta heräilen.
Höh Vaikuttaako lääkitys tai nukutko öisin huonosti?Torkahdinpa vaihteeksi. Musta on tullut kertakaikkinen unikeko.
Mä voisin vaan nukkua ja nukkua. Tosin, se on mulle normaalia talvella.Höh Vaikuttaako lääkitys tai nukutko öisin huonosti?
Mulla sitä on kesät talvet.Mä voisin vaan nukkua ja nukkua. Tosin, se on mulle normaalia talvella.
arvaan että teitte kimpassa palapeliäOlipa uni viime yönä.
Puuhastelin työpaikan nuoren lekurin kanssa.
Juuharvaan että teitte kimpassa palapeliä
Iltoja...
Taas, "kaveri" tekee sen saman ku aina. Varmaan kuukaus tai ylikin juteltiin, tai kysyin että kiinnostaisko sitä lähteä kaveriks yhteen tapahtumaan..no, vastaus oli et noo, kyl hän haluis muttei oo varma vielä..
Ei tässä välillä oltu paljoakaan yhteydessä, joulun aikaan nähtiin ja noin.
Mut tänään kysyin sit kuulumisia facessa ja sit että onko miettinyt sitä tapahtumaa, haluaisko mennä...ei mitään vastausta.
Luulen, että on kyllä menossa ko.paikkaan mutta jonkun muun kanssa. Hällä kun kavereita riittää, miulla ei niinkään.
En tiä saako sinne enää lippujakaan että siinä meni sekin homma vituiks.
Tiedän tunteen, se on maista, hali.Iltoja...
Taas, "kaveri" tekee sen saman ku aina. Varmaan kuukaus tai ylikin juteltiin, tai kysyin että kiinnostaisko sitä lähteä kaveriks yhteen tapahtumaan..no, vastaus oli et noo, kyl hän haluis muttei oo varma vielä..
Ei tässä välillä oltu paljoakaan yhteydessä, joulun aikaan nähtiin ja noin.
Mut tänään kysyin sit kuulumisia facessa ja sit että onko miettinyt sitä tapahtumaa, haluaisko mennä...ei mitään vastausta.
Luulen, että on kyllä menossa ko.paikkaan mutta jonkun muun kanssa. Hällä kun kavereita riittää, miulla ei niinkään.
En tiä saako sinne enää lippujakaan että siinä meni sekin homma vituiks.