Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei mulla koskaan aiemmin ainakkaan välivuotoja oo ollu, mutta en niin muista tarkoin jos joskus on tippa tai kaks ilimestyny ko ei oo tullu menstruoitua niin pitkään aikaan. Eikä aiemmin kytättyä näin hullun tarkasti.... :oops: Oleksie testannu tännään?

Lämmötki ollu ouvot. Eilen tosiaan aamulla 37.7, illalla saunan jäläkeen 37.4, tännään aamulla 37.2 ja nyt huvikseni vielä mittasin niin 37.8. Kovasti toivoisin että se eilinen veri ja tämä lämmön puotus nyt tarkottais kiinnittymistä, mutta se on niin kauhea alakaa toiveileen ko sitte tippuu taas niin korkealta. Äähh tämä on aivan kauheaa hommaa!!!!!!!

Ei mulla koskaan aiemmin ainakkaan välivuotoja oo ollu, mutta en niin muista tarkoin jos joskus on tippa tai kaks ilimestyny ko ei oo tullu menstruoitua niin pitkään aikaan. Eikä aiemmin kytättyä näin hullun tarkasti.... :oops: Oleksie testannu tännään?

Lämmötki ollu ouvot. Eilen tosiaan aamulla 37.7, illalla saunan jäläkeen 37.4, tännään aamulla 37.2 ja nyt huvikseni vielä mittasin niin 37.8. Kovasti toivoisin että se eilinen veri ja tämä lämmön puotus nyt tarkottais kiinnittymistä, mutta se on niin kauhea alakaa toiveileen ko sitte tippuu taas niin korkealta. Äähh tämä on aivan kauheaa hommaa!!!!!!!
Ihan hullun hommaa, ne ketkä plussaa jo melkein siitä ku haistelee toisen kalsareita ei kyllä tiedäkkään miltä se vauvan YRITYS tuntuu.. Jumat!
Testasin, viivanpaikan.. :unsure:
Toivon että sulla toi lämpökin puhuis puolestaan! :sneaky:

Mulla kp 27/30.

Oireet.. hmm kipeet rinnat, närästys ja unettomuus. Mutta ei varsinaisia raskausoireita paitsi kipeet rinnat mutta ne on muutenkin tässä vaiheessa kiertoa.

Tein kp 24 rtesti negan ja oisinko tehnyt kp 23 tän ovistestin joka sillon oli vaaleampi.. nyt löysin tän kuivuneena kylppäristä pesukoneen takaa ja aloin miettimään mitäs jos sittenkin... mutta ei se varmaa ole.

Attachments

Mulla kp 27/30.

Oireet.. hmm kipeet rinnat, närästys ja unettomuus. Mutta ei varsinaisia raskausoireita paitsi kipeet rinnat mutta ne on muutenkin tässä vaiheessa kiertoa.

Tein kp 24 rtesti negan ja oisinko tehnyt kp 23 tän ovistestin joka sillon oli vaaleampi.. nyt löysin tän kuivuneena kylppäristä pesukoneen takaa ja aloin miettimään mitäs jos sittenkin... mutta ei se varmaa ole.
Uutta r. Testiä kehiin.

Mikä dpo mulla olis nyt? Mulla on kiertopäivä 28 nyt..

Mun kierto on 30päivää. En tehnyt o-testejä tässä kierrossa.. Kp 15 alkoi tuntua ovismaisia oireita ja kp 17 ne loppui. Yleensä ovis on ollut kp 14-17. Laskurit sanoo kp 17.

Oisko dpo 10 tai 11?

En testaa vielä rtestillä kun tilasin ebaysta niitä ja niitten pitäis tulla sopivasti keskiviikoksi jolloin mulla yleensä alkaa kellon tarkasti menkat ... en kyllä usko raskautumiseen..

Hei! Täällä jälleen piinailemassa kanssanne :)

Kp 39 menossa ja kaikenlaisia epäselviä tuloksia tässä matkalla tullut. Haamujen esihaamua ja sen jälkeen negaa. Tänään iski kuvotus puskista. Aamulla tein Ei raskaana digin. Avasin sen kuitenkin mielenkiinnosta ja tässä tulos.

http://aijaa.com/c6H3cb

Tietääkö kukaan miten näitä tulkitaan?

Ps. Tarrasukkia ja Onnea plussanneille <3

En jaksanut kaikkia sivuja lukea, joten pitänee kysyä. Kuinka aikaisessa dpovaiheessa olette r-testin tehnyt? Itsellä dpo5 tosiaan nyt ja nyt jo kipuilee sekä alavatsa, että rinnat. Missä vaiheessa tehdä testi?

PIrunpelto, tulee, ja olen itsekin pettymyksekseni saanut niitä viivanpaikkoja. Mutta kameraan en ole niitä saanut millään tavalla kuvattua, tuossa sinun kuvassasi näen kyllä aavistuksen toista viivaa, etenkin alareunassa. Sanotaanko näin, että voi olla hyvinkin viivanpaikka tai sitten voi enteillä tulevaa plussaa. Huomenna uusi testi?

• Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Arrrgh. Heitin eilen jo kirveen kaivoon (dpo9) kun ei ollut haamun haamua tullut testeihin ja aiemmissa raskauksissa haamut on tulleet jo viikko ennen odotettuja menkkoja (tosin sillon en tikuttanut ovista joka ainakin tällä kertaa oli vasta kp19). Mulla on ollut dpo 5 lähtien aaltomaisesti tulevaa ja menevää alaselän kipuilua (niin kuin yleenä menkkojen aikaan) ja aattelin, että jes, uus PMS-oire :( Eilen puoliltaöin alkoi närästys just ennen nukkumaan menoa vaikken edes syönyt mitään. Päätin myös eilen, että testailu loppu, mutta kuinkas ollakkaan oli sitten pakko "käyttää pois" nuo kaksi viimeistä kaapissa kummittelevaa testiä (PC ja OS) ja minuutin sisällä molempiin tuli haamun haamu jotka sitten haalenivat kuivuessaan niin, että hädin tuskin erottaa eikä kuvaa niistä saa :( Eli ei nyt sit vissiin auta ku lampsia kauppaan ostamaan lisää testejä (n)Testien piti kyllä riittää menkkoihin asti, mutta oli yllätys miten julmetun kapeita noi netistä ostetut OS:n testit on (pitäs olla kiikarit, että näkis jotain) joten olen käyttänyt aina varuiks PC:n ja OS:n yhtä aikaa :mad:

Lisbon, onko sulla mitään uusia kuulumisia kun samoilla päivillä mennään? :)

Mukavaa päivää kanssasisaret!

Viimeksi muokattu:
Kiitos pikaisesta vastauksesta Drontti! Ja Anianna, mulla sama homma PC:n kanssa, liukuessa ja kosteana näkyi "jotain" ja kuivuessaan jäljelle jäi "jotain", mutta ei meinaa edes kameraan saada. Siitä kuivuneesta pc:stä kuva edellisessä viestissä.
Sain nimittäin jotain jo eilen RFSUn testiin, mutta pidin sitäkin viivanpaikkana ja ajattelin, että tämän aamun pc näyttää jo viivaa, toisin kävi. Testailut jatkukoon kaupan kautta! (Luoja mikä raha näihin testeihin uppoaa)!

Hyvältä näyttää pisamapeikko! (y)

Kp 32.. illalla testaan, kun pääsen vaan apteekkiin..
Tilasin kylläkin testejä myös aamulla netistä :whistle:

Mua on kaks päivää pistelly oikean puolen munasarjoja,
välillä tuntuu niinku joku iskis piikillä sinne :confused:
Rinnatkin tuntus olevan arat, mutta se voi enteillä myös kuukautisia.. :cautious:

Yhteistyössä