Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

"..............Asiaan -> Muutaman viikon ajan mulla on valkovuoto ollut melko runsasta. Nyt viime viikolla kun odottelin kuukautisia alkaviksi, tuli maha normaalisti hieman kipeäksi ja paperiin pyyhittäessä tulikin jo hieman punertavaa, joten luulin että nyt ne sitten alkaa. Normaalit kuukautiset vetää minut sängynpohjalle kovien kipujen kanssa ja verta vuodan kuin seula, mutta nyt kuitenkin tuli vain 3-4 päivää tosi niukasti vaaleanpunaista siteeseen ja pyyhittäessä, lisänä pienet kuukautiskivut. Olo ollut todella väsynyt. Nyt taas kahtena päivänä ei ole tullut muuta kuin valkovuotoa, mutta maha edelleen kipuilee kuukautiskipumaisesti.
Raskaustestin tein tänä aamuna, mutta näytti negatiivista. Mietinkin voisiko tuo vuoto olla jotain kiinnittymisvuotoa ja plussa tulisi myöhemmin ?"

Edellä pätkä aiemmasta kirjoituksestani. Tein joulukuun alkupuolella ainakin 5 raskaustestiä, jotka kaikki negatiivisia. Annoin asian olla, mutta eilen kuitenkin päätin varmuuden vuoksi ennen uuden vuoden juhlintaa testata vielä kerran, koska rinnat olleet 3 viikkoa älyttömän kipeät ja mahaa nippailut menkkamaisesti myös usean viikon. Niinhän siinä sitten kävi että jäi uuden vuoden juhlajuomat kaappiin odottamaan. Kaksi tummaa viivaa pärähti testiin samantien :) En luottanut siihen, joten marssin apteekkiin hakemaan digitestin joka sekin näytti "Raskaana 2-3", mutta hyvin mahdollisesti raskaus jo pidemmällä. Eihän tätä voi uskoa todeksi! :) 3-4 vuoden lapsettomuuden jälkeen yhtäkkiä kroppa alkanut toimimaan itsekseen. Maailman paras myöhäinen joululahja <3 Plussatuulia kaikille!

Onnea kaikille plussanneille!

Täälä pukki toi menkat tullessaan ja ne alkoi 24 pvä. Nyt taas odotella muutama viikko että pääsee testaamaan. Kolmas kierto yrityksessä.

Tuleeko muilla todella paha mieli aina, kun menkat alkaa? En tiedä miksi minä reagoin siihen niin vahvasti vaikka vasta aloitettu yrittämään. :cautious:

Pupelaattori: Mä oon mielessäni laskeskellu myös tota 12. syyskuuta lasketuks ajaks. Mikäli nää mun testit nyt tota plussaa indikois.
Mä nää jo laitoinkin tonne Toiveena vauva 2016-2017 ryhmään, mutta jos täältäkin hakis vähän varmuutta asiaan…
PC:llä tehdyt testit kp 20 (ylä) ja 21 (ala). Toi alempikin tummu sit vielä vähän kun kuivu. Rfsu:n testissä ei vielä näkynyt mitään kp 21 ja teinkin tyylipuhtaan negan sillä.
http://aijaa.com/2W6Nsb

Tässä nyt eilen illalla tehty rfsu:n testi, eli kp 22. Näyttäs siltä et siihenkin olis saanut vähän väriä… vai?!
http://aijaa.com/CGskNk

Mulla poistettiin ehkäsykapseli 9.12 joten on sellanen epätodellinen olo, että voisko näin pian tärpätä. Yhtään vuotoa ei poiston jälkeen ole ollut, mutta kapseli menkat alko 7.12 joten siitä laskeskellut. Mitään tietoa ei myöskään oo siitä mikä ton kierron pituus pitäis olla…

Hei! Tosi jännää että noin nopeesti tuli jo kp 26 plussa ja kun katoin että digi näytti 2-3 niin oisitkohan siltikin pidemmällä?

oon itse tänään kp 26 ja viimeks kp 24 testi näytti ihan negaa.. jännäilen täällä.

Mulla oli olis luultavasti kp 16-17 joten en vielä heitä kaikkea kaivoon...

Omaa napaa sen verran että kp13 eletään ovistesti oli sen verran vahva jo nyt että saattaapi olla ovisplussa jo huomenna. Paska hommeli siinä mielessä että ollaan reissus mummolas ja täällä ei kyllä talletuksen teko onnistu. :/ Tulis nyt ovis vasta vaikka sunnuntaina. :D Yleensä mulla ollu ovis kp17-18.

Kismett- kp13/30-32, yk 5

Omaa napaa sen verran että kp13 eletään ovistesti oli sen verran vahva jo nyt että saattaapi olla ovisplussa jo huomenna. Paska hommeli siinä mielessä että ollaan reissus mummolas ja täällä ei kyllä talletuksen teko onnistu. :/ Tulis nyt ovis vasta vaikka sunnuntaina. :D Yleensä mulla ollu ovis kp17-18.

Kismett- kp13/30-32, yk 5
Pikaiset jossain;)

• Tykkää
Reactions: Theran
Murinapurina: Kyllä varsinkin tämän kierron (yk.4) päättyminen otti jotenkin koville. Mieskin oli hetken aikaa ihmeissään mun kanssa. :D Toisaalta ehkä siinä purkautui stressiä myös muista asioista... Nyt taas reippaana uuteen nousuun. :cool:

Kismett: Käytte kaksin saunassa? ;)

Hah ja mie liityn Lisbon ja Välli teän kans ihime-veritippa-kerhoon :D Tosin mulla tuli vasta dpo11, siis eilen, kolome hiton pientä punasta läiskää pikkuhousuille. Ne oli ihan kirkkaanpunasia mutta koostumus ei ollu veristä, tosi outoa... (n) Vaan emmie käsitä mistä muualta ko pimpistä ne olis voinu sinne ilimestyä?

Eli täälä siis dpo12 ja raskaustesti ihan nega!!!!! :poop::mad::cry: Ovistestiki oli niin nega ko voi vaan olla. En sitte usko että menkatkaan olis ihan heti alakamassa ko viimeksikki ovistesti tummu kierron loppua kohti. Mie kyllä mietin että olisko ollu ovuloimaton kierto ja kai tässä niin sitte kävi. Niin ja viimeksi alako menkat jo dpo11.

Taidetaan Välli olla vähän nyt samassa tilanteessa :LOL: Vieläkö vuotaa, ootko testannu?
Mulla vähän toivo meni kyllä. Vuoto oli semmoista vaaleenpunaista, alaselkää vähän jomottelee sekin voi kyllä tietää menkkoja. Ihmetyttää vaan että miksi kroppa on näin sekaisin? Ei koskaan ole näin ajoissa menkat tehnyt tuloa ja jos pari pvä ennen on tuhruttanut niin se on aina ruskeaa. :( ei vuoda nyt, mutta paperiin jäi taas pissalla käydessä oranssihtavaa vv.. Lämmöt 35,7-36-> äsken 35.4..

Pupelaattori, ihmeellistä! Onko sulla ennen vuodellut?

Yhteistyössä