Occamin partaveitsi, tämä on sinulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vitsi sä oot niin sanavalmis aina. Montako kommenttia oot opetellu ulkoa?

Tätä mies1 teki aina ennenkin, keskusteli itsensä kanssa. Seuraava nikki Peesaaja-Pasi?

Ehei ... se tulee olemaan 2xPI K / cc

(kaksi kertaa pii koo per see seen)

Sanoin jo että minä saan olla kiinnostunut sinä ET saa olla minusta kiinnostunut :)

Lukisit viestit paremmin urpo.

Ja nähty on mielikuvin jo sun pärstä paskanhajusta päätellen joka tänne leijaili sieltä suunnasta, joten kiinnostus lopahti jo siinävaiheessa.

Sori :(
Se että mä ehdotan cam showta ei tarkoita että olisin susta kiinnostunut. Ja muutenkin minähän olen kiinnostunut just siitä mistä haluan olla kiinnostunut. Sinä et kuulu kiinnostuksenkohteideni joukkoon.

Minkä ikänen kakara tänne oikeen on eksyny? Vai onko pkallio noin lapsellinen?

Se että mä ehdotan cam showta ei tarkoita että olisin susta kiinnostunut. Ja muutenkin minähän olen kiinnostunut just siitä mistä haluan olla kiinnostunut. Sinä et kuulu kiinnostuksenkohteideni joukkoon.

Minkä ikänen kakara tänne oikeen on eksyny? Vai onko pkallio noin lapsellinen?

Sinä se sitä kamera showtas ehdotit :D

Eiiii vittu mikä MORSO :D

Hei.. Älä ihan oikeasti vittuile kun et osaa :D

Taitolaji nääs ;)

Oliko ne kivat macrolinssillä otettu? Ei se ihan mikro ollut, vaikka yrititkin sillä paperinpalalla munan vieressä huijata kokoa. Hyi helvetin helvetti.

Makuasioista ei voi kiistellä. Hyvin on kelvannut palstan KAIKILLE muille naisille, etenkin Peyotelle :)

oot occami sairas

Sä ihan tosissas luulet että occami painaa samaan aikaan entteriä kahdelta koneelta?

Tyhmempikin jo tajuaa viestitiheydestä ettei kyseessä ole sama kirjoittaja.

Voi sinua...

Mun jutut ja läpät ei oo kuule ihan niin nenäkkäitä ja nokkelia kun occamilla.

En jaksa surruttaa niin kovaa aivoja.

Kunhan huvikseni idiooteille täälä kettuilen :)

• Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi