The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Iltoja...
Taas, "kaveri" tekee sen saman ku aina. Varmaan kuukaus tai ylikin juteltiin, tai kysyin että kiinnostaisko sitä lähteä kaveriks yhteen tapahtumaan..no, vastaus oli et noo, kyl hän haluis muttei oo varma vielä..
Ei tässä välillä oltu paljoakaan yhteydessä, joulun aikaan nähtiin ja noin.
Mut tänään kysyin sit kuulumisia facessa ja sit että onko miettinyt sitä tapahtumaa, haluaisko mennä...ei mitään vastausta.
Luulen, että on kyllä menossa ko.paikkaan mutta jonkun muun kanssa. Hällä kun kavereita riittää, miulla ei niinkään. :(

En tiä saako sinne enää lippujakaan että siinä meni sekin homma vituiks.

IhQ
Mutta joo, aamulla kuudelta herätys..mies on töissä yön, aamulla ottaa nokoset, saattaa kuopuksen kouluunpäin ja tulee takas nukkumaan.
Mie häippään jo kasiks töihin ja hirvee finninäppy mikä lie on vieläkin naamassa. Pläääääh.
Toivottavasti auto ees lähtis aamulla käyntiin..

Hyvät yöt kaikille ja anteeksi taasen valivalitus..:oops:

Boobabe
Iltoja...
Taas, "kaveri" tekee sen saman ku aina. Varmaan kuukaus tai ylikin juteltiin, tai kysyin että kiinnostaisko sitä lähteä kaveriks yhteen tapahtumaan..no, vastaus oli et noo, kyl hän haluis muttei oo varma vielä..
Mut tänään kysyin sit kuulumisia facessa ja sit että onko miettinyt sitä tapahtumaa, haluaisko mennä...ei mitään vastausta.
Luulen, että on kyllä menossa ko.paikkaan mutta jonkun muun kanssa. Hällä kun kavereita riittää, miulla ei niinkään. :(

• Tykkää
Reactions: IhQ
Iltoja...

Tiedän tunteen, se on :poop:maista, hali.

• Tykkää
Reactions: IhQ
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä