Missä kannattaa käydä laitattamassa silikonirinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä, aion käydä niin paljon kauneusleikkauksissa kuin tarve on :)
En ymmärrä miksi en tuhlaisi omaa tienaamaani rahaa siihen mitä itse haluan?
Tiesittekö, että suomessa annetaan silikonit ilmaiseksi jos on oikeasti pienet rinnat?
Itsekin olisin saanut, mutten vielä tiennyt asiasta :l
Tietysti saat käyttää. Itsetuntoa ei leikkauksilla korjata ja hyvä jos tunnistaa oman kyvyttömyyden kasvaa henkisesti noinkin hyvin niin mikäs kai siinä.

Mä en tosin yhtää ihmettele että tilastollisesti nuo itsemurhat on yleisempiä leikeltyjen keskuudessa kuin luomujen. Koska elämän haasteista ei tisseillä yli mennä. Vaan ne vaatii henkistä kypsyyttä ja kapasiteettia.

Tietysti saat käyttää. Itsetuntoa ei leikkauksilla korjata ja hyvä jos tunnistaa oman kyvyttömyyden kasvaa henkisesti noinkin hyvin niin mikäs kai siinä.

Mä en tosin yhtää ihmettele että tilastollisesti nuo itsemurhat on yleisempiä leikeltyjen keskuudessa kuin luomujen. Koska elämän haasteista ei tisseillä yli mennä. Vaan ne vaatii henkistä kypsyyttä ja kapasiteettia.
Miksi huono itsetunto yhdistetään kumitisseihin? silikonirinnat laittaa vaan siis ne jotka ajattelevat itsensä riittämättömänä ja huonona muuten. Kyllä mun mielestä rinnat voi ottaa vakavan harkinnan jälkeen vaikka ihan vaan siksi koska haluaa :D

Ei ole kyse huonosta itsetunnosta.
Rakastan elämääni yli kaiken, vaikka olisin pyörätuolissa tms.
Eri asia, jos rakentaisin elämäni kauneudelle ja sen palvomiselle, niin voisi psykiatri ollakin paikallaan. Inhoan missikisoja ja kaikkea missä elämä rakennetaan kauneuden ympärille.
Ei ole ikinä käynyt mielesäkään tehdä itsemurhaa tai edes kuvitella sellaista.
Elämässäni on tärkempiä asioita kuten koulutus, hyvä työ ja mahdolliset lapset jne.
Miksi en tekisi jotakin sellaista mitä voin tehdä.
Hypätä laskovarjohyppyjä, kiivetä vuorille tms. Se on jokaisen oma asia mitä elämällänsä tekee! Jos haluaa näyttää hyvältä mahd. pitkään niin se on jokaisen oma asia.

Ei ole kyse huonosta itsetunnosta.
Rakastan elämääni yli kaiken, vaikka olisin pyörätuolissa tms.
Eri asia, jos rakentaisin elämäni kauneudelle ja sen palvomiselle, niin voisi psykiatri ollakin paikallaan. Inhoan missikisoja ja kaikkea missä elämä rakennetaan kauneuden ympärille.
Ei ole ikinä käynyt mielesäkään tehdä itsemurhaa tai edes kuvitella sellaista.
Elämässäni on tärkempiä asioita kuten koulutus, hyvä työ ja mahdolliset lapset jne.
Miksi en tekisi jotakin sellaista mitä voin tehdä.
Hypätä laskovarjohyppyjä, kiivetä vuorille tms. Se on jokaisen oma asia mitä elämällänsä tekee! Jos haluaa näyttää hyvältä mahd. pitkään niin se on jokaisen oma asia.

niin samaa mieltä miksi ei voi elää täysillä jos niin kerta voi!? Jos haluaa kumitissit ei tarkota että olisi huonoitsetunto.

Perustele miksi? jos voi hyvin elää ilman niitä, mutta kokee haluavansa pitävänsä itse isommista rinnoista?

Ihminen, jolla on terve itsetunto, hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Kaikki muu on heikkoa itsetuntoa.

Eli oot varmaan meikkaamisestakin samaa mieltä eihän silloinkaan olla itsensä näköisiä kaikki ketkä meikkaavat omaavat huonon itsetunnon?

Näin on. Erityisesti, jos pyrkimys on muokata ulkonäköänsä meikkaamalla.

Ihminen, jolla on terve itsetunto, hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Kaikki muu on heikkoa itsetuntoa.
ymmärrätkö toi on täyttä paskaa mitä selität, huonon itsetunnon omaava ottaa rinnat koska ei voi elää ilman niitä tai ei ole tyytyväinen itseensä. Ne voi myös ottaa muistakin syistä... kerrotko vielä miksi on hyväksyttävämpää ottaa rinnat lääketieteellisistä syistä? sama leikkaushan silloinkin tehdään.

selkee hihhuli.... itse ainakin meikkaan ihan huvikseni , mutta voin myös kulkea ilman meikkiä ja usein kuljenkin. Itsellä ainakin niin hyvä itse tunto ettei tartte omia mielipiteitä tyrkyttää ainoina oikeina :) maailma ois niin tylsä paikka jos kaikki ajattelisivat samalla tavalla.

ymmärrätkö toi on täyttä paskaa mitä selität, huonon itsetunnon omaava ottaa rinnat koska ei voi elää ilman niitä tai ei ole tyytyväinen itseensä. Ne voi myös ottaa muistakin syistä... kerrotko vielä miksi on hyväksyttävämpää ottaa rinnat lääketieteellisistä syistä? sama leikkaushan silloinkin tehdään.

Huono itsetunto = ei hyväksy itseään sellaisena kuin on
Hyvä itsetunto = hyväksyy itsensä sellaisena kuin on

Edelliset liittyvät myös suuresti onnellisuuteen:

---> nämä asiat olivat päivän selviä jo yli 2000 vuotta sitten, mutta nykyihmset ovat niin markkinavoimien aivopesemiä, etteivät tajua mitään:

"Onnellisuus on sitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja on tyytyväinen siihen mitä on jo saavuttanut

Ei onni rakennu saamisesta eikä omistamisesta, vaan siitä, ettei sinulla ole mitään mielihaluja, sillä onni on vapautta.

Vaikka oletkin joutunut toteamaan, että hän ei ole hyvä eikä kaunis, älä silti luule, että hänen on oltava ruma ja paha.

Oletko koskaan kuullut kenenkään muuten kuin naurettavin perustein väittävän, että kansan mielen mukainen todella olisi hyvää ja kaunista.

Oikeaa rakastamista on nimittäin juuri se, että itse kulkee tai antaa toisen ohjata itseään alkaen ensimmäisistä kauneuden aisteista kohti tätä viimeistä, askel askeleelta ylöspäin kuin portaita pitkin, yhdestä kahteen ja kahdesta kaikkiin ulkonaisesti kauniisiin ihmisiin ja kauniista ihmisistä taidoissa ilmenevään kauneuteen ja taidoista kauniisiin tietoihin, kunnes hän tavoittaa sen tiedon, joka on tietoa itsestään kauneudesta ja päätyy viimein tajuamaan, mitä kauneus on."

Alkaako avautua?

päinvastoin silikoonit suuren tiede tutkimuksen mukaan. se homma menee näin. yleensä silikoonit laittaa sellainen ihminen jolla sisäinen maailma on jo överikaunis. silikoonit laitetaan vaan vähentämään tuota sisäistä kauneutta jotta tulisi balanssi. lisäksi toisten naisten huokailut saunassa naurattaa. Mutta itse olen huomannut että se kiihkomielisinkin vastustaja halusi kokeilla rintoja. Nämä sisäiset ehdottavat että pitää pukeutua burkhaan. niin että silmät vaan näkyy silloinhan pääsemme paremmin perille silmistä ja sisäisestä maailmasta. Nämä sisäiset siis ovat sharia laille uskollisia kurkun leikkaaja jihadisteja. eli kenelläköhän se huono itsetunto onkaan shariaa kannattavilla vai sillä joka haluaa erilaiset tissit. Tiedemaailma vastasi tissit ;)

Aika monessa ketjussa oletkin puhunut meikkaamista vastaan, koska se ei sinusta ole "luonnollista". Mutta miten suhtaudut deodorantin käyttöön? Entä hiusten leikkaamiseen - monellahan on hiuksissa ihan joku leikkaus, eikä vain niin että olisi vedetty jollain koneella tukka pois tai saksaistu latvat.

päinvastoin silikoonit suuren tiede tutkimuksen mukaan. se homma menee näin. yleensä silikoonit laittaa sellainen ihminen jolla sisäinen maailma on jo överikaunis. silikoonit laitetaan vaan vähentämään tuota sisäistä kauneutta jotta tulisi balanssi. lisäksi toisten naisten huokailut saunassa naurattaa. Mutta itse olen huomannut että se kiihkomielisinkin vastustaja halusi kokeilla rintoja. Nämä sisäiset ehdottavat että pitää pukeutua burkhaan. niin että silmät vaan näkyy silloinhan pääsemme paremmin perille silmistä ja sisäisestä maailmasta. Nämä sisäiset siis ovat sharia laille uskollisia kurkun leikkaaja jihadisteja. eli kenelläköhän se huono itsetunto onkaan shariaa kannattavilla vai sillä joka haluaa erilaiset tissit. Tiedemaailma vastasi tissit ;)

Siis tarkoitatko kokeilla miltä tuntuvat vai kokeilla omaan kehoonsa?

Aika monessa ketjussa oletkin puhunut meikkaamista vastaan, koska se ei sinusta ole "luonnollista". Mutta miten suhtaudut deodorantin käyttöön? Entä hiusten leikkaamiseen - monellahan on hiuksissa ihan joku leikkaus, eikä vain niin että olisi vedetty jollain koneella tukka pois tai saksaistu latvat.

Deodorantti on ilmakehän pilaamista ja myrkkyjen siirtämistä verenkiertoon. Käytän aniharvoin, sillä jos ihon bakteeristo on balanssissa, ei esimerkiksi kainalotkaan ala haista, vaikka hikoilisi.

Hiusten leikkuu on jokaisen oma asia. Minun ei tarvitse kaljuna sellaista harrastaa. En osaa sanoa onko hiusten leikkaamisen syy käytännöllisyys vai kauneusihanteet. Itse en kiinnitä huomiota muuta kuin värjättyihin hiuksiin. Hiuksia värjäävät ihmiset saavat minut surulliseksi, koska he eivät oikeasti ymmärrä, miten suureen vaaraan he asettavat terveytensä.

Silikonirinnat ottaneet naiset tekevät kolme kertaa todennäköisemmin itsemurhan kuin implantittomat kanssasisarensa.

Ranskalainen näyttelijätär Lolo Ferrari tunnettiin jättimäisistä silikonirinnoistaan. Ferrari kuoli vuonna 2000 vain 30 vuoden iässä.
Näin kertovat yhdysvaltalaiset tutkijat Annuals of Plastic Surgery -julkaisussa.

Vanderbiltin yliopiston tutkijat seurasivat 3 573 ruotsalaista, silikonirinnat vuosina 1965-1993 ottanutta naista. He tarkastelivat joukosta kuolleiden naisten kuolintodistuksia ja etsivät sitä kautta oman käden kautta surmansa saaneita naisia.

Johtava tutkija Loren Lipworth arvelee, että silikonit ottavilla naisilla voi olla jo ennen operaatiota kanssasisariaan enemmän psyykkisiä ongelmia esimerkiksi itsetuntoon ja omaan ruumiinkuvaan liittyen.

- Luulen, että emme edes tiedä, kuinka suuri ongelma tämä on. Emme pysty edes osoittamaan tarkasti, kuinka suurella osalla naisista on psyykkisiä ongelmia, Lipworth kertoi uutistoimisto Reutersille.

Itsemurhariskin lisäksi silikonit ottaneet naiset kuolevat myös kolme kertaa muita naisia todennäköisemmin alkoholin tai huumeiden vuoksi.

"Onnellisuus on sitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja on tyytyväinen siihen mitä on jo saavuttanut

Ei onnellisuus tarkoita sitä, etteikö voisi enää haluta mitään. Päinvastoin - useinhan juuri se masentunut ei halua mitään eikä tavoittele tai yritä saavuttaa mitään. Kyllä onnellinen ihminen voi toivoa, unelmoida ja hänellä voi olla tavoitteita ja pyrkimyksiä. Ihan ihmeellinen käsitys, että näin ei voisi olla.

Ja tuossa "hyväksyy itsensä sellaisena kuin on" on sellainen ajatusvirhe, että taas ajatellaan, etteikö itsensä hyväksyvä voisi haluta kehittyä. Ihminen voi hyväksyä esim. sen, että on laiska tai ei osaa jotain, ja sen hyväksymisen jälkeen voi päättää yrittää vähän petrata siinä. Voi myös hyväksyä oman ulkonäkönsä - esim. voi hyväksyä kehon tai ulkonäön ns. epätäydellisyyden, vaikka joitain ns. virheitä peittäisikin. Kuvitellaan, että ihmisellä on ihotyyppi, joka punoittaa ja saa naaman näyttämään aina vähän päihtyneeltä. Ihminen hyväksyy sen, että hänellä nyt on sellainen naama, eikä anna asian häiritä itseään sen kummemmin, mutta voi silti halutessaan meikata sen punoituksen piiloon ja olla tyytyväinen siihen, että niin voi tehdä.

Ei onni rakennu saamisesta eikä omistamisesta, vaan siitä, ettei sinulla ole mitään mielihaluja, sillä onni on vapautta.

Tuo määritelmä onnellisuudesta kuulostaa jo aika epäinhimilliseltä. Eivät mielihalut ole negatiivinen asia eivätkä ne aina liity mihinkään omistamiseen. Ja esim. unelmat ja tavoitteet voivat lisätä onnellisuutta hyvinkin paljon.

Deodorantti on ilmakehän pilaamista ja myrkkyjen siirtämistä verenkiertoon. Käytän aniharvoin, sillä jos ihon bakteeristo on balanssissa, ei esimerkiksi kainalotkaan ala haista, vaikka hikoilisi.

Hiusten leikkuu on jokaisen oma asia. Minun ei tarvitse kaljuna sellaista harrastaa. En osaa sanoa onko hiusten leikkaamisen syy käytännöllisyys vai kauneusihanteet. Itse en kiinnitä huomiota muuta kuin värjättyihin hiuksiin. Hiuksia värjäävät ihmiset saavat minut surulliseksi, koska he eivät oikeasti ymmärrä, miten suureen vaaraan he asettavat terveytensä.

kai sä ymmärrät että sun ajattelu tapa ei ole ainoa oikea. älä siis esitä mielipiteitäsi faktana

No ei silikonien kans sovi alkoholi ja huumeet.
Nehän pilaavat sen idean olla kaunis.
Itse ainakin teen kaikkeni näyttääkseni kauniilta.
Eli urheilu, raittius, tupakoimattomuus ja terveellinen ruoka!
Nekin rahat jotka minulta jää alkoholista ja tupakista voin käyttää uusiin silikoneihin :D

Yhteistyössä