V
vierailija
Vieras
Miten olis pieni cam show?Mua kiinostaa kaikki!
KAIKKI Muahhahahahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten olis pieni cam show?Mua kiinostaa kaikki!
KAIKKI Muahhahahahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Innostuit niin vitun kovasti ettet edes tunnistanut omaa viestiäsi. Voi raukka.En tiedä mistä tässä on kyse, mutta joo, vähemmästkin alkaa ruikkia, kun lukee näin kiihottavia juttuja.
Miten olis pieni cam show?
Innostuit niin vitun kovasti ettet edes tunnistanut omaa viestiäsi. Voi raukka.
occamin peräreikä se keskustelee itsensä kanssa - taas vaihteeks
Ei musta saa olla kiinostunut vaikka mua kiinostaakin
Ja en mä kyllä uskatas kattoa ku haistan jo sun paskas tänne asti. Vielä jos naaman näkis ni huhhuh.
Ei kiinosta se mistä jo tietääNähty jo.
Vitsi sä oot niin sanavalmis aina. Montako kommenttia oot opetellu ulkoa?Ai niinkö? Missähän ne pillerit taas onkaan ...
Vitsi sä oot niin sanavalmis aina. Montako kommenttia oot opetellu ulkoa?
Tätä mies1 teki aina ennenkin, keskusteli itsensä kanssa. Seuraava nikki Peesaaja-Pasi?
No tarkoitus olikin että sinä pidät sen shown.
Ei kiinnosta se mistä jo tietää? Nähty jo?
Palli-Pasi Kallio / ccc? Älä sano että oot myös ccc? Koska jos mä oon nähny sun munan niin hyi saatanan vittu sentäs.Ehei ... se tulee olemaan 2xPI K / cc
(kaksi kertaa pii koo per see seen)
Se että mä ehdotan cam showta ei tarkoita että olisin susta kiinnostunut. Ja muutenkin minähän olen kiinnostunut just siitä mistä haluan olla kiinnostunut. Sinä et kuulu kiinnostuksenkohteideni joukkoon.Sanoin jo että minä saan olla kiinnostunut sinä ET saa olla minusta kiinnostunut
Lukisit viestit paremmin urpo.
Ja nähty on mielikuvin jo sun pärstä paskanhajusta päätellen joka tänne leijaili sieltä suunnasta, joten kiinnostus lopahti jo siinävaiheessa.
Sori![]()
Palli-Pasi Kallio / ccc? Älä sano että oot myös ccc? Koska jos mä oon nähny sun munan niin hyi saatanan vittu sentäs.
Oliko ne kivat macrolinssillä otettu? Ei se ihan mikro ollut, vaikka yrititkin sillä paperinpalalla munan vieressä huijata kokoa. Hyi helvetin helvetti.Miten voit nähdä mikromunan ilman mikroskooppia?
Se että mä ehdotan cam showta ei tarkoita että olisin susta kiinnostunut. Ja muutenkin minähän olen kiinnostunut just siitä mistä haluan olla kiinnostunut. Sinä et kuulu kiinnostuksenkohteideni joukkoon.
Minkä ikänen kakara tänne oikeen on eksyny? Vai onko pkallio noin lapsellinen?
Oliko ne kivat macrolinssillä otettu? Ei se ihan mikro ollut, vaikka yrititkin sillä paperinpalalla munan vieressä huijata kokoa. Hyi helvetin helvetti.
Taas alotat ton Peyoten ahdistelun? Mitäpä jos jättäisit rauhaan?Makuasioista ei voi kiistellä. Hyvin on kelvannut palstan KAIKILLE muille naisille, etenkin Peyotelle![]()
Makuasioista ei voi kiistellä. Hyvin on kelvannut palstan KAIKILLE muille naisille, etenkin Peyotelle![]()
Taas alotat ton Peyoten ahdistelun? Mitäpä jos jättäisit rauhaan?
Sinä se sitä kamera showtas ehdotit
Eiiii vittu mikä MORSO
Hei.. Älä ihan oikeasti vittuile kun et osaa
Taitolaji nääs![]()
oot occami sairasEikä! Siletä se vielä tuli![]()
Taas alotat ton Peyoten ahdistelun? Mitäpä jos jättäisit rauhaan?
Jätä nyt se rauhaan.Miten voi ahdistella ihmistä, joka haluaa minun huomiotani?
oot occami sairas