Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dpo 12 menossa ja hirvee hinku testata, mut pitäs malttaa huomis aamuun.. Tänään mulla on ollu maha kipeä ja repiny oikeaa nivusta klo 5 lähtien niin, että välillä jo harkitsin särkylääkkeen ottoa. :eek:
Väsymystäkin on ollut ilmassa viimeiset päivät, samoin kuin kiukkuisuutta. Mieskin jo eilen tuiskahti, että oon kuulemma koko ajan pahalla päällä, vaikka omasta mielestäni olin vaan omissa oloissani :cautious:
 
Dpo 12 menossa ja hirvee hinku testata, mut pitäs malttaa huomis aamuun.. Tänään mulla on ollu maha kipeä ja repiny oikeaa nivusta klo 5 lähtien niin, että välillä jo harkitsin särkylääkkeen ottoa. :eek:
Väsymystäkin on ollut ilmassa viimeiset päivät, samoin kuin kiukkuisuutta. Mieskin jo eilen tuiskahti, että oon kuulemma koko ajan pahalla päällä, vaikka omasta mielestäni olin vaan omissa oloissani :cautious:
Hyvin voisit jo uittaa ;)
 
J
M.Aililla on jo ihan plussa! Onnea :love:

Välli miekään en saanu eka kuvvaa auki, tai ei näy tai jotaki. Käy sieki ostaan pct ko nuo kapeat testit on niin kauhean vaikea kattoa... ;)

Cembalo joo kyllä pc:t viivanpaikkaa näyttää mutta ei ne silti niin törkeitä näytä ko jotku herkät. Käy osta ja kokkeile vaikka jo tännään...?

Tiuhti mie aattelin että tännään olis jo selevää viivaa niinkö sullaki ollu mutta EI!!! Taitaa lykkiä vaan viivanpaikkaa ennen tätin tuloa. Paska. Sori :ninja:

Tässäpä kuitenki kuvia, ekka tuoreena:



Sitte kuiva:

Jossa minusta näkkyy viivanpaikka.
jotain näkyy:geek:
 
Tein nyt iltapäivällä pc:n ja Sofi One Stepin. Kummassakaan ei mitään... Joko tyydyn nyt siihen, että selvääkin selvempi nega, tai alan pohtimaan, miksi se One Step ei päiväpissasta näytä viivanpaikkaa... Ehkä se olikin aamulla jotain muuta? :cautious: No eipä tarvi kauaa arvailla, kun huomenna alkaa kuitenkin menkat. :D
 
Heips!

En oo nyt vähään aikaan kirjotellu tänne, lueskellu vaan teidän juttuja :) paljon onnea kaikille plussanneille ja haamuviivn omaaville ja tsemppiä yritykseen kaikille! :) ja tsemppiä meille piinailijoille loppukiertoon, mulla taas piinapäivät menossa :D viime kierto loppu siihen että kuukautiset alko 3 pvää myöhässä eli mun kierto on ilmeisesti siis 29-30. Nyt menossa kp22, ovulaatio oli oireiden perusteella 24-25.12.. Että Koskas tässä vois ruveta tikuttelemaan? :D

Meillä nyt yk 3 menossa eli en ole läheskään epätoivoon vaipunut, MUTTA meillä sellainen tilanne että miehellä on suonikohju kiveksessä ja sehän voi vaikuttaa siittiöiden laatuun ja vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Olisinkin kysynyt että onko jollain teillä tai tutulla tai oletteko kuulleet juttua että em vaiva olisi oleellisesti vaikeuttanut raskaaksi tulemista?

Meillä ollut muuten nyt tämän kierron ajan vehnänalkioöljy käytössä ja mulla on hirmu varma olo ollu alusta asti tästä kierrosta :D nyt siis oletettavasti dpo 5-6 ja valkovuoto ei ole vähentynyt, on kauheen märkä olo koko ajan. Tissit on kipeytyny niinku aina joka kiertossa ovulaation jälkeen. Mut nyt mulla on menkkanaisia kipuja alavatsassa, se on outoa... Noh, mutta asia ratkennee viimeistään ensi viikon lopulla :)
 
Mua nyt alko taas vaivaa, kun noi viivat ei vahvistu :( Hienosti jo tummeni ja nyt tänään tuli taas hieman vaaleampi ja aika kaukana ollaan vieläkin tosta kontrolli viivasta. Aaaargh olin jo niin asennoitunu, et kaikki hyvin ja raskaana ollaan, mut nyt kuitenki käyny noit viivoja vertailee koko päivän!! Vuotoa ei kuitenkaan ainakaan vielä ole, et sen mukaan ilmeisesti kaikki hyvin...voi kökkö, kun tää on piinaavaa nyt tääkin sitte (n)Ens odottelee kahta viivaa ja nyt kun ne sai, niin mennään ajatusten kanssa ihan vuoristorataa, kun viime kierron kemiallinen kummittelee NIINvahvasti mielessä :(
 

Yhteistyössä