Pikkuhousunsuojista luopuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten sitä oikein voisi luopua pikkuhousunsuojista kokonaan? Olen eräänlaisessa kierteessä - en voi olla päivääkään ilman niitä, koska muuten housut ovat välittömästi läpimärät valkovuodosta, joka runsastui vaihdettuani 4 vuotta sitten E-pillerimerkkiä. Alushousujen jatkuva vaihto ei tule kyseeseen, koska vuoto tulee läpi farkuistakin jos olen ilman suojaa. Lääkärissä sanottiin vain, että "pillerit aiheuttavat valitettavasti sellaista"..

Olen yrittänyt vähentää suojien käyttöä niin, että käytän osittain wc-paperia suojan tilalla.. tai sitten vaihdan suojan tosi usein ettei se ainakaan "muhisi".

Miten sitä oikein voisi luopua pikkuhousunsuojista kokonaan? Olen eräänlaisessa kierteessä - en voi olla päivääkään ilman niitä, koska muuten housut ovat välittömästi läpimärät valkovuodosta, joka runsastui vaihdettuani 4 vuotta sitten E-pillerimerkkiä. Alushousujen jatkuva vaihto ei tule kyseeseen, koska vuoto tulee läpi farkuistakin jos olen ilman suojaa. Lääkärissä sanottiin vain, että "pillerit aiheuttavat valitettavasti sellaista"..

Olen yrittänyt vähentää suojien käyttöä niin, että käytän osittain wc-paperia suojan tilalla.. tai sitten vaihdan suojan tosi usein ettei se ainakaan "muhisi".

Mulla on sama ongelma, muttei ihan noin paha, pikkuhousut kastuu muttei sentään farkuista mene läpi, vaan on koko ajan märkä ja likainen olo.

En valitettavasti tiedä ratkaisua vaivaan, itseäni kiinnostaa sama asia, siksi lähinnä kommentoin ja nouseepahan ketju ainakin ylemmäs. :)

Mulla on ratkaisu tähän:kestopikkuhousunsuojat.Paljon parempia ja hengittäviä ja edullisemmaksikin tulevat.Niitä voi tilata netistä tai tehdä itse.

Mutta miten kun se kestopikkuhousunsuoja pitää vaihtaa? Pitää siis olla muovipussi laukussa mihin sen käytetyn laittaa joo ei en halua kantaa mukanani käytettyjä suojia kokopäivää että sen/ne voi laittaa pesukoneeseen.
Mieluummin käytän kertakäyttöisiä jotka voi vaikka joka vessakäynnillä heittää roskikseen.

Terv. Ap

Mutta miten kun se kestopikkuhousunsuoja pitää vaihtaa? Pitää siis olla muovipussi laukussa mihin sen käytetyn laittaa joo ei en halua kantaa mukanani käytettyjä suojia kokopäivää että sen/ne voi laittaa pesukoneeseen.
Mieluummin käytän kertakäyttöisiä jotka voi vaikka joka vessakäynnillä heittää roskikseen.

Terv. Ap

Onnistuisko kokeilu sellaisena hetkenä kun on useamman päivän kotona? Mulla ainakin kestojen käyttö hillitsi vuotoa sen verran ettei noita kamalan montaa tarvitse mukana kuskailla.

Mä käytän kuukuppia silloin kun valkovuoto on runsasta. Asian voi unohtaa koko päiväksi. Illalla puhdistan kupin. Yön olen ilman. Aamulla laitan kupin ja puhtaat pikkarit ja unohdan taas koko asian päiväksi.

Yhteistyössä