Ulkoileeko teidän kissat näillä pakkasilla?

vierailija
Tuohan asuu pihalla :D siis kyllä se näillä ilmoilla viihtyy enimmäkseen pannuhuoneessa jonne sillä on vapaa pääsy, saa olla rauhassa lämpimässä, syödä rauhassa (tarjoilemme kissalle sinne ettei koira varasta ruokia) ja eilen oli hiirenkin saanut kiinni.

Tän mun kissan sisään tai ulospääsyä ei tarvi vahtia :D se hakkaa ovea tassulla, jos ei koputusta kukaan kuule se huutaa, kovaa, pahalla äänellä. Lisäks mulla on ikkunalaudoilla ulkona sellanen peltisysteemi ja se juoksee ja hakkaa tassuilla vuoroin ikkunaa vuoroin sitä peltiä.
Johan on kumma jos ei sisään pääse :D tää on keski-ikäinen, palliton herra. Mutta kaipa se reviirejään tarkistelee. Lisäks ei pidä sisäpotasta yhtään, ja käy ulkona tarpeillaan jos vaan suinki tarkenee :D

vierailija
Täällä kisulla on aina kova hinku päästä parvekkeelle mukaan ja sit samantien pitäis päästä äkkiä takas sisälle, silti joka kerta päästävä mukaa..hassuja otuksia :D

vierailija
On tosi tuskallista kissan kuolla auton alle tai haulikolla ammuttuna tai hakattuna kuoliaaksi. Kissanvihaajia riittää ikävä kyllä. Kukaan vastuullinen kissanomista ei maalla eikä kaupungissa päästä kissaa ulos. Jos ei jaksa hiekkalaatikkoa putsata, ei kannata kissaa ottaa. Kissa ei kuulu Suomen luontoonkaan.

On tosi tuskallista kissan kuolla auton alle tai haulikolla ammuttuna tai hakattuna kuoliaaksi. Kissanvihaajia riittää ikävä kyllä. Kukaan vastuullinen kissanomista ei maalla eikä kaupungissa päästä kissaa ulos. Jos ei jaksa hiekkalaatikkoa putsata, ei kannata kissaa ottaa. Kissa ei kuulu Suomen luontoonkaan.
Mä en ole yhtäkään kissanvihaajaa nähnyt täällä. Täällä on kissafaneja.

Ja joo, katti ollut nyt taas jo vuorokauden extreme-seikkailuissaan ja odottelen kotia.

Yhteistyössä